Wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar het over ging.

Ik ben nu bijna vijf minuten naar de filmpje aan het kijken maar het is niet alsof het ergens heen gaat of zo.quote:

de filmpje jwtzquote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna vijf minuten naar de filmpje aan het kijken maar het is niet alsof het ergens heen gaat of zo.

Dan mag het. Wat voor werk?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben moe, 10 uur achter elkaar gewerkt vandaag.

vogelverschrikker? ahaha ;Dquote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik werd voornamelijk ingehuurd voor mijn looks.

quote:
 .
 . 

quote:Op woensdag 3 september 2014 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.

Snap niet dat je dat tien uur volhoudt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..].
Ik heb vandaag zo'n 250 man in groepen zo'n 100 keer hetzelfde verhaal verteld.

Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat tien uur volhoudt.

Ja oké, maar steeds opnieuw hetzelfde verhaal maakt je toch wel gek na een tijdje lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.

Fierljeppen?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.

Ach, als iedereen een beetje enthousiast is en zo nu en dan eens tegen je zegt dat je ongelijk hebt zodat er ook nog een gesprek ontstaat, is het erg leuk. Daarnaast was er gratis koffie. En patat, maar daar was ik te laat voorquote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar steeds opnieuw hetzelfde verhaal maakt je toch wel gek na een tijdje lijkt me.
 .
 .

Dit zou ik niet trekkenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En patat, maar daar was ik te laat voor.

Ik had krentenbollen, appels en een zak naturel chips, dus ik heb het overleefd.quote:

Er is overleven en er is patat eten.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had krentenbollen, appels en een zak naturel chips, dus ik heb het overleefd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |