Dank je.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Leuke nieuwe UI!Staat je goed.
Dit ontketent een existentiële crisis in mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
Jezus, 18 topics over de vraag wie de nieuwe mod van KLB zal worden....
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over de vraag wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Patrick Star/Ster.
Sssst..quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoax, die heb jij al veel eerder geschreven.
Man van 32 jaar en Spongebob kijkendequote:
heel zelden kon je er om lachen maar leuk was het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Ik heb Spongebob nooit leuk gevonden.
Bij deze verlies je mijn stem.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Is toch ook gewoon geniaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man van 32 jaar en Spongebob kijkende
Ik kijk soms Adventure Time niks mis meequote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man van 32 jaar en Spongebob kijkende
Deze boi weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heel zelden kon je er om lachen maar leuk was het niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Bob's Burgers en Archer zijn ook leuk. En Regular Show.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kijk soms Adventure Time niks mis mee
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)5/the_fappening.html
Victoria Justice heeft lekkere tetten wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Dat wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Victoria Justice heeft lekkere tetten wel.
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Regular Show is wel leuk idd, Archer ken ik niet en Bob Burgers heb ik 1x gezien en vond het niks.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bob's Burgers en Archer zijn ook leuk. En Regular Show.
Is het ook wel, maar de foto's zijn wel nice.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.
Heb jij ook een icloud?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het gewoon raar dat er opeens zo veel uitlekt.quote:
Ik denk het niet, Kirsten Dunst is een verstandige vrouw, die doet zulke dingen niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het gewoon raar dat er opeens zo veel uitlekt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Kirsten Dunst is een verstandige vrouw, die doet zulke dingen niet.
Hipsterquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak alleen naaktfoto's met een analoge camera.
En dan het dopje op de lens laten zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak alleen naaktfoto's met een analoge camera.
Ik heb in 20 jaar niet meer zo gelachen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:24 schreef Faux. het volgende:
de immense censuur die opeens overal op internet opduikt is wel lachen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je naaktpics maakt terwijl je zo bekend bent, en al helemaal niet wanneer een ander die foto maakt. kkdomquote:
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daarmee een punt maken?
Ik dacht dat de Spongebob-discussie van net over Spongeboss ging. Misschien zijn dit tekenen van obsessie.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daarmee een punt maken?
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.
Van wie neemt dat schuld of verantwoordelijkheid weg? Als je 's nachts niet over straat loopt en lekker thuis blijft word je ook niet aangerand. Pff.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.
Die heb ik gemist en ga het niet teruglezen geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Spongebob-discussie van net over Spongeboss ging. Misschien zijn dit tekenen van obsessie.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Van wie neemt dat schuld of verantwoordelijkheid weg? Als je 's nachts niet over straat loopt en lekker thuis blijft word je ook niet aangerand. Pff.
Niet relevant.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En waarvoor maak je ze? Naar wie wil je ze sturen? Waarom?
Ik weet gewoon niet wat mensen willen met naaktfoto's van hunzelf.quote:
Niet dat ze opeens door een of ander hackertje op internet geflikkerd worden in ieder geval, lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat mensen willen met naaktfoto's van hunzelf.
Je weet wel meer niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Moet je maar niet.. oh wacht, dat is juist de bedoeling. Ga zo door.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.
Niet 100%, maar Apple had zat af kunnen vangen, alleen vervangt dat het gebruikersgemak.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.
quote:
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.
Al die mensen een minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Al die mensen een minderwaardigheidscomplex
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
Dat je bekend bent betekent dat je voorzichtig moet zijn ter bescherming van jezelf. Je bent anderen wat dat betreft helemaal niets verschuldigd, en het feit dat iemand beroemd is en daardoor kwetsbaarder voor bepaalde inbreuken op zijn privacy neemt niets weg van de schuld van de persoon die die inbreuk maakt. We hebben het hier wel over strafbaar gedrag, hoe leuk de piemeltjes van vele mannen deze situatie ook mogen vindenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.
Gaat je geen reet aan en is verder een non-argument.quote:En waarvoor maak je ze? Naar wie wil je ze sturen? Waarom?
Het nut ervan ontgaat me gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Gaat je geen reet aan en is verder een non-argument.
Dat heb ik vaak met groepsseks-acties met Franse pen vriendinnen, ik begrijp dat gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me gewoon.
Doe jij enkel en alleen nuttige dingen in je persoonlijke prive-omgeving?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me gewoon.
Deadprez moet hier nu heel hard om lachen, dat weet jij en dat weet ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met groepsseks-acties met Franse pen vriendinnen, ik begrijp dat gewoon niet.
Ik lig zelf ook dubbel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Deadprez moet hier nu heel hard om lachen, dat weet jij en dat weet ik.
Tsja, hipsters hč.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu het toch over apple gaat
[ afbeelding ]
de eersten zitten al in de rij voor de iphone 6 in new york
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu het toch over apple gaat
[ afbeelding ]
de eersten zitten al in de rij voor de iphone 6 in new york
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.
Oke.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.
Ik gun je even wat extra tijd.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn hersenen verwerken informatie op een zeer laag tempo.
Ik ben vergeten waar het over ging.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik gun je even wat extra tijd.
Wat?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar het over ging.
Ik ben nu bijna vijf minuten naar de filmpje aan het kijken maar het is niet alsof het ergens heen gaat of zo.quote:
de filmpje jwtzquote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna vijf minuten naar de filmpje aan het kijken maar het is niet alsof het ergens heen gaat of zo.
Dan mag het. Wat voor werk?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben moe, 10 uur achter elkaar gewerkt vandaag.
vogelverschrikker? ahaha ;Dquote:Op woensdag 3 september 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik werd voornamelijk ingehuurd voor mijn looks.
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.
Snap niet dat je dat tien uur volhoudt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..].
Ik heb vandaag zo'n 250 man in groepen zo'n 100 keer hetzelfde verhaal verteld.
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap niet dat je dat tien uur volhoudt.
Ja oké, maar steeds opnieuw hetzelfde verhaal maakt je toch wel gek na een tijdje lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.
Fierljeppen?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het onderwerp sprak me op zich wel een beetje aan, ben er ook een jaar mee bezig geweest.
Ach, als iedereen een beetje enthousiast is en zo nu en dan eens tegen je zegt dat je ongelijk hebt zodat er ook nog een gesprek ontstaat, is het erg leuk. Daarnaast was er gratis koffie. En patat, maar daar was ik te laat voorquote:Op woensdag 3 september 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar steeds opnieuw hetzelfde verhaal maakt je toch wel gek na een tijdje lijkt me.
Dit zou ik niet trekkenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En patat, maar daar was ik te laat voor.
Ik had krentenbollen, appels en een zak naturel chips, dus ik heb het overleefd.quote:
Er is overleven en er is patat eten.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had krentenbollen, appels en een zak naturel chips, dus ik heb het overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |