Moet je maar niet.. oh wacht, dat is juist de bedoeling. Ga zo door.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.
Niet 100%, maar Apple had zat af kunnen vangen, alleen vervangt dat het gebruikersgemak.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.
Al die mensen een minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 3 september 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.
Sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Al die mensen een minderwaardigheidscomplex
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
Dat je bekend bent betekent dat je voorzichtig moet zijn ter bescherming van jezelf. Je bent anderen wat dat betreft helemaal niets verschuldigd, en het feit dat iemand beroemd is en daardoor kwetsbaarder voor bepaalde inbreuken op zijn privacy neemt niets weg van de schuld van de persoon die die inbreuk maakt. We hebben het hier wel over strafbaar gedrag, hoe leuk de piemeltjes van vele mannen deze situatie ook mogen vindenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.
Gaat je geen reet aan en is verder een non-argument.quote:En waarvoor maak je ze? Naar wie wil je ze sturen? Waarom?
Het nut ervan ontgaat me gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Gaat je geen reet aan en is verder een non-argument.
Dat heb ik vaak met groepsseks-acties met Franse pen vriendinnen, ik begrijp dat gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me gewoon.
Doe jij enkel en alleen nuttige dingen in je persoonlijke prive-omgeving?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me gewoon.
Deadprez moet hier nu heel hard om lachen, dat weet jij en dat weet ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met groepsseks-acties met Franse pen vriendinnen, ik begrijp dat gewoon niet.
Ik lig zelf ook dubbel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Deadprez moet hier nu heel hard om lachen, dat weet jij en dat weet ik.
Tsja, hipsters hè.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu het toch over apple gaat
[ afbeelding ]
de eersten zitten al in de rij voor de iphone 6 in new york
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
nu het toch over apple gaat
[ afbeelding ]
de eersten zitten al in de rij voor de iphone 6 in new york
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.
Oke.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om Zaktabak die nu blijkbaar niets meer aan de discussie toe te voegen heeft.
Ik gun je even wat extra tijd.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn hersenen verwerken informatie op een zeer laag tempo.
Ik ben vergeten waar het over ging.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik gun je even wat extra tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |