Ik denk het niet, Kirsten Dunst is een verstandige vrouw, die doet zulke dingen niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het gewoon raar dat er opeens zo veel uitlekt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Kirsten Dunst is een verstandige vrouw, die doet zulke dingen niet.
Hipsterquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak alleen naaktfoto's met een analoge camera.
En dan het dopje op de lens laten zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak alleen naaktfoto's met een analoge camera.
Ik heb in 20 jaar niet meer zo gelachen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:24 schreef Faux. het volgende:
de immense censuur die opeens overal op internet opduikt is wel lachen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.
Ik snap ook niet waarom je naaktpics maakt terwijl je zo bekend bent, en al helemaal niet wanneer een ander die foto maakt. kkdomquote:
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daarmee een punt maken?
Ik dacht dat de Spongebob-discussie van net over Spongeboss ging. Misschien zijn dit tekenen van obsessie.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je daarmee een punt maken?
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerst dat dit over de nieuwe KLB mod ging.
Van wie neemt dat schuld of verantwoordelijkheid weg? Als je 's nachts niet over straat loopt en lekker thuis blijft word je ook niet aangerand. Pff.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.
Die heb ik gemist en ga het niet teruglezen geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Spongebob-discussie van net over Spongeboss ging. Misschien zijn dit tekenen van obsessie.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je ze niet maakt worden ze ook niet gehackt. Duhuh.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mensen die open deuren intrappen lijken soms heel intelligent.
Je bent bekend + elke cloud service kan gehackt worden, altijd. Geen systeem is waterdicht.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Van wie neemt dat schuld of verantwoordelijkheid weg? Als je 's nachts niet over straat loopt en lekker thuis blijft word je ook niet aangerand. Pff.
Niet relevant.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En waarvoor maak je ze? Naar wie wil je ze sturen? Waarom?
Ik weet gewoon niet wat mensen willen met naaktfoto's van hunzelf.quote:
Niet dat ze opeens door een of ander hackertje op internet geflikkerd worden in ieder geval, lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat mensen willen met naaktfoto's van hunzelf.
Je weet wel meer niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar al mijn contacten.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |