Dank je.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:12 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Leuke nieuwe UI!Staat je goed.
Dit ontketent een existentiële crisis in mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
Jezus, 18 topics over de vraag wie de nieuwe mod van KLB zal worden....
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over de vraag wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Patrick Star/Ster.
Sssst..quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoax, die heb jij al veel eerder geschreven.
Man van 32 jaar en Spongebob kijkendequote:
heel zelden kon je er om lachen maar leuk was het niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Ik heb Spongebob nooit leuk gevonden.
Bij deze verlies je mijn stem.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Is toch ook gewoon geniaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man van 32 jaar en Spongebob kijkende
Ik kijk soms Adventure Time niks mis meequote:Op woensdag 3 september 2014 20:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man van 32 jaar en Spongebob kijkende
Deze boi weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heel zelden kon je er om lachen maar leuk was het niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Bob's Burgers en Archer zijn ook leuk. En Regular Show.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kijk soms Adventure Time niks mis mee
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Zaktabak het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)5/the_fappening.html
Victoria Justice heeft lekkere tetten wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Dat wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Victoria Justice heeft lekkere tetten wel.
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon één grote, misschien wat uit de hand gelopen, publiciteitsstunt was.
Regular Show is wel leuk idd, Archer ken ik niet en Bob Burgers heb ik 1x gezien en vond het niks.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bob's Burgers en Archer zijn ook leuk. En Regular Show.
Is het ook wel, maar de foto's zijn wel nice.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.
Heb jij ook een icloud?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon enorm lullig.
Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind het gewoon raar dat er opeens zo veel uitlekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |