Poll: Heb je gesolliciteerd?quote:
Ik jou ook.quote:
Cool.quote:
wel verdomme, heb ik voor niks de TT verbeterdquote:
fa2 tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel verdomme, heb ik voor niks de TT verbeterd
weet ik tochquote:
Nee eigenlijk alleen die MarokkaanseHeld.quote:
Aight.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen die MarokkaanseHeld.
Ik denk niet dat je veel kans maakt hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ga echt lachen als ze een 14 jarige jongetje dat al zijn tijd op dit forum spendeert als moderator benoemen
ik had het niet over jou hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel kans maakt hoor.
Matig. 5.4/10.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had het niet over jou hoor
Iedereen korte zinnen.quote:
Speed.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Wat is nu pep dankjewel voor nieuwe openen had het niet eens door mobiel.
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaarsquote:
Ligt eraan hoeveel je koopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaars
Speed = zwaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaars
Nope.quote:
he balen manquote:
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.quote:
Tof.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
he balen man
ik duim voor je. #deadprez4mod
Joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.
thnx sahbiquote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
he balen man
ik duim voor je. #deadprez4mod
Geduld is een schone zaak.quote:
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.quote:
Wurd.quote:
Jij gebruikt blunts toch?quote:
Krokodil voornamelijk.quote:
Vieze junk.quote:
Nee, een of andere fucked up variant van heroïne.quote:
Ach, dan hebben we altijd nog wel andere topics of nachtbaggerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.
Nee echt? Ik denk dat helft bij voorbaat al afgewezen wordt trouwens. Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb hoeveel er daadwerkelijk gesolliciteerd hebben. Hopelijk zijn sommige mensen nog enigszins realistisch over hun eigen kansen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zullen wel meer dan 1 sollicitatie te bespreken hebben jong.
Gelukkig maar, en nee..quote:Op woensdag 3 september 2014 19:44 schreef john-hert het volgende:
De nieuw-topic knop reageert niet bij mij, hebben meer FOK!'ers hier last van?
Ik denk dat het er meer zijn dan je denkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we altijd nog wel andere topics of nachtbagger
[..]
Nee echt? Ik denk dat helft bij voorbaat al afgewezen wordt trouwens. Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb hoeveel er daadwerkelijk gesolliciteerd hebben. Hopelijk zijn sommige mensen nog enigszins realistisch over hun eigen kansen.
[..]
Gelukkig maar, en nee..
Ik zou het niet weten, maar kan het me moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijks wel een ergere drug?
Ik zou het eigenlijk wel verrassend vinden als het er meer dan 10 zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer zijn dan je denkt.
Echt? Ik zou zelf minstens 20 verwachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel verrassend vinden als het er meer dan 10 zijn
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt? Ik zou zelf minstens 20 verwachten.
Iedereen verdient 'n kans om te solliciteren, of iedereen in aanmerking komt is een tweede natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.
Uiteraard, maar een beetje realisme is bij zulke mensen wel op plaats. Maar dat mag ik misschien niet verwachten van FOK!kersquote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen verdient 'n kans om te solliciteren, of iedereen in aanmerking komt is een tweede natuurlijk.
FOK!Kers en realistisch. Pls frassquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een beetje realisme is bij zulke mensen wel op plaats. Maar dat mag ik misschien niet verwachten van FOK!kers
Okee sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK!Kers en realistisch. Pls frass
Denk eigenlijk niet dat er heel veel mensen in die leeftijdscategorie hier posten.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.
Goed punt.quote:
Ja hoi.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat er heel veel mensen in die leeftijdscategorie hier posten.
Gezien Stevenmac26 maakt zelfs deadprez een kans... (al zegt dat eigenlijk ook wat over de kansen van andere kansloze (hihaho) FOK!kersquote:
Je bewijst nu het punt van toto.. FOK!kers en realisme...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd maar zou me niets verbazen als Pharkus me zo gaat benaderen.
quote:
Wie weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd maar zou me niets verbazen als Pharkus me zo gaat benaderen.
Iedereen maakt een kleine kans toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien Stevenmac26 maakt zelfs deadprez een kans... (al zegt dat eigenlijk ook wat over de kansen van andere kansloze (hihaho) FOK!kers
xdquote:
Definieer klein...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Iedereen maakt een kleine kans toch?
[..]
xd
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m openquote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m open
Als ik mod werd zou ik hem direct dichtsmijten. Jwt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m open
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.
dan moet je er even over in discussie gaan. of we plegen een staatsgreep in de andere scquote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.
haten op de nieuwe mod SCquote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik mod werd zou ik hem direct dichtsmijten. Jwt.
Rebels toch.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haten op de nieuwe mod SC
enige sc in bijna een jaar waarin ik post ook nog eens
Illuminati werkt voor FOK! heur.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.
Ik heb bewijzen, en ik ga jullie ontmaskeren.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Illuminati werkt voor FOK! heur.
dit is niet het moment totoquote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de geruchten zijn sterk.
[ afbeelding ]
Ik heb boodschappen, en ik ga straks frikandellen bakken.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb bewijzen, en ik ga jullie ontmaskeren.
Zal ik jou eens bakken?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen, en ik ga straks frikandellen bakken.
XL, Beckers, Mora, eigen merk?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen, en ik ga straks frikandellen bakken.
Kom bakken dan.quote:
Mora natuurlijk, sowieso gestolen. Betalen voor frikandellenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
XL, Beckers, Mora, eigen merk?
En heb je de boodschappen betaald of gestolen? Details herr, details.
Ps ben je al eens in een mooi 5 sterrenhotel geweest?
Hmm mooi om te horen, heb je zin om eens naar pieterburen met mij te gaan? Ik wil kijken of daar ook racistisch wordt gehandeld jegens die piet, en wil zeker weten dat zijn buren geen fascistische nazi's zijn. Ik zoek iemand die handig is en goed in stelen is, tevens kun je nog eens flink smijten met een bord dus ik zou het waarderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom bakken dan.
[..]
Mora natuurlijk, sowieso gestolen. Betalen voor frikandellen
P.S. dagelijks zelfs, ik ben bordenwasser bij Bilderberg Garden Hotel.
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm mooi om te horen, heb je zin om eens naar pieterburen met mij te gaan? Ik wil kijken of daar ook racistisch wordt gehandeld jegens die piet, en wil zeker weten dat zijn buren geen fascistische nazi's zijn. Ik zoek iemand die handig is en goed in stelen is, tevens kun je nog eens flink smijten met een bord dus ik zou het waarderen.
Kunnen we ons treffen in Maastricht? Dan rijden we naar Groningen en van daaruit naar Pieterburen. Ik heb twee kratjes bier per persoon dus als jij nog iemand weet moeten we zes kratjes hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt helemaal niet verkeerd. Beetje de boel kapot slaan, beetje stelen, beetje zuipen.
Zo. Klaar.quote:
quote:Amsterdam, 3 september 2014
Betreft: sollicitatie voor moderator-functie in /KLB
Geachte admins van het FOK!forum,
na een hele tijd wikken en wegen of ik een deel van mijn vrije tijd op zou moeten geven om dan toch het elitaire baantje van FOK!forum-moderator aan te nemen, heb ik besloten om mij hierbij toch te melden op dit e-mailadres.
Om mij even voor te stellen, mijn naam is Meneer Dokter Professor Zak T. Abak, a.k.a. Zaktabak op het forum. Ik hang veel rond in KLB, af en toe in ONZ, hier en daar in TV en af en toe in FB. (en nog meer fora wanneer het mij uitkomt). Vooral het gastvolk in Klaagbaak doet mij deugd, alleen merk ik dat na het vertrekken van LethalNinja de dienstdoende moderatie wat omlaag is gegaan. Zo is Marie30 een behoorlijke tijd inmiddels al afwezig, en van HaywoodJablome is de afgelopen tijd ook weinig meer vernomen. Zo houden alleen Frank_Drebin en Mortaxx de boel in de garelen en springt Pharkus hier en daar bij.
Vandaar dat ik mij wil aanmelden als versterking voor de KLB moderatie.
Wat brengt het de crew?
Een hoop "gezelligheid" en vooral in KLB versterking (en kusjes voor Karina + excuses voor GGMM)
Wat brengt het de Klaagbaak?
Hopelijk hier en daar wat minder onnodig geouwehoer, maar waar nodig ook wat meer toelatingen voor gezellige topics die doch buiten "de norm". Ook minder onzin-topics en jankverhalen die beter in een dagboek horen.
Wat brengt het de rest van het forum?
Wat meer blauwe lettertjes in zo'n topic. En gastslotjes waar nodig, verder bemoei ik mij liever niet met crewzaken in andere fora dan waar ik voor solliciteer. :-)
Wat brengt het mij?
Minst belangrijke vraag wat mij betreft, maar goed:
Een beetje meer elitair vermogen. Zo kan ik ook eens die pikstraffen van mvr. Zak eens terugkaatsen, hehehe.
Ik hoop dat mijn goedbedoelde bedoeling voor KLB een beetje duidelijk zijn bij jullie, als het kan heb ik er zin in en zal ik er wat van maken. De taak van mod zal ik vrijwel serieus nemen, alleen niet té serieus, het moet ook nog leuk blijven en daarnaast wil ik graag ook nog een klb-user blijven.
Vele groeten en tot ziens op het FOK!forum,
Zak. T. Abak
Hoax, die heb jij al veel eerder geschreven.quote:
Uitstekende poll, ben benieuwd. Heb Nee gestemdquote:Op woensdag 3 september 2014 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
oke misschien is dit een slecht idee, maar ik kan het altijd proberen
Poll: Heb je gesolliciteerd?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daar gaat dit topic ook allang niet meer over. Nou ja, officieel wel, maar wie geeft daar een neuk om.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
Jezus, 18 topics over de vraag wie de nieuwe mod van KLB zal worden....
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
goed gesproken, eindbaas trucker3godquote:Op woensdag 3 september 2014 20:10 schreef trucker3 het volgende:
Jezus, 18 topics over de vraag wie de nieuwe mod van KLB zal worden....
KLB is het afvoerputje van het FOK! forum en een vergaarbak van mindejarige randdebielen. Het ene na het andere kuttopic ziet hier het daglicht waar geen hond op zit te wachten. En dan gaan ze hier nog serieus met elkaar lullen over de vraag wie de nieuwe mod zal worden!Alsof het fucking wat uitmaakt wie hier al die kuttopics sluit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
goed gesproken, eindbaas trucker3godLeuke nieuwe UI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |