Ja, er zijn heel veel dm's gelekt. Het schijnt dat mapima de nieuwe mod word.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb het niet gevolgd. Is er nu al een nieuwe mod gekozen?
Op het viva-forum hopelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel dm's gelekt. Het schijnt dat mapima de nieuwe mod word.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel dm's gelekt. Het schijnt dat mapima de nieuwe mod word.
Zei de zich Paus ( de pltsvervanger van Jezus op Aarde) wanende broeder Nicolaas. Last van grootheidswaanzin? Is wel een veel voorkomende bijwerking van een psychose. Ik waande mij God en was volkomen van hem los....quote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Man jij zit constant in een psychose
6 dagen lang niet slapen is duidelijk niet goed voor je.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zei de zich Paus ( de pltsvervanger van Jezus op Aarde) wanende broeder Nicolaas. Last van grootheidswaanzin? Is wel een veel voorkomende bijwerking van een psychose. Ik waande mij God en was volkomen van hem los....
THX, daar kan ik wat mee. Verhelderend.quote:
Heb prachtleven..En "alle" is een aperte leugen, dyslecticus.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat hij een kutleven heeft en de hele tijd tegen alle mensen in deze sc in gaat.
Officieel nog niet, maar de geruchten zijn sterk.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb het niet gevolgd. Is er nu al een nieuwe mod gekozen?
Diagnosticeren is een kunst apart. Lang gestudeerd?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
6 dagen lang niet slapen is duidelijk niet goed voor je.
Diep. Deze men weet..quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar de geruchten zijn sterk.
[ afbeelding ]
Benfanforeverneverbetteracquiered. Op the Underdog na , "daan". Dat is my zoolmeterjelagertrager.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahaher is nog geen nieuwe mod gekozen hoor, maar thnx voor de support.
Geweldig stukje huisvlijt. Bravo!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had een 'betere' maar die heb je niet gequote, SpekKulLarieLul.quote:
Als je 28 dagen wakker bent is elke quote een Topshow.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik had een 'betere' maar die heb je niet gequote, SpekKulLarieLul.
Ach wat zal ik zeggen? Heb FF geen zin rationeel te doen. Beetje rijmen en associėren, werd gevraagd of ik XTC had gebruikt vannacht in SC..Is compliment maar offcourse niet zo bedoeld. Maar PowerLoungen en ik had no probs. De sc Mod wel.Die vind mij een debiel..OK, mag hij vinden. Maar slaat nergens op. POHI ! Maar die moeite niet nemend veroordelend bezig zijn is niet des Mod's imho. Die moeten boven alles staan en blijven staan, incasseren hoort daarbij maar het was een OD. Maar ben blij dat KLB Mod nog niet bekend is btw. Houdt de spanning erin en de speculaties gaande. Ik vermaak me er wel mee. Hoop dat jij het wordt. Bent objectief genoeg, i.t.t. bv. Mortaxx. Maar anyway, zoals 'normaal' gaat het idd niet. Zit te spacen als een ALF. Zal weer me irritante rotkop houden en ergens anders gaan kijken....Hebbie FF rust.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het allemaal nog wel goed te begrijpen, maar vandaag is het wel wat waziger dan normaal.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen? Heb FF geen zin rationeel te doen. Beetje rijmen en associėren, werd gevraagd of ik XTC had gebruikt vannacht in SC..Is compliment maar offcourse niet zo bedoeld. Maar PowerLoungen en ik had no probs. De sc Mod wel.Die vind mij een debiel..OK, mag hij vinden. Maar slaat nergens op. POHI ! Maar die moeite niet nemend veroordelend bezig zijn is niet des Mod's imho. Die moeten boven alles staan en blijven staan, incasseren hoort daarbij maar het was een OD. Maar ben blij dat KLB Mod nog niet bekend is btw. Houdt de spanning erin en de speculaties gaande. Ik vermaak me er wel mee. Hoop dat jij het wordt. Bent objectief genoeg, i.t.t. bv. Mortaxx. Maar anyway, zoals 'normaal' gaat het idd niet. Zit te spacen als een ALF. Zal weer me irritante rotkop houden en ergens anders gaan kijken....Hebbie FF rust.
1 woord: yayoquote:Op woensdag 3 september 2014 19:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Vanavond maar eens shownieuws kijken danquote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee pep.quote:
oh pardonquote:
Post-history, eigenlijk wil dit zeggen, nageschiedenis.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen? Heb FF geen zin rationeel te doen. Beetje rijmen en associėren, werd gevraagd of ik XTC had gebruikt vannacht in SC..Is compliment maar offcourse niet zo bedoeld. Maar PowerLoungen en ik had no probs. De sc Mod wel.Die vind mij een debiel..OK, mag hij vinden. Maar slaat nergens op. POHI ! Maar die moeite niet nemend veroordelend bezig zijn is niet des Mod's imho. Die moeten boven alles staan en blijven staan, incasseren hoort daarbij maar het was een OD. Maar ben blij dat KLB Mod nog niet bekend is btw. Houdt de spanning erin en de speculaties gaande. Ik vermaak me er wel mee. Hoop dat jij het wordt. Bent objectief genoeg, i.t.t. bv. Mortaxx. Maar anyway, zoals 'normaal' gaat het idd niet. Zit te spacen als een ALF. Zal weer me irritante rotkop houden en ergens anders gaan kijken....Hebbie FF rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |