Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt? Ik zou zelf minstens 20 verwachten.
Iedereen verdient 'n kans om te solliciteren, of iedereen in aanmerking komt is een tweede natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.
Uiteraard, maar een beetje realisme is bij zulke mensen wel op plaats. Maar dat mag ik misschien niet verwachten van FOK!kersquote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen verdient 'n kans om te solliciteren, of iedereen in aanmerking komt is een tweede natuurlijk.
FOK!Kers en realistisch. Pls frassquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een beetje realisme is bij zulke mensen wel op plaats. Maar dat mag ik misschien niet verwachten van FOK!kers
Okee sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK!Kers en realistisch. Pls frass
Denk eigenlijk niet dat er heel veel mensen in die leeftijdscategorie hier posten.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat er hoop kinderen in categorie van 13-16 jaar ook hebben gesolliciteerd.
Goed punt.quote:
Ja hoi.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat er heel veel mensen in die leeftijdscategorie hier posten.
Gezien Stevenmac26 maakt zelfs deadprez een kans... (al zegt dat eigenlijk ook wat over de kansen van andere kansloze (hihaho) FOK!kersquote:
Je bewijst nu het punt van toto.. FOK!kers en realisme...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd maar zou me niets verbazen als Pharkus me zo gaat benaderen.
quote:
Wie weet.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb niet gesolliciteerd maar zou me niets verbazen als Pharkus me zo gaat benaderen.
Iedereen maakt een kleine kans toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien Stevenmac26 maakt zelfs deadprez een kans... (al zegt dat eigenlijk ook wat over de kansen van andere kansloze (hihaho) FOK!kers
xdquote:
Definieer klein...quote:Op woensdag 3 september 2014 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie weet.
[..]
Iedereen maakt een kleine kans toch?
[..]
xd
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m openquote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m open
Als ik mod werd zou ik hem direct dichtsmijten. Jwt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is goeden sc toch. als jij mod wordt laat je m open
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.
dan moet je er even over in discussie gaan. of we plegen een staatsgreep in de andere scquote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat ik dan klappen zou krijgen van de rest van de mods.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik denk dat FOK! voor de illuminati werkt en ik ga daar nog een topic over maken ik heb harde bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |