Poll: Heb je gesolliciteerd?quote:
Ik jou ook.quote:
Cool.quote:
wel verdomme, heb ik voor niks de TT verbeterdquote:
fa2 tochquote:Op woensdag 3 september 2014 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel verdomme, heb ik voor niks de TT verbeterd
weet ik tochquote:
Nee eigenlijk alleen die MarokkaanseHeld.quote:
Aight.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen die MarokkaanseHeld.
Ik denk niet dat je veel kans maakt hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ga echt lachen als ze een 14 jarige jongetje dat al zijn tijd op dit forum spendeert als moderator benoemen
ik had het niet over jou hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 19:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel kans maakt hoor.
Matig. 5.4/10.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had het niet over jou hoor
Iedereen korte zinnen.quote:
Speed.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Wat is nu pep dankjewel voor nieuwe openen had het niet eens door mobiel.
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaarsquote:
Ligt eraan hoeveel je koopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaars
Speed = zwaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah ja dat is geen zware toch? Dacht gelijk aan iets heel zwaars
Nope.quote:
he balen manquote:
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.quote:
Tof.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
he balen man
ik duim voor je. #deadprez4mod
Joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.
thnx sahbiquote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
he balen man
ik duim voor je. #deadprez4mod
Geduld is een schone zaak.quote:
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.quote:
Wurd.quote:
Jij gebruikt blunts toch?quote:
Krokodil voornamelijk.quote:
Vieze junk.quote:
Nee, een of andere fucked up variant van heroïne.quote:
Ach, dan hebben we altijd nog wel andere topics of nachtbaggerquote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter toch. Als het eenmaal bekend is zal deze sc wel dichtgaan.
Nee echt? Ik denk dat helft bij voorbaat al afgewezen wordt trouwens. Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb hoeveel er daadwerkelijk gesolliciteerd hebben. Hopelijk zijn sommige mensen nog enigszins realistisch over hun eigen kansen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zullen wel meer dan 1 sollicitatie te bespreken hebben jong.
Gelukkig maar, en nee..quote:Op woensdag 3 september 2014 19:44 schreef john-hert het volgende:
De nieuw-topic knop reageert niet bij mij, hebben meer FOK!'ers hier last van?
Ik denk dat het er meer zijn dan je denkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we altijd nog wel andere topics of nachtbagger
[..]
Nee echt? Ik denk dat helft bij voorbaat al afgewezen wordt trouwens. Al moet ik zeggen dat ik geen idee heb hoeveel er daadwerkelijk gesolliciteerd hebben. Hopelijk zijn sommige mensen nog enigszins realistisch over hun eigen kansen.
[..]
Gelukkig maar, en nee..
Ik zou het niet weten, maar kan het me moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijks wel een ergere drug?
Ik zou het eigenlijk wel verrassend vinden als het er meer dan 10 zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer zijn dan je denkt.
Echt? Ik zou zelf minstens 20 verwachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel verrassend vinden als het er meer dan 10 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |