Ik heb je UI alvast aangepast voor morgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar gekregen, die quote er fatsoenlijk inkrijgen. Ik heb daar toentertijd echt fucking lang mee zitten kloten voor het wilde lukken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb je UI alvast aangepast voor morgen.![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik wou dat mijn campagneteam ook zo fanatiek was geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zonder jou zou mijn campagneteam nergens zijn.
Lekker aardig en motiverend voor de rest van je team.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zonder jou zou mijn campagneteam nergens zijn.
Signature van gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Homijn is een van de steunpilaren achter het enorme succes van mijn campagneteam
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb je UI alvast aangepast voor morgen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb m'n best gedaan maar ben niet zo goed met paint:quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat mijn campagneteam ook zo fanatiek was geweest.
quote:
Je wilt wel heel graag he?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
Als ze iemand anders kiezen was die post sarcastisch trouwens.
moet me toch beetje indekken wil geen reputatieschade :$quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet me toch beetje indekken wil geen reputatieschade :$
quote:
quote:
Te laat nu. Ik ben op dramatische wijze uit de race gestapt.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan maar ben niet zo goed met paint:
[ afbeelding ]
Een filosofische term voor momentaal maximum inzicht ter manipulatie van frustratie ter registratie falende morele boekhouding vanwege bloedrood staan van banken en beschavingspeilstok der dwazengenazen de blindeziende. Weetbeterzegnu?quote:
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:47 schreef trucker3 het volgende:
Het gonst in de wandelgangen van de geruchten dat pussycatdoll vandaag beëdigd zal worden als mod. De fanatieke campagnetechnieken van Deadprez lijken geen enkel effect te hebben gehad. Nog nooit was een modverkiezing zó spannend. Heel FOK! wacht ademloos op de verlossende uitslag. De spanning is om te snijden mensen! Is het inderdaad de favoriet en publiekslieveling Deadprez? Of zal de sluwe outsider pussycatdoll er met de felbegeerde titel vandoor gaan? We kunnen niet wachten op de uitkomst van deze onvervalste thriller.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |