quote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gelijk weer maanden verdwijnen net zoals de vorige keer?
Kut, daar gaat mijn plan om nog voor de kerst ontmaagd te worden.quote:
Nooit in onzquote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je was ooit mod in ONZ, heb je niet lang volgehouden ofwel soms?
Daar hoef ik toch niet voor in mijn reet gepakt te zijn?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kut, daar gaat mijn plan om nog voor de kerst ontmaagd te worden.
Nee toen kreeg ik op mijn werk een project toegewezen met 80uur werken in de week. Nu werk ik parttime a 38 uur per weekquote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gelijk weer maanden verdwijnen net zoals de vorige keer?
Heb je 35 cm of meer dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch niet voor in mijn reet gepakt te zijn?
Als je genoeg betaald dan zorg ik ervoor dat je voor de kerst geen maagd meer bent
Waarin dan? Weet nog wel dat je blauw werd en toen heel snel pleite gingquote:
Oh, spannend hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toen kreeg ik op mijn werk een project toegewezen met 80uur werken in de week. Nu werk ik parttime a 38 uur per week
Zoals een eckte FOK!kersquote:
Ja na een paar maanden iddquote:Op woensdag 3 september 2014 23:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Waarin dan? Weet nog wel dat je blauw werd en toen heel snel pleite ging
quote:
Dat zou fantastisch zijnquote:
Krijg je banrechten?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik was dan ook een geduchte tegenstander.
Sorry Prez, maar ik zal wel een oogje toeknijpen als je iets verkeerd doet.
Morgen is mijn beëdiging daarom is mijn naam nog niet blauw.
Bedankt voor de steun iedereen!
Thnx bro, het is je gegund. pcd4mod.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik was dan ook een geduchte tegenstander.
Sorry Prez, maar ik zal wel een oogje toeknijpen als je iets verkeerd doet.
Morgen is mijn beëdiging daarom is mijn naam nog niet blauw.
Bedankt voor de steun iedereen!
Wordt hij echt mod?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thnx bro, het is je gegund. pcd4mod.
Ja.quote:
Hoe kan ik me afmelden van FOK! ?quote:
Stoere boiii.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee toen kreeg ik op mijn werk een project toegewezen met 80uur werken in de week. Nu werk ik parttime a 38 uur per week
Niet haten op pcd.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hoe kan ik me afmelden van FOK! ?
Dat kan vanaf morgen via mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hoe kan ik me afmelden van FOK! ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |