Ik heb sinds het weekend al twee keer patat gegeten, moet ook om m'n lijntje denken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Er is overleven en er is patat eten.

Onzin.quote:

quote:

O ja, goeie tip.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb sinds het weekend al twee keer patat gegeten, moet ook om m'n lijntje denken.

Kutzooi.quote:

LompeHork snapt het.quote:

Dit is gewoon een principe kwestiequote:

okquote:

Vogeltjesdans.quote:

Ik loop nog liever aids op door per ongeluk met m'n oog in een met hiv geïnfecteerde naald te vallen terwijl ik opsta van de wc en struikel over m'n broek die op m'n enkels hangt in het huis van een aan krokodile verslaafde hoer, dan dat ik mezelf bezig hou met zo'n principe.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een principe kwestie

Het is krokodil.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop nog liever aids op door per ongeluk met m'n oog in een met hiv geïnfecteerde naald te vallen terwijl ik opsta van de wc en struikel over m'n broek die op m'n enkels hangt in het huis van een aan krokodile verslaafde hoer, dan dat ik mezelf bezig hou met zo'n principe.

zo zoquote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik loop nog liever aids op door per ongeluk met m'n oog in een met hiv geïnfecteerde naald te vallen terwijl ik opsta van de wc en struikel over m'n broek die op m'n enkels hangt in het huis van een aan krokodile verslaafde hoer, dan dat ik mezelf bezig hou met zo'n principe.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |