Ik dacht je serieus wasquote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
zo zo
Was fa2 toch. Ik vind het ook maar onzin.
Hopen doe je maar op de wc.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op joppiesaus.
Dat zou zo mogelijk nog erger zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op joppiesaus.
weet je nietquote:Op woensdag 3 september 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat een onzin, paarden drinken helemaal geen whisky.
Jawel, ik heb het een keer gevraagd en hij negeerde me volledig.quote:
Wie zwijgt stemt toe, dus dan zou het juist wel whiskey moeten drinken.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het een keer gevraagd en hij negeerde me volledig.
Hij hield z'n poot stijf anders.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe, dus dan zou het juist wel whiskey moeten drinken.
Stond je er niet op dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij hield z'n poot stijf anders.
Ik hield voet bij stuk maar hij zei 'ik hoef niet'. Hoefquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hield voet bij stuk maar hij zei 'ik hoef niet'. Hoef. Paard
.
Staat je perfect.quote:
Dat heb je snel voor elkaar gekregen, die quote er fatsoenlijk inkrijgen. Ik heb daar toentertijd echt fucking lang mee zitten kloten voor het wilde lukken.quote:
Ja, ik dacht de quote erin gooien, maar [ quote ] en [/ quote] moet eruit, net als [ b ] en [/ b ].quote:Op woensdag 3 september 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar gekregen, die quote er fatsoenlijk inkrijgen. Ik heb daar toentertijd echt fucking lang mee zitten kloten voor het wilde lukken.
Wass mann liebt neckt sichquote:Op woensdag 3 september 2014 19:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm drugs zijn wel slecht denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |