Er begint me iets te dagen, het blijft een uitdaging om goed te richten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik het écht uitleggen?![]()
Oke...... komt ie....
Als ik een piemel heb zou ik staande piesen, maar aangezien ik geen piemel heb zit ik dus.
Snap je?
Ja lijkt me juist leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er begint me iets te dagen, het blijft een uitdaging om goed te richten.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lijkt me juist leuk![]()
Zolang je je naam nog in de sneeuw kan pissen zit het wel goed met het richten denk ik
Weet ik veel, deden die jongens op het schoonplein vroeger wel eens, ik heb ze nooit gevraagdquote:
Omdat het kan.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Je kunt ook vanaf het balkon naar beneden pissen als treehut peuken aan het verzamelen is.
Jongens op het schoolplein moet je nooit geloven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel, deden die jongens op het schoonplein vroeger wel eens, ik heb ze nooit gevraagd
waarom?
of Tom? of Ton?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu kunnen we gaan raden.
Ik denk dat Piet eigenlijk Bob heet.
Zolang ze maar wel luistert naar de jongens in het fietsenhok!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jongens op het schoolplein moet je nooit geloven.
Je zit er dichtbij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu kunnen we gaan raden.
Ik denk dat Piet eigenlijk Bob heet.
Ja, dat is héél verstandig...quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ze maar wel luistert naar de jongens in het fietsenhok!
De volgende ochtend moest je een MAP halen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is héél verstandig...![]()
Ken ik nog een verhaal over
Ik blijf je wel Piet noemen, ben ik nu zo gewend, heb ik meestal bij Fokkers, zelf alsquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bertus noemde me altijd Robbie Marley.
Kan zo wisselen hoor?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik blijf je wel Piet noemen, ben ik nu zo gewend, heb ik meestal bij Fokkers, zelf als
ik hun echte naam weet, heel raar is dat
Neequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De volgende ochtend moest je een MAP halen?
Dat is wel een vreemd verhaal ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Needie goser zou me naar huis brengen na dansles en daarna was een kerstfeest, dus
ik mocht iets langer blijven, dus ik kreeg een Cola Rum ofzoiets, had ik nog nooit gedronken
dus ik was een beetje de weg kwijtnah ja, lang verhaal kort, ineens stond ik
ergens in een fietsenhok en had ik voor het eerst van mijn leven een piemel in mijn hand
schrok me kapot, janken en toen heeft ie hem maar weer weggestopt en me netjes naar huis
gebracht![]()
spannend heh?
Best wel spannend ja. Had m'n hand in m'n broek zitten terwijl ik het las.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Needie goser zou me naar huis brengen na dansles en daarna was een kerstfeest, dus
ik mocht iets langer blijven, dus ik kreeg een Cola Rum ofzoiets, had ik nog nooit gedronken
dus ik was een beetje de weg kwijtnah ja, lang verhaal kort, ineens stond ik
ergens in een fietsenhok en had ik voor het eerst van mijn leven een piemel in mijn hand
schrok me kapot, janken en toen heeft ie hem maar weer weggestopt en me netjes naar huis
gebracht![]()
spannend heh?
Had hij ook last van denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel spannend ja. Had m'n hand in m'n broek zitten terwijl ik het las.
Totdat je moest huilen....stijfje was meteen weg.
Het duurt ff maar daarna gaan ze helemaal los.quote:
Lol....dat denk ik ook wel jaquote:
Spanning opbouwen en daarna Amerikaans Iers raggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het duurt ff maar daarna gaan ze helemaal los.
Ja, dat was toch wel weer liefquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....dat denk ik ook wel ja....maar....hij was wel te vertrouwen en bracht je netjes thuis, dus luisteren naar jongens in het fietsenhok blijft een goed idee!
Tegenwoordig krijg je een taakstraf als je op je 14-de cola-rum drinkt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
Maar toen was ik 14 of 15 jaar ofzo toen het gebeurde en hij niet veel ouder
Om over zwaffelen in het fietsenhok maar te zwijgen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je een taakstraf als je op je 14-de cola-rum drinkt.
Ja, volgens mij ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je een taakstraf als je op je 14-de cola-rum drinkt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over zwaffelen in het fietsenhok maar te zwijgen...
Daar weet ik niets van.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over zwaffelen in het fietsenhok maar te zwijgen...
Er wordt hier meegelezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
De meeste mannen van middelbare leeftijd hebben meer tet dan ik![]()
Dus ik weet niet hoe het met jou zit?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt hier meegelezen.![]()
KLB / Geen tetten hebben
Lijkt me ietwat overdrevenquote:die dingen zijn heel leuk als je onder de 40 bent, maar mijn moeder die 49 is heeft inmiddels al 6 keer haar borsten laten liften.
Soms maak jij rare associaties.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er wordt hier meegelezen.![]()
KLB / Geen tetten hebben
MM heeft gisteren uitgelegd hoe dat precies werkt met associaties.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms maak jij rare associaties.
denk je?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
We kunnen dat simpele KLB volk wel wat leren overigens.
Ik geef de moed nooit op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
denk je?
KLB / waarom ben ik een man en geen vrouw
Het is zaterdagnacht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ernstig daar hoor...
KLB / niet twee lichamen hebben
Dat is die gozer die laatst ook in KLB een topic opende dat hij gepest werd door ons.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ernstig daar hoor...
KLB / niet twee lichamen hebben
Een KLB Troll.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is die gozer die laatst ook in KLB een topic opende dat hij gepest werd door ons.
ow... écht? ik vergeet zo'n figuur direct weer..quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is die gozer die laatst ook in KLB een topic opende dat hij gepest werd door ons.
Ik onthou teveel triviale feitjes....best wel een zware belasting.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... écht? ik vergeet zo'n figuur direct weer..
*popcorn paktquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
We kunnen dat simpele KLB volk wel wat leren overigens.
Op Fok! probeer ik dat zoveel mogelijk te beperken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik onthou teveel triviale feitjes....best wel een zware belasting.
ik onthou ook wel dingen, maar niet de dingen die van belang zijn, dat is ook een probleemquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik onthou teveel triviale feitjes....best wel een zware belasting.
Hij schold jou nog uit voor tyfushippie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... écht? ik vergeet zo'n figuur direct weer..
ow........... dat ben ik inmiddels gewendquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij schold jou nog uit voor tyfushippie.
Schelden is een zwaktebod.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... dat ben ik inmiddels gewend
FB?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
FB is al jaren niet meer wat het geweest is en in KLB komen alleen mongolen.
Hipding, of zoietsquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... dat ben ik inmiddels gewend
Ja waar is de tijd gebleven van de FB rellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
FB?
En dat van KLB klopt wel
Nouja, de mensen die voor 90% daar posten dan
Geen idee, waren die er ooit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja waar is de tijd gebleven van de FB rellen.
Ow, ben jij er 'zo eentje'quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
of Vegavreter ... die is ook al vaak voorbijgekomen
Ik weet er wel een paar. Hoe zat het ook alweer met private message?quote:
Die zijn relatief privatequote:Op zondag 31 augustus 2014 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar. Hoe zat het ook alweer met private message?
Ja dat magquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wil ik niet
Mag ik gewoon FANN zeggen?
In dit topic?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De springpaarden komen later dit jaar nog.
In dit topic kun je gewoon de raarste dingen posten, dag later is toch iedereen het weer vergeten.quote:
*nadenktquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In dit topic kun je gewoon de raarste dingen posten, dag later is toch iedereen het weer vergeten.
Je komt natuurlijk net kijken en dan heb je dat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
*iets raars bedenkt
Neh, neem het risico toch maar niet
Mogelijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt natuurlijk net kijken en dan heb je dat.
Verstoten jongere vangen we ook op hier wanneer ze er zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef D. het volgende:
[..]
Mogelijk
We zullen zien of het anders is als ik geen newbie meer ben
Erg nobelquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verstoten jongere vangen we ook op hier wanneer ze er zijn.
Zegt me niets, maar hij had er vast een goede reden voorquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het loopt niet altijd even goed af, KingToppie is met de noorderzon verdwenen.
We kunnen ook niet alles oplossen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar hij had er vast een goede reden voor
Denk ook niet dat men dat mag verwachten als men hier aankloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kunnen ook niet alles oplossen.
r.i.p.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch je 'm missen wanneer het zomaar verdwijnt
Misschien was ie in slaap gevallen? Maar misschien heeft hij we héle spannendequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien was ie in slaap gevallen? Maar misschien heeft hij we héle spannende
avonturen beleefdmaar die zullen we wel nooit gaan horen....
Ik weet helemaal niks....quote:
De meeste waren best lullig tegen hem, jij ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch ga je 'm missen wanneer het zomaar verdwijnt
Nu voel ik me schuldig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:27 schreef FANN het volgende:
De meeste waren best lullig tegen hem, jij ook
Nou ja, ik weet niet of hij daarom is weggebleven, lijkt me sterk, hij kon wel tegen een stootjequote:
Nou ik niet alleen dusquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik niet alleen dusmaar wel weer vreemd dat ik de enige hier ben die er last van had
en nog steeds trouwens, want gisteren had ik het ook weer.
And I could say Oo oo ooquote:
effe koffie erbij pakken..quote:
Jij bent de enige die hier windows 7,8 of 8.1 gebruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik niet alleen dusmaar wel weer vreemd dat ik de enige hier ben die er last van had
en nog steeds trouwens, want gisteren had ik het ook weer.
Windows 7 heb ik sinds kort ontdekt hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier windows 7,8 of 8.1 gebruikt.
De rest zit nog op XP. Wij zijn niet zo modern als jij en dus hebben we geen last van dat soort defecten.
Net na die ellende waar FANN mee te maken had. Timing is ecerything.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Windows 7 heb ik sinds kort ontdekt hoor.
SP1 heb ik, maakt dat nog wat uit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net na die ellende waar FANN mee te maken had. Timing is ecerything.
Ik stem nooit, dus ook de SP maakt niets uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
S
[..]
SP1 heb ik, maakt dat nog wat uit?
Ik en modern?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier windows 7,8 of 8.1 gebruikt.
De rest zit nog op XP. Wij zijn niet zo modern als jij en dus hebben we geen last van dat soort defecten.
Ik stem uiteraard op de Piratenpartij alhoewel het hier in NL hoog tijd wordt dat ik me er eens wat met ga bemoeien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stem nooit, dus ook de SP maakt niets uit.
Willen die het rookverbod afschaffen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stem uiteraard op de Piratenpartij alhoewel het hier in NL hoog tijd wordt dat ik me er eens wat met ga bemoeien.
Piraten verbieden niets.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Willen die het rookverbod afschaffen?
Ah... ik weet niet eens meer wat de vorige TT was, ik zat even te lezen in een ander topicquote:
Gewoon op de huidige TT klikken, dan zie je de laatste 50 TT's.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik weet niet eens meer wat de vorige TT was, ik zat even te lezen in een ander topic![]()
hilarisch weer daar
Je moet ''het'' minstens 3x per week doen Piet en het liefst 7x per week 2x per dag,quote:
Niet elke vrouw kan die 15cm van mij hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ''het'' minstens 3x per week doen Piet en het liefst 7x per week 2x per dag,
dan zit je goed![]()
SEX / Hoe vaak seks in een vaste relatie?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet elke vrouw kan die 15cm van mij hebben.
In heb 'm nog nooit gemeten en schat het laag in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten Piet, mag dat ook?
okéquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In heb 'm nog nooit gemeten en schat het laag in.
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
De omtrek maakt ook wat uit heb ik uit betrouwbare bron.
In een fietsenhok je piemel plotseling in iemands hand duwen werkt niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoor
Nu gaat het wel erg ver.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoor
Nee,niet écht, ik was gelijk genezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een fietsenhok je piemel plotseling in iemands hand duwen werkt niet?
Dan moet ik toch maar eens wat aan mijn techniek gaan veranderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,niet écht, ik was gelijk genezen![]()
voor een tijdje dan
Ach gossie King....quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens wat aan mijn techniek gaan veranderen.
Wel heh?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij vrouwen werkt het net wat anders heb ik ontdekt.
Ja, ik ben regelmatig uitgeput,quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef FANN het volgende:
is ook best sneu als je een gevoel hebt dat het MOET
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach gossie King....![]()
Maar serieus, ik word niet goed van die ''statistiekjes'' eigenlijk, mensen gaan aan zichzelf twijfelen
als ze 2 weekjes geen sex hebben, is ook best sneu als je een gevoel hebt dat het MOET
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik ben regelmatig uitgeput,
Ja, precies, maar daar komen ze vanzelf wel achter denk ik dan maar..quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.
Ik zit in mijn 2e jeugd, het punt is alleen bij inruilen heb ik boel gezeik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, precies, maar daar komen ze vanzelf wel achter denk ik dan maar..
Je hebt het wel érg vaak over inruilen de laatste tijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit in mijn 2e jeugd, het punt is alleen bij inruilen heb ik boel gezeik.
Pffffffffff dan blijf je bezig....quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.
Snel opnieuw inruilen lijkt me wel wat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.
Nee, je gaat er toch aan hechten en dat is lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt het wel érg vaak over inruilen de laatste tijd![]()
Als je geen gezeik zou hebben zou je het wel doen dan?
3 maanden is een perfecte tijd heb ik gemerkt. Daarna gaat het mis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snel opnieuw inruilen lijkt me wel wat.
Ja, da;s best lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, je gaat er toch aan hechten en dat is lastig.
Heb je een oogje op Treehut?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da;s best lastig.![]()
Mag je ineens geen windje meer laten en al dat soort shit, of niet meer binnen roken![]()
![]()
![]()
Verkleinwoorden haat ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da;s best lastig.![]()
Mag je ineens geen windje meer laten en al dat soort shit, of niet meer binnen roken![]()
![]()
![]()
Dat is serieus voor mij ook een hele grote afknapper als ik mensen dat (vaak) hoor gebruiken.quote:
ik hou me een beetje in op een openbaar forumquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is serieus voor mij ook een hele grote afknapper als ik mensen dat (vaak) hoor gebruiken.
Sterker nog....dat kan zelfs een dealbreaker zijn.
JaJa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou me een beetje in op een openbaar forum
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou me een beetje in op een openbaar forum
Daar heb ik ook wel eens last van...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.
Het maakt verschil wanneer ik met Piet post, die sig is niet zo populair.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.
Piet ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt verschil wanneer ik met Piet post, die sig is niet zo populair.
ja, was ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei....geen enkele smiley in je post. Dan moet je wel heel serieus zijn.
Krijg je wel eens fann(hi-ha-ho)mail?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, was ik ooksommige mensen komen gewoon heel naar over als je hun posts leest
en als je dat gevoel keer op keer houdt dan krijg best een hekel aan iemand zonder dat
je hem of haar écht kent...
Of omgekeerd, gebeurt ook natuurlijk...
en het kan altijd weer anders uitpakken ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, was ik ooksommige mensen komen gewoon heel naar over als je hun posts leest
en als je dat gevoel keer op keer houdt dan krijg best een hekel aan iemand zonder dat
je hem of haar écht kent...
Of omgekeerd, gebeurt ook natuurlijk...
Mwa, niet écht hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg je wel eens fann(hi-ha-ho)mail?
Dat uitpakken blijft niet leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:10 schreef FANN het volgende:
[..]
en het kan altijd weer anders uitpakken ook
Die leggings gaan ook niet zo makkelijk uit...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat uitpakken blijft niet leuk.
Dat geeft juiste een extra kick.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die leggings gaan ook niet zo makkelijk uit...
Je zegt net dat je het niet leuk vindquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geeft juiste een extra kick.
Mijn eieren zijn gekookt, lekker hoor met wat peper en Zaanse mayo op een wit bolletje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh......... ja je mag weer![]()
ik ging net ontbijten, dus jij mag het overnemen...
Moet ik weer 6 km rijden om wat boodschappen te halen.quote:
Ik heb de buren weer op de kast.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Passend muziekje erbij dan maar.
Ik zit te clicken maar het werkt niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Hierboven betreft een live wedstrijd die je kan zien, dit is van een wedstrijd waar je niet voor hebt betaald en dus niet live kan zien:
[ afbeelding ]
Je mag ook niet klikken...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit te clicken maar het werkt niet?
Het lijkt wel een computergame.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Hierboven betreft een live wedstrijd die je kan zien, dit is van een wedstrijd waar je niet voor hebt betaald en dus niet live kan zien:
[ afbeelding ]
Ik was best goed met honkbal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag ook niet klikken...
Mocht je echt interesse hebben: http://mlb.mlb.com/mobile/atbat/
Ja, de wedstrijden die je niet live kan zien, worden via een animatie scherm getoond met als achtergrond het stadion waar de wedstrijd zich afspeelt.quote:
Vandaag de laatste wedstrijd van de play offs in Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer je die bal goed raakt geeft dat wel vette kick om dan relaxt je rondje te lopen.
Het ziet er idd wel heel gelikt uit. Veel plezier alvast vanmiddag(?) en ik hoop voor je dat het allemaal een beetje droog blijft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijden die je niet live kan zien, worden via een animatie scherm getoond met als achtergrond het stadion waar de wedstrijd zich afspeelt.
Poppetje beweegt alleen niet, maar je ziet wel waar de ballen gegooid worden, de honkposities en de statistieken. En soms mag je toch even live meekijken als er iets speciaals gebeur oranje knop bovenin)...
Je kan er van vinden wat je wil, maar commercieel gezien weten het ze het wel te bedenken én te maken...
mijn Aap mocht bij slagbal niet meer met het plankje slaan want hij sloeg ze kapot...quote:
Op school kreeg ik er les in en dan moesten ze de bal aan andere kant van het gebouw gaan zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap mocht bij slagbal niet meer met het plankje slaan want hij sloeg ze kapot...
toen mocht ie met de 'knuppel' en sloeg ie alle ballen uit het veld![]()
nu gymmen ze weer binnen en is de 'knuppel' weer verboden want hij slaat gaten in het dak
Klinkt alsof hij aanleg/talent heeft voor het spel. Zeker geen honkbalclub bij jou in de buurt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap mocht bij slagbal niet meer met het plankje slaan want hij sloeg ze kapot...
nu gymmen ze weer binnen en is de 'knuppel' weer verboden want hij slaat gaten in het dak
Ik zie Aap wel in de USA opduiken over een paar jaar...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef sacha het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel volgens mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij aanleg/talent heeft voor het spel. Zeker geen honkbalclub bij jou in de buurt?
basketbal of honkbal, ik ben voorquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Aap wel in de USA opduiken over een paar jaar...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij aanleg/talent heeft voor het spel. Zeker geen honkbalclub bij jou in de buurt?
Kweetniet, maar zelfs hier in Assen hebben ze een honk-en softbalclub en dan hebben we het niet over een wereldstad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel volgens mij.
Waar ik woon bestaat het volgens mij niet, alleen waterpolo en korfbal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kweetniet, maar zelfs hier in Assen hebben ze een honk-en softbalclub en dan hebben we het niet over een wereldstad.
Basketbal levert het meeste op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nog maar 1.50 maar gezien zijn genen kan ie makkelijk richting de 2 meter
Bij voetbal was ik rechtsbuiten, kon alleen hard rennen en gelijk wanneer ik de bal had een flinke schop richting doel geven anders was ik 'm kwijt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:01 schreef sacha het volgende:
de meisjes zitten hier op turnen of zwemmen en de jongen zitten op voetbal of tennis
ik weet niet of mijn Aap het spel begrijptquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij honkbal is dat hard kunnen rennen wel handig, die bal flink wegmeppen was ook geen probleem maar het veldspel daar kon ik niets van.
Eigenlijk wel, maar ik wil nog wat meer... alleen ik weet niet precies watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig geen blog? ofzoiets?
Ik ben niet zo op de hoogte van al dat soort dingen moet ik eerlijk zeggen
Ik kan er eigenlijk ook niks over zeggen omdat dat onderwerp blijkbaar niet besproken mag worden. Maar aangezien je al redelijk wat weet van me, denk ik dat je aan het woord gesneden wel genoeg hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, dus ik weet ook niet precies wat je hebt geschreven, maar misschien
vonden ze het onderwerp te ''eng'' of te heftig voor FOK, geen idee wat je precies wel of niet
mag posten...
Ja, dat is waar. Maar ik wil jullie er in ieder geval niet mee lastig vallen want jullie zijn liev enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje opletten waar je het doet. Dat topic heeft zo ongeveer 24/7 een mod die meekoekeloert..
Goed om te lezen dat je nuttige- en praktische tips hebt gekregen vwb je littekens.
Je daar niet de nadruk op gaan leggen, lief ben ik soms en normaal nooit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Goeiemorgen trouwens.
Of nouja... goeiemiddag dan maar. Het voelt voor mij nog als morgen.
Met mij gaat het nu goed, ik voel me happy en ben blij dat ik nu eindelijk een paar topics heb gevonden waar mensen lief zijn en normaal doen tegen me.
Dus dankjewel allemaal.
Ach....wij hebben ook onze 40+ problemen waarmee we elkaar wel eens "lastig vallen".quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:48 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, dat is waar. Maar ik wil jullie er in ieder geval niet mee lastig vallen want jullie zijn liev enzo.
Oh, dan had ik het over iemand andersquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je daar niet de nadruk op gaan leggen, lief ben ik soms en normaal nooit.
Ja, oké, dat is waar...quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....wij hebben ook onze 40+ problemen waarmee we elkaar wel eens "lastig vallen".
Lucht op en is gezond. Daarnaast zijn we oud genoeg om allemaal onze portie ellende wel te hebben meegemaakt, dus een snijgeval meer of minder kijken we ook niet vanop.
Ik mis ergens een woord in deze zin.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je daar niet de nadruk op gaan leggen, lief ben ik soms en normaal nooit.
moet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik mis ergens een woord in deze zin.
Rotterdam heeft dus gewonnen als ik goed begrijp.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Helaas wisten de Maasbewoners een 3-0 voorsprong voor Amsterdam om te buigen naar een 3-5 zege in hun voordeel, dus wordt de Holland Series eind september begonnen in 010.
Wel weer tegen Amsterdam, dus dat wordt reizen geblazen dan...
En nu koffie, het was frisjes...
Juist, ik krijg die naam alleen wat moeilijk uit mijn strot/toetsenbord...quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft dus gewonnen als ik goed bergrijp.
Dat begreep ik direct al.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist, ik krijg die naam alleen wat moeilijk uit mijn strot/toetsenbord...
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist, ik krijg die naam alleen wat moeilijk uit mijn strot/toetsenbord...
quote:
en was het leuk? gewoon een dagje uit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag ben ik in Breda geweest.
Naar mijn ouders geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en was het leuk? gewoon een dagje uit?
Ah,, je ouders wonen daar, dat wist ik niet, als het maar gezellig was dan, maar dat zal vastquote:
Ik maak juist hele positieve associaties... want daar woont mijn chocolademelkvriendinnetje in de buurtquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn hersenen maken misschien hele nare associaties met ROTTERDAM
Gezellig hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag ben ik in Breda geweest.
Blijkbaar met een telefoonboek?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
Zijn hersenen maken misschien hele nare associaties met ROTTERDAM
Dan kan ik me dat voorstellen jahquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik maak juist hele positieve associaties... want daar woont mijn chocolademelkvriendinnetje in de buurt.
fiets en treinquote:
Geen idee eigenlijk, nog niet zo heel lang geleden werden er hier stapels vol in dequote:Op zondag 31 augustus 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar met een telefoonboek?![]()
Bestaan die trouwens nog?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zullen wij ook een keer samen warme chocolademelk gaan drinken?.
Dat ligt eraan waar je woont? Ik wil ook wel naar jou toe komen hoor...quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en dan moet ik zeker héél ver reizen?
Ik woon in Amsterdam, maar ik ben niet zo in vorm de laatste tijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je woont? Ik wil ook wel naar jou toe komen hoor...
Trouwens... had jij niet altijd een ondertitel met "van het eerste uur"?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
FANN wordt hier gewoon versierd door een jonge chick.
Ik ben er wel toe in staatquote:
Doe maar voorzichtig dan... Ik zit met mn rug.. Weet niet of ik het morgen tot aan mn werk red ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben er wel toe in staat. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken, ik ben vrijdag door m'n enkel gegaan en ik kruip voorlopig nog even niet achter het stuur.
Oh, daar ben ik weleens geweestquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, maar ik ben niet zo in vorm de laatste tijd![]()
Fanvanheteersteuur was mijn eerste account, dit is mijn tweede en ik had nog een derde
dat is FANNvanhetlaatste uur.
Lang verhaaldoet er verder niet toe..
Ja, ik laat het nu rusten. Ik loop er alleen op als ik naar beneden ga om wat te snoepen te halen. Of als ik moet plassen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig dan... Ik zit met mn rug.. Weet niet of ik het morgen tot aan mn werk red ...
Het gaat over de "Haarlemse honkbalweek" geloof ik.quote:
Die was bijna 2 maanden geleden...quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gaat over de "Haarlemse honkbalweek" geloof ik.
En het WK moet nog beginnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was bijna 2 maanden geleden...
Niet vertalenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef sacha het volgende:
wat zegt meneer M&M's over honkbal vroeg mijn Aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |