Ik geef de moed nooit op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
denk je?
KLB / waarom ben ik een man en geen vrouw
Het is zaterdagnacht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ernstig daar hoor...
KLB / niet twee lichamen hebben
Dat is die gozer die laatst ook in KLB een topic opende dat hij gepest werd door ons.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is ernstig daar hoor...
KLB / niet twee lichamen hebben
Een KLB Troll.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is die gozer die laatst ook in KLB een topic opende dat hij gepest werd door ons.
ow... écht? ik vergeet zo'n figuur direct weer..quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is die gozer die laatst ook in KLB een topic opende dat hij gepest werd door ons.
Ik onthou teveel triviale feitjes....best wel een zware belasting.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... écht? ik vergeet zo'n figuur direct weer..
*popcorn paktquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
We kunnen dat simpele KLB volk wel wat leren overigens.
Op Fok! probeer ik dat zoveel mogelijk te beperken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik onthou teveel triviale feitjes....best wel een zware belasting.
ik onthou ook wel dingen, maar niet de dingen die van belang zijn, dat is ook een probleemquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik onthou teveel triviale feitjes....best wel een zware belasting.
Hij schold jou nog uit voor tyfushippie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... écht? ik vergeet zo'n figuur direct weer..
ow........... dat ben ik inmiddels gewendquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij schold jou nog uit voor tyfushippie.
Schelden is een zwaktebod.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... dat ben ik inmiddels gewend
FB?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
FB is al jaren niet meer wat het geweest is en in KLB komen alleen mongolen.
Hipding, of zoietsquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... dat ben ik inmiddels gewend
Ja waar is de tijd gebleven van de FB rellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
FB?
En dat van KLB klopt wel
Nouja, de mensen die voor 90% daar posten dan
Geen idee, waren die er ooit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja waar is de tijd gebleven van de FB rellen.
Ow, ben jij er 'zo eentje'quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
of Vegavreter ... die is ook al vaak voorbijgekomen
Ik weet er wel een paar. Hoe zat het ook alweer met private message?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |