quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
Ik vind jou eerder triest dan die 40+-ers.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.
Ik zou terug gaan naar de Mavo als ik jou was...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Na aanleiding van mijn KLB topic werd ik gequote in de 40+ chat op het forum: 40+ / [40+ SC #385] Me and the Iceman
Wat zijn dit voor een trieste figuren? Die moeten wel een erg kutleven hebben. Moet je die chats eens lezen.
Je moeder zit in de 40+ SC en die heeft daar pics van haar tetten gepost. Ziet er nog prima uit verder!quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat zijn dit voor een trieste figuren? Die moeten wel een erg kutleven hebben. Moet je die chats eens lezen.
Klopt toch wel een beetje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:23 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kijk dan mensen, dit kan toch gewoon niet?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
We laten ons niet beledigen g, of het nou klopt of niet we klappen ze.
Welnee, voor je het weet breken ze een heup ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
We laten ons niet beledigen g, of het nou klopt of niet we klappen ze.
Echt fantastisch! Dat zal ze leren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welnee, voor je het weet breken ze een heup ofzo.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welnee, voor je het weet breken ze een heup ofzo.
Nah... ga maar verder bij je moeder uithuilen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Echt fantastisch! Dat zal ze leren.
Menstrueer je nu? Volgens de rimpels op je foto's zou je nu wel door de overgang moeten zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ga maar verder bij je moeder uithuilen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Menstrueer je nu? Volgens de rimpels op je foto's zou je nu wel door de overgang moeten zijn.
33 seconden, je bent langzaam vandaag. Doet de F5 het niet?quote:
Veel interessants heb je niet te melden, dus ik ga niet mijn tijd spenderen aan het doorzoeken van je posts, om met iets nog beters te komen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:10 schreef Etsu het volgende:
Ik vind jou eerder triest dan die 40+-ers.
Ik zou me ook uit de voeten maken als ik jou was...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Veel interessants heb je niet te melden, dus ik ga niet mijn tijd spenderen aan het doorzoeken van je posts, om met iets nog beters te komen.
Ben net wakker joh, dan gaat dat allemaal niet zo snel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:31 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
33 seconden, je bent langzaam vandaag. Doet de F5 het niet?
Waar heb jij het nou over?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou me ook uit de voeten maken als ik jou was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |