De kinderen kunnen dierenvoer eten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zij kunnen hier dierenvoer in krijgen.
Leuk hèquote:
de ouders zijn er bij stand-byquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kinderen kunnen dierenvoer eten?
Is dat niet gevaarlijk?
dat is ook niet gezondquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dieren zoveel leuker dan mensen
hoezo is zij er rijk mee geworden?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle FOK!sters die nooit buitenkomen een prachtig verhaal over hoe je heel rijk kunt worden!
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ende-pedofiel-bleek/
quote:
quote:Shelly Lynne Chartier komt nooit buiten.....
In de loop van 2013 bleek hoe reusachtig, ingewikkeld en uiterst winstgevend het netwerkje van fake profielen was dat Shelly had opgezet.
Da;s best ernstig, maar dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dieren zoveel leuker dan mensen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle FOK!sters die nooit buitenkomen een prachtig verhaal over hoe je heel rijk kunt worden!
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ende-pedofiel-bleek/
Is dat haar eigen keuze, of is het ook een kneusje?quote:Shelly Lynne Chartier komt nooit buiten. De 29-jarige vrouw zit altijd op haar kamer, met de gordijnen gesloten. Het enige licht dat in haar kamer wordt toegestaan, is het helle beeldscherm van haar MacBook.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik trouwens heel oud als ik niet weet wat Primark of Zara is?
VOC-mentaliteit en kansen benutten....Balkenende glimt van trots dat er zulke ondernemende mensen rondlopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél een beetje ziek in d'r kop in elk geval, of gewoon evel
Dan is het goed....was even bang dat ik écht wereldvreemd aan het worden was, maar zolang het aan mijn leeftijd ligt is het prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]gewoon oud...
al heb ik e ook niet veel mee
Balkenendequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit en kansen benutten....Balkenende glimt van trots dat er zulke ondernemende mensen rondlopen.
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie'squote:Op zondag 17 augustus 2014 13:53 schreef Kingstown het volgende:
Dat Zara/Primark kwam trouwens voorbij in een topic waar ik zielige dieren aan het steunen was.
KLB / Wakkerdier teringmongolen
Kan ie best hier even komen uitleggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De laatste tijd maakt wakkerdier regelmatig antireclame over supermarkten. Neem hier een voorbeeld over de AH:Tyfushippies.
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie's
[..]
Kan ie best hier even komen uitleggen
Maakt niet uit, ik verveel mequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |