Vannacht niet want ik moet morgenmiddag mee op bezoek.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK maar jij gaat nog min. 8 uur door
quote:
Ja shit happens ... Maar wie weet weer een leuke foto van de kleine .. Geen idee waar je mee heen moet btwquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vannacht niet want ik moet morgenmiddag mee op bezoek.
Die was ook tofquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die heb ik zeker nog in mijn singlescollectie zitten.
Kan ook zijn dat het "Going Left Right" is.
Mezelf kennende zal het deze wel zijn....iets meer uptempo en dat past beter bij me.quote:
Sorry ..quote:
Toen waren ze nog niet bekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is Softcell OK maar ik verwachte iets anders en dit nummer was niet mn ding blijkbaar
Ya dat wel inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen waren ze nog niet bekend.
Deze kent iedereen.
Ik kan wel een vrolijk liedje gebruiken na de film die ik net heb gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
Heeft wel wat van Kid Creole met al die blazers.
Welke film heeft de Griek je nu weer door je mik gedouwd?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel een vrolijk liedje gebruiken na de film die ik net heb gezien![]()
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIIquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke film heeft de Griek je nu weer door je mik gedouwd?
Volgens mij dacht ik daar niet vrolijk van te worden en heb hem nooit bekeken toen ie op Film 1 draaide ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Nee, vrolijk ga je er niet van worden, dat dan weer niet, maar ik was wel onder de indruk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik daar niet vrolijk van te worden en heb hem nooit bekeken toen ie op Film 1 draaide ..
Ik heb er mogelijk wat voorstukjes van gezien toen der tijd .... Maar ik vond het niet in mn aard liggen om deze te bekijken ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, vrolijk ga je er niet van worden, dat dan weer niet, maar ik was wel onder de indruk.
Jaquote:
Heb de eerste helft gecheckt en nog geen Blue Rondo gezien.quote:
Wat zit er in dat blikje op de voorgrond?quote:
Zij kunnen hier dierenvoer in krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zit er in dat blikje op de voorgrond?
Zit er een rietje in waardoor die kinderen kunnen slurpen?
De kinderen kunnen dierenvoer eten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zij kunnen hier dierenvoer in krijgen.
Leuk hèquote:
de ouders zijn er bij stand-byquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De kinderen kunnen dierenvoer eten?
Is dat niet gevaarlijk?
dat is ook niet gezondquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dieren zoveel leuker dan mensen
hoezo is zij er rijk mee geworden?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle FOK!sters die nooit buitenkomen een prachtig verhaal over hoe je heel rijk kunt worden!
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ende-pedofiel-bleek/
quote:
quote:Shelly Lynne Chartier komt nooit buiten.....
In de loop van 2013 bleek hoe reusachtig, ingewikkeld en uiterst winstgevend het netwerkje van fake profielen was dat Shelly had opgezet.
Da;s best ernstig, maar dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dieren zoveel leuker dan mensen
quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle FOK!sters die nooit buitenkomen een prachtig verhaal over hoe je heel rijk kunt worden!
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ende-pedofiel-bleek/
Is dat haar eigen keuze, of is het ook een kneusje?quote:Shelly Lynne Chartier komt nooit buiten. De 29-jarige vrouw zit altijd op haar kamer, met de gordijnen gesloten. Het enige licht dat in haar kamer wordt toegestaan, is het helle beeldscherm van haar MacBook.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik trouwens heel oud als ik niet weet wat Primark of Zara is?
VOC-mentaliteit en kansen benutten....Balkenende glimt van trots dat er zulke ondernemende mensen rondlopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél een beetje ziek in d'r kop in elk geval, of gewoon evel
Dan is het goed....was even bang dat ik écht wereldvreemd aan het worden was, maar zolang het aan mijn leeftijd ligt is het prima.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]gewoon oud...
al heb ik e ook niet veel mee
Balkenendequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit en kansen benutten....Balkenende glimt van trots dat er zulke ondernemende mensen rondlopen.
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie'squote:Op zondag 17 augustus 2014 13:53 schreef Kingstown het volgende:
Dat Zara/Primark kwam trouwens voorbij in een topic waar ik zielige dieren aan het steunen was.
KLB / Wakkerdier teringmongolen
Kan ie best hier even komen uitleggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De laatste tijd maakt wakkerdier regelmatig antireclame over supermarkten. Neem hier een voorbeeld over de AH:Tyfushippies.
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
TS is zelf een mongool met zijn Tyfushippie's
[..]
Kan ie best hier even komen uitleggen
Maakt niet uit, ik verveel mequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is een KLB-boer en dat zijn per definitie kut-users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |