Die kon ik niet op YouTube vinden. Wat een hufters.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:33 schreef enlightenedwizza het volgende:
Die andere is ook zo mooi:
Supermarkten willen graag af van de plofkip...
Maar dan wel als kilo knallers!
Ik zie alleen maar voordelen: goedkope kip in de schappen
Daarom eet ik ze met liefde.quote:
QFTquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Ludd het volgende:
Ik vind wakker dier wel ok. Ze dragen in ieder geval bij aan een stukje bewustwording.
Dat blijkt ook uit dit topic. Allemaal huillies die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, en het niet uit maakt wat voor dierenleed daarmee gepaard gaat. Als ze hier bewust van gemaakt worden, zijn ze op hun pik getrapt.
Ik zal zo eens wat gaan doneren.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Ludd het volgende:
Ik vind wakker dier wel ok. Ze dragen in ieder geval bij aan een stukje bewustwording.
Dat blijkt ook uit dit topic. Allemaal huillies die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, en het niet uit maakt wat voor dierenleed daarmee gepaard gaat. Als ze hier bewust van gemaakt worden, zijn ze op hun pik getrapt.
Ze moeten ook goed met koeien omgaan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De laatste tijd maakt wakkerdier regelmatig antireclame over supermarkten. Neem hier een voorbeeld over de AH:Tyfushippies.
Inderdaad. Persoonlijk sla ik zo'n antibiotica cocktail ook graag af. Snap best dat veel mensen geen geld hebben, maar om nou mishandelde dieren te gaan vreten omdat je Kip Tandoori anders niet smaakt is wel vrij jammerlijk. Aan de andere kant zijn consumenten gewoon dom, dus het moet vanuit organisaties als Wakker Dier komen om mensen bewust te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Ludd het volgende:
Wow, die is wel heel lang niet gemolken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ze moeten ook goed met koeien omgaan!
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Ludd het volgende:
Wat heeft wakkerdier eraan om AH onterecht te beschuldigen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 06:24 schreef Jordi23 het volgende:
Dan maak de scharrelkip net zo goedkoop.
Als ik de AH was had ik een advocatenteam ingeschakeld en hun aangeklaagd voor laster.
Pesten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 06:50 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Wat heeft wakkerdier eraan om AH onterecht te beschuldigen?
Ze zullen wel aardig wat donaties binnen harken met dat soort dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 06:50 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Wat heeft wakkerdier eraan om AH onterecht te beschuldigen?
En of er minder wordt verkocht. Waarom denk je dat supermarkten steeds meer biologische en organische producten verkopen? Niet omdat ze opeens het licht hebben gezien hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 07:59 schreef CookieSlikker het volgende:
Wat denk je wat zo'n reclame kost op TV?![]()
Dat is pas (plof)geld verspilling.
En geen pakje minder wordt er verkocht.
Laat staan dat tegenwoordig AH en/of Jumbo de enigste zijn in je woonplaats.
Heb je zelf huisdieren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
De laatste tijd maakt wakkerdier regelmatig antireclame over supermarkten. Neem hier een voorbeeld over de AH:Tyfushippies.
Dit. Maar de vraag blijft, wat is biologisch? Dit is nog steeds niet transparant, en eigenlijk zegt het gewoon heel weinig, behalve dat er op de verpakking staat 'biologisch'.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:16 schreef Dven het volgende:
[..]
En of er minder wordt verkocht. Waarom denk je dat supermarkten steeds meer biologische en organische producten verkopen? Niet omdat ze opeens het licht hebben gezien hoor.![]()
mensen bepalen zelf wat er verkocht wordt in supermarkten. Je bonnetje is je stemkaart.
Wat een onzin. Biologisch moet voldoen dan een aantal minimale voorwaarde, anders mag het niet biologisch genoemd worden, en dit wordt door een instantie gecontroleerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:17 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit. Maar de vraag blijft, wat is biologisch? Dit is nog steeds niet transparant, en eigenlijk zegt het gewoon heel weinig, behalve dat er op de verpakking staat 'biologisch'.
Ja, wat is daar relevant aan?quote:
Zeker met je eens. Alleen vreemd dat ze steeds AH moeten hebben. Het lijkt me dat Jumbo, Plus, C1000 e d. ook gewoon plofkip verkoopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Ludd het volgende:
Prioriteiten stellen en eventueel iets minder vaak vlees eten. Ga je niet dood van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
En biologisch vlees is hartstikke duur.Voor de minder gestelden onbetaalbaar.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker met je eens. Alleen vreemd dat ze steeds AH moeten hebben. Het lijkt me dat Jumbo, Plus, C1000 e d. ook gewoon plofkip verkoopt.
Het is maar net hoevaak/wanneer je TV kijkt.quote:
Alleen jammer dat veel dingen nogal uit hun verband zijn gerukt. Zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Ludd het volgende:
Welke prioriteiten stellen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen en eventueel iets minder vaak vlees eten. Ga je niet dood van.
Prima te betalen. Punt is alleen dat mensen dagelijks een gigantische homp vlees willen. Wat ook zo gezond niet eens is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker met je eens. Alleen vreemd dat ze steeds AH moeten hebben. Het lijkt me dat Jumbo, Plus, C1000 e d. ook gewoon plofkip verkoopt.
Ik vind het belachelijk dat mensen hun huisdieren een betere behandeling geven en zich dan niet inzetten voor een beter leven van het dier waar het stukje vlees vandaan kom.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ja, wat is daar relevant aan?
Ik vind het belachelijk om een reclame te maken waar één supermarkt de grond in wordt geboord, want alle grote supermarkten gebruiken de plofkip. Ook ketens als de McDonalds en KFC gebruiken het. Waarom dan niet een algemene reclame waarin ze wat negatiefs zeggen over de plofkip en een alternatief noemen?
Val dood.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:14 schreef scoober het volgende:
Zielig voor deze dieren.
Ik ga volgend jaar op partij vd dieren stemmen.
Dat is Doraquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ze moeten ook goed met koeien omgaan!
[ afbeelding ]
Plofkip is gezonder dan biologische kip. En als je een hele kip koopt zit er meer vlees per kilo plofkip dan luie kip.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Welke prioriteiten stellen?Je begrijpt toch wel dat biologisch vlees ook qua prijs een goed alternatief moet zijn om door meer mensen gekocht te worden? Ik proef niet het verschil tussen de plofkip en biologische kip en sta er ook niet principieel achter. Dan is het nogal wat om drie keer zoveel geld uit te geven, vind je niet? Ik kan het wel betalen, maar ik vind het zonde van m'n geld.
Doodsverwensing, tr gemaakt. Geniet van je ban pauper.quote:
Haha grappenmaker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tr gemaakt. Geniet van je ban pauper.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:08 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Plofkip is gezonder dan biologische kip. En als je een hele kip koopt zit er meer vlees per kilo plofkip dan luie kip.
Nou ik bedoel dit slimpie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat voor soort hersenbeschadiging heb je precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |