Dat lijkt me wel een interessant experiment.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook worteltrekken uit een aardappel...
Dat mag MM zelf thuis proberen ik met slechts een balkon ... Gaat hem niet worden ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een interessant experiment.
Een aardappel wortel laten schieten kan ook op een balkon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag MM zelf thuis proberen ik met slechts een balkon ... Gaat hem niet worden ..
Koop beneden bij de Appie morgen even een zak bintjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag MM zelf thuis proberen ik met slechts een balkon ... Gaat hem niet worden ..
Niet op de mijne PP Ik heb al weinig met planten ... Heb er ook geen een meer ...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een aardappel wortel laten schieten kan ook op een balkon.
Ja dat doen ze meestal wel in de kast omdat ik te weinig aardappels eet ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop beneden bij de Appie morgen even een zak bintjes.
Je hoeft die aardappelen niet zelf te telen, alleen de wortel er uit trekken...
Je kunt er toch drank mee stoken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Aardappelen zijn ook nutteloze wezens.
Als je de bladeren nou nog kon roken of zo...
Je kunt overal drank van stoken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er toch drank mee stoken?
Of frieten van bakken ..quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er toch drank mee stoken?
inderdaad, misschien valt ze vannacht wel uit de hoogslaperquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk ... maar als het anders is ,,, Beter voor je moeder ..
Vaag kan ik die nog herinneren, echt bekend zijn ze nooit geworden toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
Eindelijk heb ik het nummer gevonden waar ik naar zat te zoeken toen ik deze TT zag....
Jaij haat ook noooit .. Vind ik zo mooi aan jequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, misschien valt ze vannacht wel uit de hoogslaper
Klinkt erg goedkoep in mijn orenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
Eindelijk heb ik het nummer gevonden waar ik naar zat te zoeken toen ik deze TT zag....
Welke cactussen heb jij staan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaij haat ook noooit .. Vind ik zo mooi aan je
Nee....paar (kleine) hitjes gehad in de early 80's, maar dat was het wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaag kan ik die nog herinneren, echt bekend zijn ze nooit geworden toch?
Soms ben je geweldig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef chufi het volgende:
Sziget festival is ook live te volgen ..
http://www.ustream.tv/telekom-sziget2014
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:40 schreef sacha het volgende:
[..]
allemaal weg![]()
gegeven, verkocht, of weggegooid
dat is heel aardigquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik zal morgen eens in mijn singlecollectie kijken of Blue Rondo er nog tussen zit. Krijg je die van mij.
Denk dat ze uit gespeeld zijn ,, morgen laatste dagquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kutzooi, zet dat ding op, werkt 15 seconden en nu ineens "off Air"
Ik haat koude voeten en houd ze aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
15 min geleden heb ik mn kousen uitgedaan ...
Mijn dochter is nu moeder en ik steun waar ik kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een beetje steun in deze zware "moeder is aanwezig" tijd leek me wel gepast.
Ja OK maar jij gaat nog min. 8 uur doorquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik haat koude voeten en houd ze aan.
Mijn dochter moet nog geboren worden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter is nu moeder en ik steun waar ik kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |