Ik weet daar ook niets van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, daar weet ik weinig van af hoor...
Alle vrouwen willen toch paardje rijden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, daar weet ik weinig van af hoor...
De meeste wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen toch paardje rijden?
Ik ben er een keer vanaf gedonderd en toen vond ik het niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen toch paardje rijden?
Nou, ik weet wel ''iets'' hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of zal ik wat kleine klappen van de zweep vertellen?
Mijn dirty mind maakt overuren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:24 schreef FANN het volgende:
Later nog wel eens geprobeerd maar toen liep ik 2 dagen wijdbeens![]()
vond ik ook geen succes
was niet geil hoor net zoiets als een blauw oog, ook pijnlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn dirty mind maakt overuren.
In mijn hoofd is alles geil, dus ook blauwe ogen en wijdbeens lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet geil hoor net zoiets als een blauw oog, ook pijnlijk
en het liefst tegelijk zeker?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd is alles geil, dus ook blauwe ogen en wijdbeens lopen.
Daar weet ik dan wel weer een hoop vanafquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dus
Ik blijf bij de glanzende leggins met kant.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn hoofd is alles geil, dus ook blauwe ogen en wijdbeens lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er is een klein varkentje bij de kinderboerderij gekomen
[ Bericht 12% gewijzigd door Treehut362 op 16-08-2014 21:29:34 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kafkaquote:
Ik ben er in halve minuut klaar mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Altijd leuk....het halfjaarlijkse "Sacha gaat haar moeder bashen-uurtje"
Gooi het er maar uit!
Mij gaat het zeker nog 20 jaar therapie kosten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er in halve minuut klaar mee.
Met aftrek van eigen risico, dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mij gaat het zeker nog 20 jaar therapie kosten.
Als ik nog een paar jaar wacht, krijg ik dan ook 50+ korting?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met aftrek van eigen risico, dat dan weer wel...
met mijn moedàh?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er in halve minuut klaar mee.
Ja hoor, van mij mag je, als dat al bestaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik nog een paar jaar wacht, krijg ik dan ook 50+ korting?
Ik ben meer van de Duitse literatuur. Na de middelbare school amper Engelse boeken meer gelezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
We zijn immers allemaal gelijk, de ene wat meer dan de andere. Dat wel...
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uithoren terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In een vloek en en een zucht...
Piet toch....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uitwonen terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.
Plaatsvervangende schaamte, altijd leuk...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uithoren terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.
Zou je hem niet uithoren . zoals het normaal is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij oudere zus van mijn vrouw met nieuwe vriend, dat wordt lachen ga d'r helemaal uithoren terwijl mijn vrouw dan vergeefs via gebarentaal me in het gareel wil houden.
Jij kent de zus niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je hem niet uithoren . zoals het normaal is?
Op weg naar huis is ze dan altijd boos maar kan d'r lach moeilijk inhouden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte, altijd leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |