quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, heb mijn handen al vol.
Dit vind ik eng worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:11 schreef sacha het volgende:
weemoed en ander gezeik diagonaal, onzin recht door het midden
Die komt gewoon nog een keer hoor, gewoon scheit hebben aan die bel of is het een zoemer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:13 schreef chufi het volgende:
Word ik mn nest uitgebeld door PostNl... Sliep ik eens een keer lekker ....
Schijt aan de bel smeren wil ook wel helpen denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt gewoon nog een keer hoor, gewoon scheit hebben aan die bel of is het een zoemer?
Het vliegende Spaghetti monster is al tijden een hit op FOK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
Iemand ooit van deze religie gehoord?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-rijbewijsfoto.html
Een 36-jarige man uit Canada is in strijd met verzekeringsmaatschappij ICBC vanwege de pasfoto voor zijn nieuwe rijbewijs, waarop hij om religieuze redenen met een vergiet op zijn hoofd op staat.
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/grenzel(...)foto-om-religie.html
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het vliegende Spaghetti monster is al tijden een hit op FOK!
Dan loop ik ook achter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vaker
NWS / Oostenrijker met vergiet op rijbewijsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vaker
Ik weet weer alles over Totilas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt vast door onze leeftijd, dan krijg je dat...
Kranten zijn achterhaald.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]Topic uit 2011 en het staat vandaag in de krant?
![]()
Loopt de krant ook achter zeker
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet weer alles over Totilas.
Dat topic uit 2011 gaat over een Oostenrijker, jouw linkje over een Canadees.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]Topic uit 2011 en het staat vandaag in de krant?
![]()
Loopt de krant ook achter zeker
Ah... er zijn meer van die gekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic uit 2011 gaat over een Oostenrijker, jouw linkje over een Canadees.
In Oostenrijk zijn ze wat vooruitstrevender....daar wordt het wel geaccepteerd.
De schimmige peerdenwereld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |