Ik zorg dat in in beweging blijft ... komt goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
eh..... hier snap ik weer niks van, maar ga ik ook een nachtje over slapen dan maar.
Truste Chuf, sterkte met je hand
Tuurlijk niet rare, ik heb mijn Griek toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoor ik het morgen en pikken we een datum OK
Da's waar, wat het is weet is ook nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
Fann en ik hebben iets in gemeen .. en dat is het
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor een goed bedrag mag die van mij wel weg.
Als jij die vrijgezelle dames doet krijg je van mij een blommetjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet rare, ik heb mijn Griek toch?![]()
Er moeten hier gewoon meer dames komen die vrijgezel zijn, aan mij heb je ook niks
Vn je vrouw blijf ik af PP en paarden heb ik helaas niet ... Sorry matequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inruilen voor jonger model is mogelijk.
soulmates in the basic sense .. It simply happened 1 dayquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar, wat het is weet is ook niet, maar ja
Nu ga ik slapen. en nu écht
Mijn god zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
soulmates in the basic sense .. It simply happened 1 day
Je moet toch wat wanneer het hier dood is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je maakt me in de war Piet met die uitstapjes van je.
Zeker, maar kun je voortaan even plaatsnaamborden neerzetten, zodat ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet toch wat wanneer het hier dood is?
Daar kan ik niet aan beginnen, heb mijn handen al vol.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker, maar kun je voortaan even plaatsnaamborden neerzetten, zodat ik me niet vergis?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kan ik niet aan beginnen, heb mijn handen al vol.
Dit vind ik eng worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:11 schreef sacha het volgende:
weemoed en ander gezeik diagonaal, onzin recht door het midden
Die komt gewoon nog een keer hoor, gewoon scheit hebben aan die bel of is het een zoemer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:13 schreef chufi het volgende:
Word ik mn nest uitgebeld door PostNl... Sliep ik eens een keer lekker ....
Schijt aan de bel smeren wil ook wel helpen denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die komt gewoon nog een keer hoor, gewoon scheit hebben aan die bel of is het een zoemer?
Het vliegende Spaghetti monster is al tijden een hit op FOK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
Iemand ooit van deze religie gehoord?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)t-rijbewijsfoto.html
Een 36-jarige man uit Canada is in strijd met verzekeringsmaatschappij ICBC vanwege de pasfoto voor zijn nieuwe rijbewijs, waarop hij om religieuze redenen met een vergiet op zijn hoofd op staat.
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/grenzel(...)foto-om-religie.html
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het vliegende Spaghetti monster is al tijden een hit op FOK!
Dan loop ik ook achter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vaker
NWS / Oostenrijker met vergiet op rijbewijsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... loop ik weer achter? Gebeurt wel vaker
Ik weet weer alles over Totilas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt vast door onze leeftijd, dan krijg je dat...
Kranten zijn achterhaald.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]Topic uit 2011 en het staat vandaag in de krant?
![]()
Loopt de krant ook achter zeker
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet weer alles over Totilas.
Dat topic uit 2011 gaat over een Oostenrijker, jouw linkje over een Canadees.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]Topic uit 2011 en het staat vandaag in de krant?
![]()
Loopt de krant ook achter zeker
Ah... er zijn meer van die gekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic uit 2011 gaat over een Oostenrijker, jouw linkje over een Canadees.
In Oostenrijk zijn ze wat vooruitstrevender....daar wordt het wel geaccepteerd.
De schimmige peerdenwereld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moest ik even Googelen, want ik dacht, je bedoelt vast geen Tortilla's en dat klopt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |