OOK Gezien!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Blended (2014) - IMDb
[ afbeelding ]
Sandler en Barrymore, tja dan weet je in ieder geval wel wat je kunt verwachten.
Verhaaltje stelt niet veel voor, er zitten enkele grappige en ook hartverwarmende scenes in en op het einde komt alles goed. Oftewel het bekende recept.
Mijn vriendin vond hem erg leuk, ik vond het niet de slechtste film van Sandler. Deze film is in ieder geval 10x beter dan Grown ups 2.
lekker wegkijkfilmpje, dank voor de tipquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:32 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Chef (2014) - IMDb
[ afbeelding ]
Jon Favreau komt met een feel good movie voor food lovers.
Ook met Scarlett Johansson, Dustin Hoffman, Robert Downey jr (al hebben deze drie maar een kleine rol) en Sofia Vergara en John Leguizamo.
Geen zware kost, maar een lekkere zondagmiddag feelgood movie die gewoon goed in elkaar steekt.
Ik vond hem wel wat hebben. Ging inderdaad nergens over maar vond hem wel lekker wegkijken door die broeiende sfeerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:01 schreef FANN het volgende:
The Bag Man
[ afbeelding ]
Echt stomme film, zonde van je tijd, als je mij vraagt waar het over ging moet
ik eerlijk zeggen, ik heb geen flauw idee![]()
The Bag Man (2014) - IMDb
Misschien is deze film dan ook iets voor jou, want deze vond ik ook niks aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wat hebben. Ging inderdaad nergens over maar vond hem wel lekker wegkijken door die broeiende sfeer
Ik denk dat zijn films je moeten liggen. Ik vond het wel een lekkere wegkijker, zeker omdat ze ook een goede klik tussen elkaar hebben. Het is inderdaad niet van een hoog niveau maar wat is dat hotel een fantastische plek om naar toe te gaan. Geef het toch zeker een voldoende. Beter dan dat achterlijke Jack en Jill.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Blended (2014) - IMDb
Sinds lange tijd mezelf weer eens om laten lullen om een Adam Sandler film aan te zetten; grote fout. Twee of drie keer een glimlach, maar de film is vooral een aaneenschakeling van slechte grappen en verschrikkelijk slechte grappen, die je bovendien van mijlenver aan ziet komen.
Het onmisbare "feel good" gedeelte van deze film voelt nooit oprecht aan, het ligt er allemaal zo dik bovenop dat het je de strot uitkomt. Waar die 6,5 op IMDB vandaan komt is voor mij echt een raadsel.
Oh.. en Drew Barrymore kan dit vehikel ook niet meer redden.
Dan heb je niet opgelet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die wel fucking oud geworden, ik schrok er van
Een van mijn favo foute eighties-filmsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:34 schreef Falco het volgende:
Scanners (1981) - IMDb
[ afbeelding ]
Een groep Scanners (mensen die elkaar kunnen besturen met alle gevolgen van dien) lopen elkaar op te fokken met hun controlskills en tsja, daar moet toch eens een eind aan komen. Deze SF en horror in één van Cronenberg beviel me prima! De gore ziet er weer erg bloederig/vlezig uit en dat is knap, aangezien het budget waarmee de film is geschoten verder niet echt hoog lijkt. Acteerwerk komt ook bekoeld over. Toch doet dat verder geen afbreuk. Het concept blijft geinig en het verhaal heeft genoeg leuke momenten in petto. Cijfer: 7,5
thx vioor de tip ga ik kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:06 schreef FANN het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas (2008)
[ afbeelding ]
Berlijn 1943.
De 8-jarige Bruno verhuist met zijn familie naar een plek die ver weg is, waar niets te doen is en waar niemand is om mee te spelen.
Hun nieuwe huis staat naast een hek dat zich uitstrekt zover het oog maar reikt, een hek dat Bruno afschermt van de vreemde mensen die hij daarachter ziet bewegen. Bruno wil ontdekkingsreiziger worden en besluit op onderzoek uit te gaan.
Op een van zijn tochten ontmoet hij een jongen wiens leven en omstandigheden zeer verschillen van dat van hem. Toch sluiten de jongens vriendschap, maar het is een vriendschap die niet zonder gevolgen blijft...
WAUW... wat een film... zeer indrukwekkend de onschuld van die kinderen...
pffffff The Boy in the Striped Pyjamas (2008) - IMDb
Let vooral op rond 1 uur en 9 minuten, alsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
Nadat ik het bericht had gelezen dat Robin William was overleden moest ik
denken aan een film die destijds grote indruk op mij had gemaakt.
Dus deze film wilde ik graag nog een keer zien, was al vele jaren geleden
dat ik hem had gezien namelijk en ik vond het nog steeds een indrukwekkende
film. Ook Robert de Niro speelt hier weer een fantastische rol.
Awakenings (1990)
De nieuwe dokter Malcolm Sayer (Robin Williams) krijgt te maken met een zaal vol coma-patiënten.
Hij is ontsteld over het feit dat ze zich al jaren in een coma bevinden, zonder hoop op genezing. Wanneer hij een mogelijk medicijn vindt krijgt hij toestemming om het op één van de patiënten uit te proberen. De man, (Robert De Niro) die ontwaakt, is in coma geraakt toen hij nog kind was.
Een vette 8
Awakenings (1990) - IMDb
'gebaseerd op een waar verhaal'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Awakenings_(film)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan is er een vrouwelijke patiënt die Nederlands praat. "Hartelijk bedankt" is duidelijk te horen.
Anywayz, Awakenings is een lekkere feel-good film die goed wegkijkt, ik geef hem een 7,5.
De tragische dood van Robin Williams is een goede reden om zijn acteer carrière te belichten en deze film verdiend het idd om in de schijnwerpers te staan. Mijn persoonlijke Robin Williams favoriet is Jumanji, met kort daarachter Hook.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Let vooral op rond 1 uur en 9 minuten, alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan is er een vrouwelijke patiënt die Nederlands praat. "Hartelijk bedankt" is duidelijk te horen.
de eerste keer dat ik deze film had gezien was het me niet opgevallen maar nu wel
![]()
Sowieso zou je deze film 2x moeten zien eigenlijk, wel met een jaar of 10 ertussen![]()
want veel was me ontgaan hoor, of ik was het vergeten, dat kan ook ...
You're welcome.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:19 schreef danos het volgende:
[..]
lekker wegkijkfilmpje, dank voor de tip
Yamakasi - Les samouraïs des temps modernes (2001) - IMDbquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:
Banlieue 13
Was weer genieten. Bazenfilm.
8,8/10
Nee, ken ik niet. Arigato voor de tip.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yamakasi - Les samouraïs des temps modernes (2001) - IMDb
Ken je deze ook?Zo niet moet je hem ook maar eens kijken als je B13 leuk vond.
Na het zien van die film meteen de Awesome Mix 1. lijst bekeken en beluisterd/ Goeie mixtape!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:00 schreef Karstman het volgende:
Guardians of the Galaxy (2014) - IMDb
[ afbeelding ]
Light years from Earth, 26 years after being abducted, Peter Quill finds himself the prime target of a manhunt after discovering an orb wanted by Ronan the Accuser.
Lang geleden dat ik zo hardop heb zitten lachen in de bios. En met mij de hele zaal. Een heerlijk stukje space opera over een zootje ongeregeld dat door winstbejag, eergevoel of wraak min of meer toevallig bij elkaar komt. Aan dat bij elkaar komen voelt niks geforceerd en zowel de goodies als de baddies voelen natuurlijk aan en overtuigen makkelijk.
Hoofdpersoon Star Lord is een soort Luke Skywalker meets Hal Jordan meets Malcolm Reynolds een heerlijke tikkeltje arrogante maar sympatieke schavuit die wonderwel overal mee weg komt, prettig gespeeld door Chris Pratt.
Tuurlijk zijn er ook kritiekpunten zoals de 2 dimensionale Nebula (wat voor een deel ook geldt voor Gamora maar die krijgt meer screentime dus meer tijd om een plek in de film te verdienen) en de geforceerde uitleg dat Rocket wel begrijpt wat Groot zegt. En uiteraard ook wel wat plot convienences en bordkartonnen bijfiguren meer maar dat wordt volledig overschaduwd door het tempo van de film, de lol waarmee hij gemaakt is en het feit dat het voelt alsof het net allemaal even buiten de gebaande paden gaat. Tel daarbij op de geweldige soundtrack die het geheel een heerlijke campy feel geeft, uitstekende vechtscenes (hand-to-hand en arial combat) die zowel in aantal als lengte prima zijn en de 2 uur vliegen voorbij. Het enige dat je naderhand wilt weten is wanneer deel 2 uitkomt!
Conclusie: Guardians of the Galaxy veegt dit jaar de vloer aan met al het superheldengeweld wat we dit jaar hebben gezien. Best knap voor de b-garnituur Marvell karakters.
IMDb: 8.7
Ik: 9
ps: een stinger tijdens en na de credits, blijven zitten dus, ze zijn beide hilarisch (hoewel ik het idee had dat niet iedereen in de zaal wist wie het was in de tweede stinger).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Noodle op 18-08-2014 19:34:24 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen, zo slecht.
Normaal ben ik de rust zelve en kan ik een film - hoe slecht ik hem ook vind - wel normaal uitkijken. Maar hier zuchtte ik me een eind door de film, zat ik nét niet met een facepalm voor mijn gezicht (hoewel dat in retrospectief toch de beste manier is om deze film uit te zien) moest ik moeite doen om de laatste 10 minuten niet in lachen uit te breken en kon ik echt niet anders dan met een cynisch applausje de aftiteling ingaan.
Wat een farce.![]()
Ja,leuk was die!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Grand Hotel Budapest (2014)
Gedeeltelijke herkijk, een volledige film afkijken met Miss Escobar is bijna niet te doen, lief slaapkopje, maar wat een heerlijke film is dit toch. Vol humor, geniale details, setting, het lekker theatrale acteren, de historische context, de cast...
Samen met de Lego Movie en Dawn of the Planet of the Apes toch de beste film tot nu toe van 2014.
Sluit me hierbij aan. Moet alleen Dawn of the PLanet of the Apes zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Grand Hotel Budapest (2014)
Gedeeltelijke herkijk, een volledige film afkijken met Miss Escobar is bijna niet te doen, lief slaapkopje, maar wat een heerlijke film is dit toch. Vol humor, geniale details, setting, het lekker theatrale acteren, de historische context, de cast...
Samen met de Lego Movie en Dawn of the Planet of the Apes toch de beste film tot nu toe van 2014.
Een een plaatje erbij! Dat vind ik ook irritant dan kan ik er niet snel doorheen scrollenquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet om wat OCD'erig te klinken maar ik vind een linkje naar de IMDB-pagina wel zo fijn..Anders krijg je verwarring met filmtitels. Als in bijvoorbeeld The Avengers (1998) of The Avengers (2012). Het zijn compleet andere soorten films.
The Grand Budapest Hotel (2014)
Beter had ik het niet kunnen verwoorden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef casper019 het volgende:
THE BOY IN THE STRIPED PYJAMAS
[ afbeelding ]
Wat een geweldige indrukwekkende film!!!
Film speelt zich af in de 2e wereldoorlog, en speelt zich voornamelijk af rond het leven van een klein jongetje en zijn gedachten.
Zijn vader is een belangrijk soldaat in het leger en hij kijkt erg op naar zijn vader, zelf is hij heel avontuurlijk en wil avonturier worden.
Als hij en zijn ouders en zus verhuizen naar het plattenland waar zn vader gaat werken komt hij een jongetje tegen achter prikkeldraad in een pyjama... en dan....
De sfeer is erg sterk neergezet, en ook de acteerprestaties zijn erg goed.
De film heeft echt een indruk achtergelaten! En laat de gedachtegang van meerdere personen in die tijd in oorlog zien.
Vind het een topper
8+
linkje en plaatje zou ik haast wel een minimum vinden voor een recensie.. bonuspunten als je checkt of iedereen je plaatje wel kan zien..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een een plaatje erbij! Dat vind ik ook irritant dan kan ik er niet snel doorheen scrollen
"seen it, seen it, seen it.. oeh what's this"
Maleficent vond ik echt een matige film dat eerder gericht is op kinderen dan op volwassenen. Maar het weet ook niet welke richting het op wilt: fantasy, familievriendelijk , of zoals de trailer deed vermoeden een meer donkere versie van het sprookje.. En dan dat geforceerde drama aspect erin... tja, wat kan ik er van zeggen, gewoon slecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef El_Matador het volgende:
Maleficent (2014)
[ afbeelding ]
Nogal tegenvallend. De beelden zijn prachtig (helaas niet in 3D gezien) en het sprookje is leuk veranderd. De beesten uit de "Moors" zijn mooi vormgegeven, het begin ziet er goed uit. Angelina Jolie ziet er goed uit.
Echter, ik heb het idee dat ik maar een halve versie gezien heb, waar dingen zijn uitgeknipt. Hele scenes lijken overgeslagen, waardoor de keuzes van de karakters compleet random lijken.
Het lijkt een halve film en als ik al sommige stappen onlogisch vind (doordat er scenes lijken te missen), weet ik niet hoe het voor kinderen is.
De transformatie van Maleficent zelf blijft zo ook compleet raadselachtig.
Jammer, want in potentie een goeie film.
6.8/10
ook gisteren gezien, en slecht vond ik hem niet. Gewoon een vermakelijk sprookje dat idd vooral gericht is op de jongere kijker en met een paar andere scene's ook de oudere probeert te vermaken. Iets te zoetsappig wat mij betreft en redelijk standaard. Maar wel een aardige wegkijker die je weer snel vergeten bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maleficent vond ik echt een matige film dat eerder gericht is op kinderen dan op volwassenen. Maar het weet ook niet welke richting het op wilt: fantasy, familievriendelijk , of zoals de trailer deed vermoeden een meer donkere versie van het sprookje.. En dan dat geforceerde drama aspect erin... tja, wat kan ik er van zeggen, gewoon slecht.
Dit soort films moet je lekker met een drankje en wat vrienden kijken en dan is het gewoon prima hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef casper019 het volgende:
BAD NEIGHBOURS
[ afbeelding ]
Ik hou van een flauwe film op zn tijd, maar deze film is gewoon NIET grappig... Verhaal is simpel maar leent zich wel voor leuke grappen maar de uitvoering is gewoon rondout slecht.. De hoofdrolspelers forceren en proberen teveel waardoor ze juist het omgekeerde zijn: niet grappig
Het verhaal gaat over een stelletje met een kind.. En dan komen er plots studenten naast hun wonen die een tering lawaai maken.. en ja krijg die maar stil.... en dan komt het feestbeest in hun boven..
FIlm is veel te geforceerd en gewoon niet grappig, acteerwerk is tegenvallend.. En tja... Gewoon een dikke tegenvaller
4
neppe film man. ze spreken allemaal engelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef casper019 het volgende:
THE BOY IN THE STRIPED PYJAMAS
[ afbeelding ]
Wat een geweldige indrukwekkende film!!!
Film speelt zich af in de 2e wereldoorlog, en speelt zich voornamelijk af rond het leven van een klein jongetje en zijn gedachten.
Zijn vader is een belangrijk soldaat in het leger en hij kijkt erg op naar zijn vader, zelf is hij heel avontuurlijk en wil avonturier worden.
Als hij en zijn ouders en zus verhuizen naar het plattenland waar zn vader gaat werken komt hij een jongetje tegen achter prikkeldraad in een pyjama... en dan....
De sfeer is erg sterk neergezet, en ook de acteerprestaties zijn erg goed.
De film heeft echt een indruk achtergelaten! En laat de gedachtegang van meerdere personen in die tijd in oorlog zien.
Vind het een topper
8+
Ik had geen hoogte verwachtingen. Maar ik vond het best grappig. Ik moest zelfs erg hard lachen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit soort films moet je lekker met een drankje en wat vrienden kijken en dan is het gewoon prima hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had geen hoogte verwachtingen. Maar ik vond het best grappig. Ik moest zelfs erg hard lachen.Hier vandaag met vrienden gekeken en vond hem ook gewoon heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |