quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Omdat je als man niemand zal neuken en als vrouw niemand jou zou neuken.
Na-aper. Ik had al het tettentopic.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Tassendief het volgende:
Waaromben ik een man en geen vrouw
zodat je nooit de pil hoeft te slikken, nooit hoeft te menstrueren, nooit kinderen hoeft te baren, lekker dik mag zijn, gelukkig grijs mag worden, je niet hoeft te laten laseren etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Tassendief het volgende:
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zodat je nooit de pil hoeft te slikken, nooit hoeft te menstrueren, nooit kinderen hoeft te baren, lekker dik mag zijn, gelukkig grijs mag worden, je niet hoeft te laten laseren etc.
Heb je er copyright op?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Na-aper. Ik had al het tettentopic.
Je moeder heeft niet genoeg vis gegeten toen ze zwanger was, anders was je een meisje geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Tassendief het volgende:
Okequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zodat je nooit de pil hoeft te slikken, nooit hoeft te menstrueren, nooit kinderen hoeft te baren, lekker dik mag zijn, gelukkig grijs mag worden, je niet hoeft te laten laseren etc.
Niet hoeven te werken, hele dag thuis zitten, alles krijgen door iemand lief aan te kijken, als eerste een zinkend schip verlaten, niet hoeven te presteren in bed, langer leven, niet hoeven te vechten in oorlogen, niet kaal worden etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo? En wat nou als je gaat scheiden? Of als je man overlijdt? Dan moet een vrouw dus wel gaan werken. En alles krijgen? Als je mooi bent zoals ik, maar andersquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:07 schreef ABombali het volgende:
[..]
Niet hoeven te werken, hele dag thuis zitten, alles krijgen door iemand lief aan te kijken, als eerste een zinkend schip verlaten, niet hoeven te presteren in bed, langer leven, niet hoeven te vechten in oorlogen, niet kaal worden etc
Scheiden? Helft van zijn geldquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo? En wat nou als je gaat scheiden? Of als je man overlijdt? Dan moet een vrouw dus wel gaan werken. En alles krijgen? Als je mooi bent zoals ik, maar anderslanger leven
NIEMAND WIL VRIJWILLIG 60 WORDEN EN STAAR KRIJGEN EN KANS OP NETVLIESVERLIES EN DOOF WORDEN ETC
oorlog?
Vrouwen kunnen ook kaal worden. Ik merk trouwens dat mijn haarstructuur wel wat dunner en breekbaarder is geworden in de loop der jaren...maar goed www.nadersaab.com
mocht ik echt op een dag weinig haar overhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |