Dat uitpakken blijft niet leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:10 schreef FANN het volgende:
[..]
en het kan altijd weer anders uitpakken ook
Die leggings gaan ook niet zo makkelijk uit...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat uitpakken blijft niet leuk.
Dat geeft juiste een extra kick.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die leggings gaan ook niet zo makkelijk uit...
Je zegt net dat je het niet leuk vindquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geeft juiste een extra kick.
Mijn eieren zijn gekookt, lekker hoor met wat peper en Zaanse mayo op een wit bolletje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh......... ja je mag weer![]()
ik ging net ontbijten, dus jij mag het overnemen...
Moet ik weer 6 km rijden om wat boodschappen te halen.quote:
Ik heb de buren weer op de kast.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Passend muziekje erbij dan maar.
Ik zit te clicken maar het werkt niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Hierboven betreft een live wedstrijd die je kan zien, dit is van een wedstrijd waar je niet voor hebt betaald en dus niet live kan zien:
[ afbeelding ]
Je mag ook niet klikken...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit te clicken maar het werkt niet?
Het lijkt wel een computergame.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Hierboven betreft een live wedstrijd die je kan zien, dit is van een wedstrijd waar je niet voor hebt betaald en dus niet live kan zien:
[ afbeelding ]
Ik was best goed met honkbal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag ook niet klikken...
Mocht je echt interesse hebben: http://mlb.mlb.com/mobile/atbat/
Ja, de wedstrijden die je niet live kan zien, worden via een animatie scherm getoond met als achtergrond het stadion waar de wedstrijd zich afspeelt.quote:
Vandaag de laatste wedstrijd van de play offs in Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer je die bal goed raakt geeft dat wel vette kick om dan relaxt je rondje te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |