Niet elke vrouw kan die 15cm van mij hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ''het'' minstens 3x per week doen Piet en het liefst 7x per week 2x per dag,
dan zit je goed![]()
SEX / Hoe vaak seks in een vaste relatie?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet elke vrouw kan die 15cm van mij hebben.
In heb 'm nog nooit gemeten en schat het laag in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten Piet, mag dat ook?
okéquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In heb 'm nog nooit gemeten en schat het laag in.
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
De omtrek maakt ook wat uit heb ik uit betrouwbare bron.
In een fietsenhok je piemel plotseling in iemands hand duwen werkt niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoor
Nu gaat het wel erg ver.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoor
Nee,niet écht, ik was gelijk genezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een fietsenhok je piemel plotseling in iemands hand duwen werkt niet?
Dan moet ik toch maar eens wat aan mijn techniek gaan veranderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,niet écht, ik was gelijk genezen![]()
voor een tijdje dan
Ach gossie King....quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens wat aan mijn techniek gaan veranderen.
Wel heh?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij vrouwen werkt het net wat anders heb ik ontdekt.
Ja, ik ben regelmatig uitgeput,quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef FANN het volgende:
is ook best sneu als je een gevoel hebt dat het MOET
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach gossie King....![]()
Maar serieus, ik word niet goed van die ''statistiekjes'' eigenlijk, mensen gaan aan zichzelf twijfelen
als ze 2 weekjes geen sex hebben, is ook best sneu als je een gevoel hebt dat het MOET
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik ben regelmatig uitgeput,
Ja, precies, maar daar komen ze vanzelf wel achter denk ik dan maar..quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.
Ik zit in mijn 2e jeugd, het punt is alleen bij inruilen heb ik boel gezeik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, precies, maar daar komen ze vanzelf wel achter denk ik dan maar..
Je hebt het wel érg vaak over inruilen de laatste tijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit in mijn 2e jeugd, het punt is alleen bij inruilen heb ik boel gezeik.
Pffffffffff dan blijf je bezig....quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.
Snel opnieuw inruilen lijkt me wel wat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.
Nee, je gaat er toch aan hechten en dat is lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt het wel érg vaak over inruilen de laatste tijd![]()
Als je geen gezeik zou hebben zou je het wel doen dan?
3 maanden is een perfecte tijd heb ik gemerkt. Daarna gaat het mis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snel opnieuw inruilen lijkt me wel wat.
Ja, da;s best lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, je gaat er toch aan hechten en dat is lastig.
Heb je een oogje op Treehut?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da;s best lastig.![]()
Mag je ineens geen windje meer laten en al dat soort shit, of niet meer binnen roken![]()
![]()
![]()
Verkleinwoorden haat ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da;s best lastig.![]()
Mag je ineens geen windje meer laten en al dat soort shit, of niet meer binnen roken![]()
![]()
![]()
Dat is serieus voor mij ook een hele grote afknapper als ik mensen dat (vaak) hoor gebruiken.quote:
ik hou me een beetje in op een openbaar forumquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is serieus voor mij ook een hele grote afknapper als ik mensen dat (vaak) hoor gebruiken.
Sterker nog....dat kan zelfs een dealbreaker zijn.
JaJa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou me een beetje in op een openbaar forum
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou me een beetje in op een openbaar forum
Daar heb ik ook wel eens last van...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.
Het maakt verschil wanneer ik met Piet post, die sig is niet zo populair.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.
Piet ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt verschil wanneer ik met Piet post, die sig is niet zo populair.
ja, was ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei....geen enkele smiley in je post. Dan moet je wel heel serieus zijn.
Krijg je wel eens fann(hi-ha-ho)mail?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, was ik ooksommige mensen komen gewoon heel naar over als je hun posts leest
en als je dat gevoel keer op keer houdt dan krijg best een hekel aan iemand zonder dat
je hem of haar écht kent...
Of omgekeerd, gebeurt ook natuurlijk...
en het kan altijd weer anders uitpakken ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, was ik ooksommige mensen komen gewoon heel naar over als je hun posts leest
en als je dat gevoel keer op keer houdt dan krijg best een hekel aan iemand zonder dat
je hem of haar écht kent...
Of omgekeerd, gebeurt ook natuurlijk...
Mwa, niet écht hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg je wel eens fann(hi-ha-ho)mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |