Nee, je gaat er toch aan hechten en dat is lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt het wel érg vaak over inruilen de laatste tijd![]()
Als je geen gezeik zou hebben zou je het wel doen dan?
3 maanden is een perfecte tijd heb ik gemerkt. Daarna gaat het mis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snel opnieuw inruilen lijkt me wel wat.
Ja, da;s best lastig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, je gaat er toch aan hechten en dat is lastig.
Heb je een oogje op Treehut?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da;s best lastig.![]()
Mag je ineens geen windje meer laten en al dat soort shit, of niet meer binnen roken![]()
![]()
![]()
Verkleinwoorden haat ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da;s best lastig.![]()
Mag je ineens geen windje meer laten en al dat soort shit, of niet meer binnen roken![]()
![]()
![]()
Dat is serieus voor mij ook een hele grote afknapper als ik mensen dat (vaak) hoor gebruiken.quote:
ik hou me een beetje in op een openbaar forumquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is serieus voor mij ook een hele grote afknapper als ik mensen dat (vaak) hoor gebruiken.
Sterker nog....dat kan zelfs een dealbreaker zijn.
JaJa.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou me een beetje in op een openbaar forum
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou me een beetje in op een openbaar forum
Daar heb ik ook wel eens last van...quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.
Het maakt verschil wanneer ik met Piet post, die sig is niet zo populair.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs op een forum werkt het voor mij wel op die manier. Afgezien van het feit of je het inhoudelijk wel of niet met iemand eens bent, zijn er andere factoren waardoor ik na 1 posting al een enorme afkeer van iemand kan hebben....meestal gaat dat ook niet meer over.
Piet ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt verschil wanneer ik met Piet post, die sig is niet zo populair.
ja, was ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oei....geen enkele smiley in je post. Dan moet je wel heel serieus zijn.
Krijg je wel eens fann(hi-ha-ho)mail?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, was ik ooksommige mensen komen gewoon heel naar over als je hun posts leest
en als je dat gevoel keer op keer houdt dan krijg best een hekel aan iemand zonder dat
je hem of haar écht kent...
Of omgekeerd, gebeurt ook natuurlijk...
en het kan altijd weer anders uitpakken ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, was ik ooksommige mensen komen gewoon heel naar over als je hun posts leest
en als je dat gevoel keer op keer houdt dan krijg best een hekel aan iemand zonder dat
je hem of haar écht kent...
Of omgekeerd, gebeurt ook natuurlijk...
Mwa, niet écht hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Krijg je wel eens fann(hi-ha-ho)mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |