Niet elke vrouw kan die 15cm van mij hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ''het'' minstens 3x per week doen Piet en het liefst 7x per week 2x per dag,
dan zit je goed![]()
SEX / Hoe vaak seks in een vaste relatie?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet elke vrouw kan die 15cm van mij hebben.
In heb 'm nog nooit gemeten en schat het laag in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten Piet, mag dat ook?
okéquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In heb 'm nog nooit gemeten en schat het laag in.
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
De omtrek maakt ook wat uit heb ik uit betrouwbare bron.
In een fietsenhok je piemel plotseling in iemands hand duwen werkt niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoor
Nu gaat het wel erg ver.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
De techniek ook, weet ik alleen van horen zeggen hoor
Nee,niet écht, ik was gelijk genezenquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een fietsenhok je piemel plotseling in iemands hand duwen werkt niet?
Dan moet ik toch maar eens wat aan mijn techniek gaan veranderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,niet écht, ik was gelijk genezen![]()
voor een tijdje dan
Ach gossie King....quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens wat aan mijn techniek gaan veranderen.
Wel heh?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij vrouwen werkt het net wat anders heb ik ontdekt.
Ja, ik ben regelmatig uitgeput,quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef FANN het volgende:
is ook best sneu als je een gevoel hebt dat het MOET
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach gossie King....![]()
Maar serieus, ik word niet goed van die ''statistiekjes'' eigenlijk, mensen gaan aan zichzelf twijfelen
als ze 2 weekjes geen sex hebben, is ook best sneu als je een gevoel hebt dat het MOET
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik ben regelmatig uitgeput,
Ja, precies, maar daar komen ze vanzelf wel achter denk ik dan maar..quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.
Ik zit in mijn 2e jeugd, het punt is alleen bij inruilen heb ik boel gezeik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....heeft alles met leeftijd en leeftijdsfase te maken. Als je jong bent en/of een prille relatie hebt, dan is het anders als je oud(er) bent en/of kinderen hebt.
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, precies, maar daar komen ze vanzelf wel achter denk ik dan maar..
Je hebt het wel érg vaak over inruilen de laatste tijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 09:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit in mijn 2e jeugd, het punt is alleen bij inruilen heb ik boel gezeik.
Pffffffffff dan blijf je bezig....quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.
Snel opnieuw inruilen lijkt me wel wat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een goede reden om steeds een nieuwe relatie te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |