effe koffie erbij pakken..quote:
Jij bent de enige die hier windows 7,8 of 8.1 gebruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik niet alleen dusmaar wel weer vreemd dat ik de enige hier ben die er last van had
en nog steeds trouwens, want gisteren had ik het ook weer.
Windows 7 heb ik sinds kort ontdekt hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier windows 7,8 of 8.1 gebruikt.
De rest zit nog op XP. Wij zijn niet zo modern als jij en dus hebben we geen last van dat soort defecten.
Net na die ellende waar FANN mee te maken had. Timing is ecerything.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Windows 7 heb ik sinds kort ontdekt hoor.
SP1 heb ik, maakt dat nog wat uit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net na die ellende waar FANN mee te maken had. Timing is ecerything.
Ik stem nooit, dus ook de SP maakt niets uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
S
[..]
SP1 heb ik, maakt dat nog wat uit?
Ik en modern?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier windows 7,8 of 8.1 gebruikt.
De rest zit nog op XP. Wij zijn niet zo modern als jij en dus hebben we geen last van dat soort defecten.
Ik stem uiteraard op de Piratenpartij alhoewel het hier in NL hoog tijd wordt dat ik me er eens wat met ga bemoeien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stem nooit, dus ook de SP maakt niets uit.
Willen die het rookverbod afschaffen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stem uiteraard op de Piratenpartij alhoewel het hier in NL hoog tijd wordt dat ik me er eens wat met ga bemoeien.
Piraten verbieden niets.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Willen die het rookverbod afschaffen?
Ah... ik weet niet eens meer wat de vorige TT was, ik zat even te lezen in een ander topicquote:
Gewoon op de huidige TT klikken, dan zie je de laatste 50 TT's.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik weet niet eens meer wat de vorige TT was, ik zat even te lezen in een ander topic![]()
hilarisch weer daar
Je moet ''het'' minstens 3x per week doen Piet en het liefst 7x per week 2x per dag,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |