Dan begrijp ik het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is daar nu vaag aan?![]()
Duidelijker kan haast niet.
Ik had je hulp gisteren hard nodig. Nu ga ik mezelf ophangen na zo'n verschrikkelijke taalbunder.quote:
Als ik tieten had, dan zou ik ze ook lekker laten staan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
Als ik een piemel had zou ik lekker blijven staan
Heb nog wel wat stevig hennep touw te koop.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had je hulp gisteren hard nodig. Nu ga ik mezelf ophangen na zo'n verschrikkelijke taalbunder.
Ik waardeer het zeer dat je me altijd wilt helpen als ik in nood ben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel wat stevig hennep touw te koop.
Lekker met je zelf ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik tieten had, dan zou ik ze ook lekker laten staan.
Wel vooruit betalen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je me altijd wilt helpen als ik in nood ben.
Het raadsel wordt steeds groter nu?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen piemel, jij snapt het tenminste
Pics dat je geen piemel hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ok, waar hang je nu uit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik betaal alleen cash, dus kom dat touw maar even brengen dan.
De meeste mannen van middelbare leeftijd hebben meer tet dan ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik tieten had, dan zou ik ze ook lekker laten staan.
smooth gleufje in plaats van ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kelere, wat heb je gerookt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het raadsel wordt steeds groter nu?
Ik zit ook als ik moet plassen, maar het heeft me nog niet geholpen om tieten te kweken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
De meeste mannen van middelbare leeftijd hebben meer tet dan ik![]()
Dus ik weet niet hoe het met jou zit?
Moet ik het écht uitleggen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een inkopper, heb wat gerookt maar dat doe ik al 40 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |