Nog nooit gedaan in je nakie langs de Isar of Donau?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe niet aan BBQ-en en ik ben geen echte man.
Niet naakt. Die ervaring die jij hebt gehad met vlotten vol met naakte vrouwen die voorbij vaarden heb ik nooit gehad, maar idd wel een mega-stal aan halve haantjes opgegeten. Met kartoffelsalat. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in je nakie langs de Isar of Donau?
Ik denk dat ie gaat zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zeiken als een wijf kun je wel ..
Ik ga idd altijd zitten als ik naar de WC ga.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zeiken als een wijf kun je wel ..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gaat zitten inderdaad.
is ook veel beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga idd altijd zitten als ik naar de WC ga.
waarop?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik wakker wordt dan kan ik de klok erop gelijk zetten.
Wekkers hebben weinig effect meer en die odol snap ik niet helemaal?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ow sorry, ik zag een wekker op een odol
oh jeetje...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wekkers hebben weinig effect meer en die odol snap ik niet helemaal?
In deze contekst idd nee.. Volgens mij reed Bert Visscher ermee rond .. Geschreven op zn kettingkast van zn fiets .... Zeg anno 1979quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wekkers hebben weinig effect meer en die odol snap ik niet helemaal?
Voerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet naakt. Die ervaring die jij hebt gehad met vlotten vol met naakte vrouwen die voorbij vaarden heb ik nooit gehad, maar idd wel een mega-stal aan halve haantjes opgegeten. Met kartoffelsalat. Niets mis mee.
Ga je nu vaag doen Fann?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
Als ik een piemel had zou ik lekker blijven staan
Dan begrijp ik het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is daar nu vaag aan?![]()
Duidelijker kan haast niet.
Ik had je hulp gisteren hard nodig. Nu ga ik mezelf ophangen na zo'n verschrikkelijke taalbunder.quote:
Als ik tieten had, dan zou ik ze ook lekker laten staan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
Als ik een piemel had zou ik lekker blijven staan
Heb nog wel wat stevig hennep touw te koop.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had je hulp gisteren hard nodig. Nu ga ik mezelf ophangen na zo'n verschrikkelijke taalbunder.
Ik waardeer het zeer dat je me altijd wilt helpen als ik in nood ben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel wat stevig hennep touw te koop.
Lekker met je zelf ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik tieten had, dan zou ik ze ook lekker laten staan.
Wel vooruit betalen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je me altijd wilt helpen als ik in nood ben.
Het raadsel wordt steeds groter nu?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen piemel, jij snapt het tenminste
Pics dat je geen piemel hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ok, waar hang je nu uit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik betaal alleen cash, dus kom dat touw maar even brengen dan.
De meeste mannen van middelbare leeftijd hebben meer tet dan ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik tieten had, dan zou ik ze ook lekker laten staan.
smooth gleufje in plaats van ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Kelere, wat heb je gerookt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het raadsel wordt steeds groter nu?
Ik zit ook als ik moet plassen, maar het heeft me nog niet geholpen om tieten te kweken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
De meeste mannen van middelbare leeftijd hebben meer tet dan ik![]()
Dus ik weet niet hoe het met jou zit?
Moet ik het écht uitleggen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een inkopper, heb wat gerookt maar dat doe ik al 40 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |