Nog nooit gedaan in je nakie langs de Isar of Donau?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik doe niet aan BBQ-en en ik ben geen echte man.
Niet naakt. Die ervaring die jij hebt gehad met vlotten vol met naakte vrouwen die voorbij vaarden heb ik nooit gehad, maar idd wel een mega-stal aan halve haantjes opgegeten. Met kartoffelsalat. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in je nakie langs de Isar of Donau?
Ik denk dat ie gaat zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zeiken als een wijf kun je wel ..
Ik ga idd altijd zitten als ik naar de WC ga.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zeiken als een wijf kun je wel ..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gaat zitten inderdaad.
is ook veel beterquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga idd altijd zitten als ik naar de WC ga.
waarop?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik wakker wordt dan kan ik de klok erop gelijk zetten.
Wekkers hebben weinig effect meer en die odol snap ik niet helemaal?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ow sorry, ik zag een wekker op een odol
oh jeetje...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wekkers hebben weinig effect meer en die odol snap ik niet helemaal?
In deze contekst idd nee.. Volgens mij reed Bert Visscher ermee rond .. Geschreven op zn kettingkast van zn fiets .... Zeg anno 1979quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wekkers hebben weinig effect meer en die odol snap ik niet helemaal?
Voerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet naakt. Die ervaring die jij hebt gehad met vlotten vol met naakte vrouwen die voorbij vaarden heb ik nooit gehad, maar idd wel een mega-stal aan halve haantjes opgegeten. Met kartoffelsalat. Niets mis mee.
Ga je nu vaag doen Fann?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
Als ik een piemel had zou ik lekker blijven staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |