Meneer King, daar heeft U weer helemaal gelijk in...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ideeën hebben ze al lijkt me.![]()
Met lotgenoten praten kan absoluut zinvol zijn, maar buitenstaanders kunnen een andere invalshoek geven....dat kan ook nuttig zijn. Verbieden/censuur/taboe houden werkt altijd contra-productief imo.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en ze krijgen vanzelf k****r dan is dat ook weer opgelost.
Ik moet je teleurstellen....niet iedereen die rookt krijgt kanker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als ik het opruim ben ik in 5 a 10 min./dag er van af.
Alleen jammer van dat kind (jongetje van 7) dan dat daar woont.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen....niet iedereen die rookt krijgt kanker.
Op naar de volgende 15 jaar peuken rapen! Mooie bezigheidstherapie!
Jeugdzorg bellen en uit huis laten plaatsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat kind (jongetje van 7) dan dat daar woont.
Jôh waar ik allemaal al niet geweest ben...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeugdzorg bellen en uit huis laten plaatsen.
Levensgevaarlijke situatie....dat moeten we niet willen met z'n allen.
ah, heb jij het al?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht voor een 7 jarige...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, heb jij het al?
dan is dat ook weer opgelost
is boomhut nog maar 7?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht voor een 7 jarige...
Nee man, dat kind rookt nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Rokend kind aan de overkant of zo ...
EN waarschijnlijk is het zn eigenkant...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man, dat kind rookt nietik denk dat Treehut bedoelt dat die ouders roken
![]()
Misschien hebben die ouders dan wel nog een paar van die luciferboekkies liggen die hij spaart
Dat denk ik ook als ze beneden wonen, ik neem aan dat hij niet in alle gebouwen peuken gaat opruimen, maar dat weet je nooit met Treehutquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
EN waarschijnlijk is het zn eigenkant...
Ja daar hou ik het ook bij ... Anders zeg ik weer dingen die te ver gaan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als ze beneden wonen, ik neem aan dat hij niet in alle gebouwen peuken gaat opruimen, maar dat weet je nooit met Treehut
Nah, ja het is wel aso om je peuken daar beneden in de hal neer te gooien, dat dan weer welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar hou ik het ook bij ... Anders zeg ik weer dingen die te ver gaan..
gelukkig nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, heb jij het al?
dan is dat ook weer opgelost
en dan moet ik natuurlijk gaan vragen wat dat zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
Vandaag doe ik aan zelfkastijding met EMS en TENS machinetjes ...
Ach gossie, knul toch... doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:30 schreef T1psY het volgende:
Ik heb morgen een date met een oudere vrouw en ben redelijk gestrest omdat er wel eens wat zou kunnen gebeuren
Elektro pulsen en zo ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan moet ik natuurlijk gaan vragen wat dat zijn?![]()
Oké........ wat zijn dat voor machientjes?
Gelukkig maar... Een na laatste programma loopt ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ooooooooooow janu weet ik precies wat je bedoelt
Eigenlijk is dat kind dus het probleem. Die ouders roken buiten op het balkon omdat ze een kind hebben en gooien dan hun peuken naar beneden. Zonder kind hadden ze gewoon binnen gerookt en hadden er ook nooit peuken beneden gelegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man, dat kind rookt nietik denk dat Treehut bedoelt dat die ouders roken
![]()
Misschien hebben die ouders dan wel nog een paar van die luciferboekkies liggen die hij spaart
Ze doen hun best, maar gewoon een asbakje op het balkon en dan later die rotzooi zelf opruimen ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat kind dus het probleem. Die ouders roken buiten op het balkon omdat ze een kind hebben en gooien dan hun peuken naar beneden. Zonder kind hadden ze gewoon binnen gerookt en hadden er ook nooit peuken beneden gelegen.
Zielig voor die ouders wel....
Nouja niet echt een dagboek maar ik weet niet hoe ik het moet noemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha, een soort van openbaar dagboek dus...
Ja, maar ik ben eigenlijk sindsdien nog niet echt meer hier aanwezig geweest en heb hem daardoor ook nog niet gesproken. En klopt, ik wil het graag zelf doen maar ik heb maar weinig energie. Dat is ook één van de redenen dat ik me ongelukkig voel, omdat ik zo weinig kan en me daardoor nogal nutteloos voel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi zou je toch helpen om dat een beetje op poten te zetten, omdat je zelf daar weinig energie voor hebt? Zag trouwens dat je post in het topic in R&P was weggehaald door een moderator. Hoop dat je wat baat hebt gehad bij PM's van ervaringsdeskundigen.
Noemen ze dat tegenwoordig geen blog? ofzoiets?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja niet echt een dagboek maar ik weet niet hoe ik het moet noemen.
Ik heb het niet gelezen, dus ik weet ook niet precies wat je hebt geschreven, maar misschienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Oja, ik zie dat mijn post daar inderdaad weggehaald is. Blijkbaar mag je dat niet bespreken hier op het forum.
Beetje opletten waar je het doet. Dat topic heeft zo ongeveer 24/7 een mod die meekoekeloert..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Oja, ik zie dat mijn post daar inderdaad weggehaald is. Blijkbaar mag je dat niet bespreken hier op het forum.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
geen idee wat je precies wel of niet mag posten...
Heb je nog wat medicatie te verhandelen trouwens.quote:• Topics/Posts van users met verregaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
Bijvoorbeeld:
• • topics/posts over het willen plegen van zelfmoord
• • topics/posts over je snijgedrag
• • topics/posts over weigering van medicatie
• • topics/posts over experimenteren met en/of verhandelen van medicatie
Ik gok RE maar dat Motording kan er ook van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje opletten waar je het doet. Dat topic heeft zo ongeveer 24/7 een mod die meekoekeloert..
Goed om te lezen dat je nuttige- en praktische tips hebt gekregen vwb je littekens.
MoBlo? Gewoon zeggen dat ze een keer een kind moet nemen....dan is ze wel afgeleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok RE maar dat Motording kan er ook van.
ow...verrekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog wat medicatie te verhandelen trouwens.![]()
Ik slaap al 8 uur per nacht, dat lijkt me meer dan genoeg, maar er is vast wel een zwarte markt voor hier op FOK!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...verrekwist ik niet eens...
Ga je ook aan de slaappillen dan?![]()
Ja, de groetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik slaap al 8 uur per nacht, dat lijkt me meer dan genoeg, maar er is vast wel een zwarte markt voor hier op FOK!
Die enkele keer dat ik me laat gaan in R&P kom ik meestal RE tegen en verdwijnen er wel eens wat postsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MoBlo? Gewoon zeggen dat ze een keer een kind moet nemen....dan is ze wel afgeleid.
Terwijl jij vast héle goede adviezen geeftquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik me laat gaan in R&P kom ik meestal RE tegen en verdwijnen er wel eens wat posts
Een beetje bot soms.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Terwijl jij vast héle goede adviezen geeft
quote:
Ik voel wat langs mijn broekzakken en dan " Ow mijn vrouw heeft de portemonnee mee"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja! volgende week weer collecteren
zeg dan gewoon neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik voel wat langs mijn broekzakken en dan " Ow mijn vrouw heeft de portemonnee mee"
Wat heb je nu weer nodig ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja! volgende week weer collecteren
das heel eerlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lukt me op internet wel maar IRL stuk lastiger.
Heeft je vrouw geen eigen pas? Werkt ze eigenlijk.. ? Behalve dan als showmodel voor jou...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lukt me op internet wel maar IRL stuk lastiger.
Mijn vrouw heeft altijd cash en auto overdag, dan is ze druk met 2 eigen knollen en nog wat meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je vrouw geen eigen pas? Werkt ze eigenlijk.. ? Behalve dan als showmodel voor jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |