Noemen ze dat tegenwoordig geen blog? ofzoiets?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja niet echt een dagboek maar ik weet niet hoe ik het moet noemen.
Ik heb het niet gelezen, dus ik weet ook niet precies wat je hebt geschreven, maar misschienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Oja, ik zie dat mijn post daar inderdaad weggehaald is. Blijkbaar mag je dat niet bespreken hier op het forum.
Beetje opletten waar je het doet. Dat topic heeft zo ongeveer 24/7 een mod die meekoekeloert..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef AdoraBelle het volgende:
Oja, ik zie dat mijn post daar inderdaad weggehaald is. Blijkbaar mag je dat niet bespreken hier op het forum.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
geen idee wat je precies wel of niet mag posten...
Heb je nog wat medicatie te verhandelen trouwens.quote:• Topics/Posts van users met verregaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten/verwijderd en meestal gevolgd door een ban.
Bijvoorbeeld:
• • topics/posts over het willen plegen van zelfmoord
• • topics/posts over je snijgedrag
• • topics/posts over weigering van medicatie
• • topics/posts over experimenteren met en/of verhandelen van medicatie
Ik gok RE maar dat Motording kan er ook van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje opletten waar je het doet. Dat topic heeft zo ongeveer 24/7 een mod die meekoekeloert..
Goed om te lezen dat je nuttige- en praktische tips hebt gekregen vwb je littekens.
MoBlo? Gewoon zeggen dat ze een keer een kind moet nemen....dan is ze wel afgeleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok RE maar dat Motording kan er ook van.
ow...verrekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog wat medicatie te verhandelen trouwens.![]()
Ik slaap al 8 uur per nacht, dat lijkt me meer dan genoeg, maar er is vast wel een zwarte markt voor hier op FOK!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...verrekwist ik niet eens...
Ga je ook aan de slaappillen dan?![]()
Ja, de groetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik slaap al 8 uur per nacht, dat lijkt me meer dan genoeg, maar er is vast wel een zwarte markt voor hier op FOK!
Die enkele keer dat ik me laat gaan in R&P kom ik meestal RE tegen en verdwijnen er wel eens wat postsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MoBlo? Gewoon zeggen dat ze een keer een kind moet nemen....dan is ze wel afgeleid.
Terwijl jij vast héle goede adviezen geeftquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik me laat gaan in R&P kom ik meestal RE tegen en verdwijnen er wel eens wat posts
Een beetje bot soms.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Terwijl jij vast héle goede adviezen geeft
quote:
Ik voel wat langs mijn broekzakken en dan " Ow mijn vrouw heeft de portemonnee mee"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja! volgende week weer collecteren
zeg dan gewoon neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik voel wat langs mijn broekzakken en dan " Ow mijn vrouw heeft de portemonnee mee"
Wat heb je nu weer nodig ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja! volgende week weer collecteren
das heel eerlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lukt me op internet wel maar IRL stuk lastiger.
Heeft je vrouw geen eigen pas? Werkt ze eigenlijk.. ? Behalve dan als showmodel voor jou...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lukt me op internet wel maar IRL stuk lastiger.
Mijn vrouw heeft altijd cash en auto overdag, dan is ze druk met 2 eigen knollen en nog wat meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je vrouw geen eigen pas? Werkt ze eigenlijk.. ? Behalve dan als showmodel voor jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |