Het ziet er idd wel heel gelikt uit. Veel plezier alvast vanmiddag(?) en ik hoop voor je dat het allemaal een beetje droog blijft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de wedstrijden die je niet live kan zien, worden via een animatie scherm getoond met als achtergrond het stadion waar de wedstrijd zich afspeelt.
Poppetje beweegt alleen niet, maar je ziet wel waar de ballen gegooid worden, de honkposities en de statistieken. En soms mag je toch even live meekijken als er iets speciaals gebeur oranje knop bovenin)...
Je kan er van vinden wat je wil, maar commercieel gezien weten het ze het wel te bedenken én te maken...
mijn Aap mocht bij slagbal niet meer met het plankje slaan want hij sloeg ze kapot...quote:
Op school kreeg ik er les in en dan moesten ze de bal aan andere kant van het gebouw gaan zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap mocht bij slagbal niet meer met het plankje slaan want hij sloeg ze kapot...
toen mocht ie met de 'knuppel' en sloeg ie alle ballen uit het veld![]()
nu gymmen ze weer binnen en is de 'knuppel' weer verboden want hij slaat gaten in het dak
Klinkt alsof hij aanleg/talent heeft voor het spel. Zeker geen honkbalclub bij jou in de buurt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn Aap mocht bij slagbal niet meer met het plankje slaan want hij sloeg ze kapot...
nu gymmen ze weer binnen en is de 'knuppel' weer verboden want hij slaat gaten in het dak
Ik zie Aap wel in de USA opduiken over een paar jaar...quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:46 schreef sacha het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel volgens mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij aanleg/talent heeft voor het spel. Zeker geen honkbalclub bij jou in de buurt?
basketbal of honkbal, ik ben voorquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Aap wel in de USA opduiken over een paar jaar...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij aanleg/talent heeft voor het spel. Zeker geen honkbalclub bij jou in de buurt?
Kweetniet, maar zelfs hier in Assen hebben ze een honk-en softbalclub en dan hebben we het niet over een wereldstad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zijn er niet zoveel volgens mij.
Waar ik woon bestaat het volgens mij niet, alleen waterpolo en korfbal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kweetniet, maar zelfs hier in Assen hebben ze een honk-en softbalclub en dan hebben we het niet over een wereldstad.
Basketbal levert het meeste op.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nog maar 1.50 maar gezien zijn genen kan ie makkelijk richting de 2 meter
Bij voetbal was ik rechtsbuiten, kon alleen hard rennen en gelijk wanneer ik de bal had een flinke schop richting doel geven anders was ik 'm kwijt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:01 schreef sacha het volgende:
de meisjes zitten hier op turnen of zwemmen en de jongen zitten op voetbal of tennis
ik weet niet of mijn Aap het spel begrijptquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij honkbal is dat hard kunnen rennen wel handig, die bal flink wegmeppen was ook geen probleem maar het veldspel daar kon ik niets van.
Eigenlijk wel, maar ik wil nog wat meer... alleen ik weet niet precies watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig geen blog? ofzoiets?
Ik ben niet zo op de hoogte van al dat soort dingen moet ik eerlijk zeggen
Ik kan er eigenlijk ook niks over zeggen omdat dat onderwerp blijkbaar niet besproken mag worden. Maar aangezien je al redelijk wat weet van me, denk ik dat je aan het woord gesneden wel genoeg hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, dus ik weet ook niet precies wat je hebt geschreven, maar misschien
vonden ze het onderwerp te ''eng'' of te heftig voor FOK, geen idee wat je precies wel of niet
mag posten...
Ja, dat is waar. Maar ik wil jullie er in ieder geval niet mee lastig vallen want jullie zijn liev enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje opletten waar je het doet. Dat topic heeft zo ongeveer 24/7 een mod die meekoekeloert..
Goed om te lezen dat je nuttige- en praktische tips hebt gekregen vwb je littekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |