Geen idee eigenlijk, nog niet zo heel lang geleden werden er hier stapels vol in dequote:Op zondag 31 augustus 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar met een telefoonboek?![]()
Bestaan die trouwens nog?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zullen wij ook een keer samen warme chocolademelk gaan drinken?.
Dat ligt eraan waar je woont? Ik wil ook wel naar jou toe komen hoor...quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en dan moet ik zeker héél ver reizen?
Ik woon in Amsterdam, maar ik ben niet zo in vorm de laatste tijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je woont? Ik wil ook wel naar jou toe komen hoor...
Trouwens... had jij niet altijd een ondertitel met "van het eerste uur"?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
FANN wordt hier gewoon versierd door een jonge chick.
Ik ben er wel toe in staatquote:
Doe maar voorzichtig dan... Ik zit met mn rug.. Weet niet of ik het morgen tot aan mn werk red ...quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben er wel toe in staat. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken, ik ben vrijdag door m'n enkel gegaan en ik kruip voorlopig nog even niet achter het stuur.
Oh, daar ben ik weleens geweestquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, maar ik ben niet zo in vorm de laatste tijd![]()
Fanvanheteersteuur was mijn eerste account, dit is mijn tweede en ik had nog een derde
dat is FANNvanhetlaatste uur.
Lang verhaaldoet er verder niet toe..
Ja, ik laat het nu rusten. Ik loop er alleen op als ik naar beneden ga om wat te snoepen te halen. Of als ik moet plassen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig dan... Ik zit met mn rug.. Weet niet of ik het morgen tot aan mn werk red ...
Het gaat over de "Haarlemse honkbalweek" geloof ik.quote:
Die was bijna 2 maanden geleden...quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het gaat over de "Haarlemse honkbalweek" geloof ik.
En het WK moet nog beginnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was bijna 2 maanden geleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |