abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143540486
TS begint..

Ze gooide eens de peper bus over mijn eitje, toen deed ze dat ook bij haar zelf
Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Wanneer ze boos is gooit ze wel eens wat op de grond, een telefoon enzeau.
Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Ze hatsjoet/hatsjiet overal, bewust op kleding etc.
Ze scheld mensen uit in de supermarkt.
Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.

Oh ja, ik ben nog steeds met d'r ze slaapt nu naast me.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143540510
Je bent niet goed snik.
pi_143540542
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef sitting_elfling het volgende:
TS begint..

Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.

Je bent weer terug bij je borderline ex?
  maandag 18 augustus 2014 @ 02:09:31 #4
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143540558
quote:
TS begint..

Dit is een grapje toch?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143540609
Dat bij de peperbus vond ik al een grens.
  maandag 18 augustus 2014 @ 02:14:18 #6
431144 Teydelyk
pi_143540630
Ik hoop dat de seks legendarisch goed is ter compensatie
pi_143540639
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Teydelyk het volgende:
Dat is toch een wetmatigheid bij borderliners?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  maandag 18 augustus 2014 @ 02:15:07 #8
431144 Teydelyk
pi_143540650
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Geloof het wel ja.
pi_143540785
mooi leven daar in het gesticht
pi_143540789
Leuk topic.
pi_143540795
Is ze buitenlands? Anders vind ik al die Engelse zinnetjes nog wel het vervelends. Praat gewoon Nederlands :{
pi_143540806
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Is ze buitenlands? Anders vind ik al die Engelse zinnetjes nog wel het vervelends. Praat gewoon Nederlands :{
Hahaha LR wat grappig en hulpvol :D
pi_143540898
Borderline _O- TS is gek.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143541049
`Leuke'' troll zeg :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 18 augustus 2014 @ 02:43:16 #15
431144 Teydelyk
pi_143541053
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
`Leuke'' troll zeg :')
denk dat ts srs is
pi_143541064
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:43 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

denk dat ts srs is
Dan is TS een behoorlijke klapjosti
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143541103
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan is TS een behoorlijke klapjosti
Ik vermoed behoorlijk bezopen en in een niet al te beste bui.
pi_143541122
:')
pi_143541157
After the unspeakable
After you have fallen as only angels can fall
Go and find your peace again
Get back home and grow your tree
No victory
No defeat
No shame
And fatherland
No more
Only unity
Justice
And freedom for all
There will be no memory
Or there will be no hope
It is the lesson you have to learn
Now
And in the future

Do you think you can make it
sitting_elfling?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_143541327
quote:
TS begint..

Niks geleerd van je vorige relatie dus?
pi_143541797
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Soort zoekt soort, overduidelijk hier.
  maandag 18 augustus 2014 @ 03:53:35 #22
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_143541861
tvp voor als ik weer nuchter ben :@
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  PR en moderator maandag 18 augustus 2014 @ 04:07:28 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143542003
quote:
TS begint..

You put your dick in crazy :N
Fuck the EBU.
pi_143542082
quote:
9s.gif Op maandag 18 augustus 2014 04:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

You put your dick in crazy :N
De dick zelf is ook behoorlijk crazy heb ik het idee.
  PR/Manusje van alles maandag 18 augustus 2014 @ 06:37:57 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_143542474
Wat is dees
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_143543425
quote:
TS begint..

Als je nou eens met je sodemieter eens bij die gekke wijven weg bleef, was er niks aan de hand.
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
pi_143543561
Ik dacht dat dit topic zou gaan over boterhammen met pindakaas en banaan ofzo, of over balletjes draaien van je schaamhaar en die op de wastafel laten liggen ;(
compact en kleverig.
pi_143543736
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik vermoed behoorlijk bezopen en in een niet al te beste bui.
ik hoop het
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:25:46 #29
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143543779
Hoop dat je oud en gelukkig wordt met dat gestoorde wijf.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:39:53 #30
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_143544025
Borderline bitch is gonna borderline :')
pi_143544187
En deze debiel zou het goede voorbeeld moeten geven op Fok!?

Hoe diep kunnen we zinken met mods :'(
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:50:08 #32
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_143544246
Wtf
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_143544278
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:48 schreef Tha_Duck het volgende:
En deze debiel zou het goede voorbeeld moeten geven op Fok!?

Hoe diep kunnen we zinken met mods :'(
Waar staat dat, dat mods het goede voorbeeld moeten geven?
Het zijn nét mensen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:52:38 #34
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_143544296
Sterkte jongen
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_143544307
Het gekste wat ik kan bedenken is mijn (niet eens onze) afwas doen, koud bier brengen en alles met een prachtige smile terwijl ik zit te FOK!ken of gamen.

Oh en TS, matig trolleke.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143544462
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef El_Matador het volgende:
Het gekste wat ik kan bedenken is mijn (niet eens onze) afwas doen, koud bier brengen en alles met een prachtige smile terwijl ik zit te FOK!ken of gamen.

Oh en TS, matig trolleke.
net als jouw post ;(
compact en kleverig.
pi_143544478
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

net als jouw post ;(
Ik was bij uitzondering serieus, lieverd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:03:02 #38
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_143544487
quote:
TS begint..

Wat heb ik zojuist gelezen?
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_143544506
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:51 schreef seasushi het volgende:

[..]

Waar staat dat, dat mods het goede voorbeeld moeten geven?
Het zijn nét mensen.
Mods zijn geen mensen, ben je nieuw op Fok! ofzo?
pi_143544578
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mods zijn geen mensen, ben je nieuw op Fok! ofzo?
nét.ofwel, ze lijken erop, Of is het een programma? :? Zou trouwens ook best kunnen
pi_143544605
Goed topic
pi_143544636
Soort zoekt soort, zullen we maar zeggen.
pi_143544693
Dude... Jij hebt echt issues... Hoe krijg je het voor elkaar om steeds zulke vrouwen te vinden?
pi_143544979
TS :D
pi_143545021
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef TerryStone het volgende:

[..]

moest ik ook direct aan denken. CRAZY!! :X
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Forum Admin maandag 18 augustus 2014 @ 10:31:39 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143545061
quote:
TS begint..

Dat was een goed moment geweest om de sloten te vervangen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_143545078
Matig trolletje, anders onwijs labiel wijf. Kill it with fire.
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:32:41 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143545081
Dit is toch een (matige) grap?
The love you take is equal to the love you make.
pi_143545113
quote:

[..]

denk dat ts srs is
Als ik het me goed herinner heeft TS zelf ook nogal wat psychische issues (gehad). Dus klinkt als een geweldige relatie dit. Gewoon even de krantenkoppen afwachten.
pi_143545166
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Teydelyk het volgende:
quote:

[..]

quote:

[..]

denk dat ts srs is
Als hij gelukkig ermee is iemand met borderline moet ook een vriend hebben?
pi_143545241
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Myraela het volgende:
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:44:56 #52
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143545361
quote:
TS begint..

Hehehe klinkt grappig, als je er samen om kan lachen een dikke ^O^
pi_143545384
Whut. :')
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 11:19:20 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_143546225
quote:
Is ze veertien of zo? Welke volwassen vrouw doet zoiets :') Nou ja om over de rest maar te zwijgen trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143547252
TS, reageer je nog even als je weer nuchter bent? Ik kan me niet voorstellen dat je weer teug bent bij je ex.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143547283
quote:
11s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef Cat22 het volgende:
TS, reageer je nog even als je weer nuchter bent? Ik kan me niet voorstellen dat je weer teug bent bij je ex.
Ik neem aan dat ze niet naast hem lag om te pimpampetten
pi_143547313
quote:
11s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:55 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is dit die Engelse tante. Van de regen in de drup. :{
pi_143547634
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:57 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Volgens mij is dit die Engelse tante. Van de regen in de drup. :{
Dit is een nieuwe relatie? :o
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143547815
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dit is een nieuwe relatie? :o
Huh wat? :o
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:18:47 #60
285174 Evienne
never odd or even
pi_143547859
Ik bookmark dit topic even.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_143547956
Godsamme compleet van de pot gerukt :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143548103
Wtf
pi_143548288
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:32:53 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143548314
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_143548459

Waar zit ze ongeveer? Ik gok sowieso in de 'stabbed you with a fork' (of vergelijkbare acties) categorie, tegen het 'shaved her head' aan :Y Maar is ze ook equally hot?

Lets throw in some more english, so its sounds cooler.
pi_143548563
Ernstig wel dit :{
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
pi_143548727
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

Waar zit ze ongeveer? Ik gok sowieso in de 'stabbed you with a fork' (of vergelijkbare acties) categorie, tegen het 'shaved her head' aan :Y Maar is ze ook equally hot?

Lets throw in some more english, so its sounds cooler.
pi_143549417
TS :o in vredesnaam, waarom blijf je bij zo iemand?
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:04:27 #69
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_143549507
Fok pohi nagaan :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_143549601
TS,

Leuk zo'n warrig relaas over je gestoorde vriendin (het komt over als een topic wat in een –negatieve- roes van drank en/of pillen is aangemaakt), maar grotendeels gebaseerd op andere posts die ik zo her en der van jou op dit forum heb gelezen denk ik dat een relaas over jezelf meer op zijn plaats was geweest...

Anyhow, van een relatie als dit wordt niemand beter. Jij niet, die meid(en) niet. Hopelijk doe je (ooit) wat met dat gegeven. Hopelijk lukt dat. Succes/sterkte!
Tails tell tales
  Moderator / Redactie FP maandag 18 augustus 2014 @ 13:12:14 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143549813
De OP is nu al legendarisch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143549858
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
TS :o in vredesnaam, waarom blijf je bij zo iemand?
Een borderliner kiest altijd makkelijke, beïnvloedbare slachtoffers
pi_143549868
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
De OP is nu al legendarisch.
Best een topic met potentie, maar de TS ging iets te goed van start.
pi_143549869
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Myraela het volgende:
Dit. Enzeau. xD
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_143549920
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Een borderliner kiest altijd makkelijke, beïnvloedbare slachtoffers
Nu doe je haar klinken als een psychopaat. Maar een stabiel persoon zou die shit inderdaad niet pikken.
pi_143549997
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu doe je haar klinken als een psychopaat. Maar een stabiel persoon zou die shit inderdaad niet pikken.
Nee zij is wel stabiel wil je concluderen?
pi_143550035
Ieder verhaal kent 2 kanten.
pi_143550228
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:17 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
TS heeft ook nogal wat mentale issues (zie pohi), dus wellicht staat ondertussen op het VIVA forum een vergelijkbaar topic.
pi_143550265
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

TS heeft ook nogal wat mentale issues (zie pohi), dus wellicht staat ondertussen op het VIVA forum een vergelijkbaar topic.
Dat is mogelijk... Jammerlijk is dat TS niet echt vooruit lijkt te komen.
pi_143550269
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee zij is wel stabiel wil je concluderen?
Nee, ik snap niet hoe je dat eruit haalt.
pi_143550507
Is ze tijdens al deze momenten toevallig ongesteld geweest? Bedoel, wij vrouwen hebben het gewoon zwaar in die periode.
pi_143550616
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Is ze tijdens al deze momenten toevallig ongesteld geweest? Bedoel, wij vrouwen hebben het gewoon zwaar in die periode.
Zo zwaar? :o
pi_143550661
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik snap niet hoe je dat eruit haalt.
pi_143550679
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dat is ook helemaal niet erg, dat overkomt de besten... maar krijg onderhand de indruk dat hij dit soort relaties/vrouwen, als een soort van excuus aan het gebruiken is en dat is echt verre van handig als hij vooruit wil komen...

(EDIT) en verder gewoon:

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:17 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
Dit.

quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dit.
Tails tell tales
pi_143550806
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

En dat is ook helemaal niet erg, dat overkomt de besten... maar krijg onderhand de indruk dat hij dit soort relaties/vrouwen, als een soort van excuus aan het gebruiken is en dat is echt verre van handig als hij vooruit wil komen...
Had ergens even vlug gelezen dat hij PTSS over had gehouden aan zijn vorige relatie, dan zoek je het niet weer op lijkt mij.
pi_143550847
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Oh als dat zo was dan zou het volstrekt normaal zijn natuurlijk. _O-
pi_143550978
Peper is lekker.

Ze probeert je geil te maken, tijd voor goedmaak seks. Al trek ik ze liever over z'n rug.

Je bent ook een lul als je te laat thuis komt nadat zij zegt dat ze van je houd. Je hoort eerder thuis te komen met een bos bloemen en chocolade.

Indien boos op de telefoon geheel terecht. Ik smijt vooral mijn katten wel eens door het huis als ze irritant zijn.

Als hij na één goedkoop smsje al vreemd wilde gaan, dan is het erg vriendelijk van haar dat ze haar vriendin daarvan op de hoogte brengt. BFF's.

Ze wil iets uit de supermarkt, niet bij een juwelier. Doe niet zo moeilijk.

1. Een romantische dagje naar de dierentuin? :')
2. Watdefuck loop je een totaal andere kant op?

Het klinkt inderdaad alsof jullie eigenlijk aandacht in jullie relatie hadden moeten stoppen.

Weet je hoe smerig het is als je dat gewoon in de lucht doet?

Indien oudere of mensen met kinderwagen of jankende kinderen is dat volkomen terecht.

Wat is een dure salade? En verder vermoed ik dat je het over een potje gedroogde kruiden hebt. Iedereen weet dat verse kruiden veel lekkerder zijn.

Ze moet wel stelen als jij alles in de supermarkt te duur vindt.
pi_143550985
Drugs are bad
Feyenoord Rotterdam
pi_143551056
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:36 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Oh als dat zo was dan zou het volstrekt normaal zijn natuurlijk. _O-
Vind het wel knap dat je alles wat vrouwen betreft zo ultra-negatief opvat. Volgens mij ben jij echt immens gekwetst door vrouwen in het verleden.
pi_143551119
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind het wel knap dat je alles wat vrouwen betreft zo ultra-negatief opvat. Volgens mij ben jij echt immens gekwetst door vrouwen in het verleden.
Misschien kun je hem een positieve ervaring geven.

~O>
pi_143551139
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

En zo vind ik het knap dat vrouwen zoals jij het denken op te moeten nemen voor psychopate vrouwen en er een persoonlijke aanval bij te doen in de hoop critici de mond te snoeren.
pi_143551223
wtf man
pi_143551254
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
Peper is lekker.

Ze probeert je geil te maken, tijd voor goedmaak seks. Al trek ik ze liever over z'n rug.

Je bent ook een lul als je te laat thuis komt nadat zij zegt dat ze van je houd. Je hoort eerder thuis te komen met een bos bloemen en chocolade.

Indien boos op de telefoon geheel terecht. Ik smijt vooral mijn katten wel eens door het huis als ze irritant zijn.

Als hij na één goedkoop smsje al vreemd wilde gaan, dan is het erg vriendelijk van haar dat ze haar vriendin daarvan op de hoogte brengt. BFF's.

Het klinkt inderdaad alsof jullie eigenlijk aandacht in jullie relatie hadden moeten stoppen.

Indien oudere of mensen met kinderwagen of jankende kinderen is dat volkomen terecht.

Wat is een dure salade? En verder vermoed ik dat je het over een potje gedroogde kruiden hebt. Iedereen weet dat verse kruiden veel lekkerder zijn.

_O-!!!

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En zo vind ik het knap dat vrouwen zoals jij het denken op te moeten nemen voor psychopate vrouwen en er een persoonlijke aanval bij te doen in de hoop critici de mond te snoeren.
Alle vrouwen zijn kuthoeren. Sws.
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:37 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143551274
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Bestaan er dan andere vrouwen dan 'psychopate' vrouwen?
  roze maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:48 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143551287
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
Leuk topic.
Your beauty never ever scared me.
pi_143551378
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

_O-!!!

[..]

Alle vrouwen zijn kuthoeren. Sws.
Jouw woorden, niet de mijne.
Je kan natuurlijk ook gewoon dit soort gekke shit veroordelen in plaats van het voor ze op te nemen omdat zij toevallig een vrouw is.
We weten beiden dat als de situatie omgedraaid was je niet zo zou praten.
pi_143551400
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bestaan er dan andere vrouwen dan 'psychopate' vrouwen?
Zat. ^O^
pi_143551433
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zat. ^O^
Waar kan ik ze meeten?
Fok?
pi_143551447
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon dit soort gekke shit veroordelen in plaats van het voor ze op te nemen omdat zij toevallig een vrouw is.
Dat doe ik ook, maar als hij een relatie met zo'n vrouw onderhoudt, spoort hij ook niet helemaal. :)
pi_143551539
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, maar als hij een relatie met zo'n vrouw onderhoudt, spoort hij ook niet helemaal. :)
Dat is waar maar laten we niet uit het oog verliezen wie de dader en wie het slachtoffer is in dit verhaal.
pi_143551551
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Een psychopaat is wat anders dan iemand met borderline, dat weet je he?
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:51:09 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143551553
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Waarom zouden we dit topic van TS serieus moeten nemen? Het leek me wel duidelijk uit de reeks over relaties met borderliners dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Dus waarom hij nou een OP post die de indruk wekt dat hij nog steeds met een borderliner het bed deelt...
pi_143551581
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat is waar maar laten we niet uit het oog verliezen wie de dader en wie het slachtoffer is in dit verhaal.
Wie zegt dat hij niet genoeg gekke streken heeft? Misschien verdienen ze elkaar.
pi_143551617
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zelfkastijding. Je hebt van die types die gewoon op de een of andere manier dit soort drama nodig hebben. En straks weer een berg posts in Depressie & Angst dat het allemaal zo zwaar is, en niemand er voor hem is, of hem begrijpt :'(
pi_143551647
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom zouden we dit topic van TS serieus moeten nemen? Het leek me wel duidelijk uit de reeks over relaties met borderliners dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Dus waarom hij nou een OP post die de indruk wekt dat hij nog steeds met een borderliner het bed deelt...
Misschien klopt de crazy/hot scale en heeft ze dus een gouden poes?
pi_143551666
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen idee, ik vind het net zo'n raar topic als jij.
pi_143551670
quote:

[..]

Je bent een slachtoffer als dingen je overkomen. Niet als je er zelf bewust voor kiest.
pi_143551685
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je bent een slachtoffer als dingen je overkomen. Niet als je er zelf bewust voor kiest.
_O_
pi_143551708
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zou je dat ook zeggen als TS een vrouw was en haar vriend haar elke dag in elkaar sloeg maar ze toch steeds bij hem bleef?
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:55:09 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143551762
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Geen idee, ik vind het net zo'n raar topic als jij.
Je neemt het alleen wel serieus. Mensen steken er nu de draak mee en dat schijn jij kwalijk te vinden, op te vatten als 'opkomen voor de dader'.
pi_143551813
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je neemt het alleen wel serieus. Mensen steken er nu de draak mee en dat schijn jij kwalijk te vinden, op te vatten als 'opkomen voor de dader'.
Ik zie een aantal posts die naar mijn idee serieus zijn en daar reageer ik op.
pi_143551836
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zou je dat ook zeggen als TS een vrouw was en haar vriend haar elke dag in elkaar sloeg maar ze toch steeds bij hem bleef?
Als iemand keer op keer voor mannen met losse handjes kiest dan ben je ook gewoon dom bezig, net als TS. Misschien heeft hij een labiel iemand nodig om aan zich te binden en heeft zij een instabiel persoon nodig om grensoverschijdend gedrag te kunnen vertonen. Perfect match.
pi_143552009
quote:

[..]

Ja.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:00:49 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_143552032
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een psychopaat is wat anders dan iemand met borderline, dat weet je he?
Ja dat weet ik.
Maar jij bagatelliseert haar gedrag nogal.
En je ontkent niet dat hij ook niet behoorlijk labiel is, wat mij logisch lijkt gezien zijn PoHi en het feit dat hij alles pikt.
pi_143552251
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja dat weet ik.
Maar jij bagatelliseert haar gedrag nogal.
En je ontkent niet dat hij ook niet behoorlijk labiel is, wat mij logisch lijkt gezien zijn PoHi en het feit dat hij alles pikt.
Helemaal niet, ik vind haar gedrag ook belachelijk. :D
pi_143552347
quote:

[..]

Ja heur, alhoewel er bij kanten op wel wat nuances zijn, afhankelijkheidsrelatie e.d. Maar daar lijkt hier al totaal geen sprake van te zijn. Dus run while you can.
  maandag 18 augustus 2014 @ 14:09:39 #118
319979 Fok-it
All is well
pi_143552491
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik vind haar gedrag ook belachelijk. :D
Oke dan heb ik je verkeerd geïnterpreteerd, mijn excuus
pi_143552503
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja heur, alhoewel er bij kanten op wel wat nuances zijn, afhankelijkheidsrelatie e.d. Maar daar lijkt hier al totaal geen sprake van te zijn. Dus run while you can.
Ik hoop dat het hem lukt. Hij is niet de eerste en vast ook niet de laatste die na een fucked up relatie met een borderliner/predator/misbruiker vatbaar is om weer misbruikt te worden.
pi_143552525
quote:

[..]

Ik denk dat in dit verhaal beide zowel dader als slachtoffer zijn en ik heb eigenlijk hetzelfde idee bij zijn vorige relatie (wat niet in lijn is met het beeld wat TS probeert te schetsen of waarvan hij serieus denkt dat het klopt). Maar goed, ongeacht waar (zijn jeugd?) of bij wie de schuld ligt, TS lijkt op een destructief pad te zitten als ik zo een gedeelte van zijn PoHi zie... Hoop oprecht dat hij daar vanaf kan komen. :Y

Volgens mij reageer ik veels te serieus in dit topic :')
Edit: voelt (voor mij in ieder geval) eigenlijk ook een beetje aan als roddelen, dit. I'm out...

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 18-08-2014 14:19:13 ]
Tails tell tales
pi_143552575
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als iemand keer op keer voor mannen met losse handjes kiest dan ben je ook gewoon dom bezig, net als TS. Misschien heeft hij een labiel iemand nodig om aan zich te binden en heeft zij een instabiel persoon nodig om grensoverschijdend gedrag te kunnen vertonen. Perfect match.
Dat 'dom' noemen is ietwat kortzichtig. Het lijkt me niet dat dergelijke mensen hier serieus keer op keer bewust voor kiezen. Ik denk dat het voornamelijk komt door onderliggende psychologische issues van desbetreffende mensen. Als belangrijke figuren om je heen (met name opvoeders) bepaalde gedragspatronen hebben vertoond, ben je sneller geneigd dit op te zoeken bij anderen. Het is immers vertrouwd en bekend. Zo ook bij TS, zie voorgaande posts.

Verder heb je volkomen gelijk. Er is werk aan de winkel, TS moet zelf dit cirkeltje gaan doorbreken. En waarschijnlijk gaat hij voordat hij dat doet nog een paar keer z'n kop stoten (zie hiervoor "Cirkel/fasen van gedragsverandering: Prochaska en DiClemente").
pi_143552742
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:

[..]

Dat 'dom' noemen is ietwat kortzichtig. Het lijkt me niet dat dergelijke mensen hier serieus keer op keer bewust voor kiezen. Ik denk dat het voornamelijk komt door onderliggende psychologische issues van desbetreffende mensen. Als belangrijke figuren om je heen (met name opvoeders) bepaalde gedragspatronen hebben vertoond, ben je sneller geneigd dit op te zoeken bij anderen. Het is immers vertrouwd en bekend. Zo ook bij TS, zie voorgaande posts.

Verder heb je volkomen gelijk. Er is werk aan de winkel, TS moet zelf dit cirkeltje gaan doorbreken. En waarschijnlijk gaat hij voordat hij dat doet nog een paar keer z'n kop stoten (zie hiervoor "Cirkel/fasen van gedragsverandering: Prochaska en DiClemente").
Bla. Fucking. Bla.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_143552798
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Bla. Fucking. Bla.
Zelf een labiele snol in je nest liggen zeker?
pi_143552881
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:

[..]

Uiteraard, maar de eigen verantwoordelijkheid is dan niet compleet weg of zo. Als je er keer op keer voor kiest kan je nog steeds slachtoffer zijn door de onderliggende psychologische schade die jij beschrijft, maar neemt niet weg dat ik het wel dom vind. We accept the love we think we deserve.

quote:
Mee eens. Hopelijk sturen de reacties in dit topic hem een beetje in de juiste richting.
pi_143552896
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:

[..]

Zelf een labiele snol in je nest liggen zeker?
Overduidelijk :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_143553009
Heeft ze nog een single zusje :~
Aut Caesar aut nihil
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 14:54:21 #127
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143554400
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef hmmmmmmm het volgende:
Waar kan ik ze meeten?
Fok?
Nee, de vrouwen hier zijn compleet gestoord.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_143554412
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nee, de vrouwen hier zijn compleet gestoord.
Mijn type dus!
Zeg maar dat ze me moeten DMen.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 15:06:50 #129
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143554859
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
Mijn type dus!
Zeg maar dat ze me moeten DMen.
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten. :{w .
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:12:58 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555047
Als iemand gaat schreeuwen, huilen, schelden in een winkel om niets.. dan is er toch echt wat mis met diegene :')
pi_143555128
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten. :{w .
Heb je dat fok dating?

Je zit me te kloten :'(
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:15:54 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555159
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:

Wij zouden nog eens filmpje gaan kijken :o
pi_143555207
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij heeft geen tijd.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:17:49 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555229
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:17 schreef hmmmmmmm het volgende:

Hij heeft geen tijd.
Wat weet jij van zijn agenda? :{w
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 15:18:44 #135
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143555258
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
Heb je dat fok dating?

Je zit me te kloten :'(
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat.

B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:19:38 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555286
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:

Enkel als hier een date uitkomt :P
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:21:00 #137
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143555326
quote:

[..]

klopt :')
pi_143555392
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wil wel :9~
pi_143555416
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

[..]

B-).
Heel fok is dating.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 15:24:20 #140
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143555440
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was. :') ). Dus dat past goed in dit topic. B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_143555479
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was. :') ).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143555511
quote:

[..]

Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was. :') ). Dus dat past goed in dit topic. B-).
En met biefstuk bedoel je toch worst? UEhhehahahahehh
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:27:13 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555515
quote:
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was. :') ).
Zo zijn ze allemaal he :+
En tot die tijd moet hmmmm ook maar effe wachten
pi_143555519
quote:

[..]

Op een eerste date al je principes over boord gooien. :o

Maar blijkbaar niet zonder succes.
pi_143555529
quote:
9s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En met biefstuk bedoel je toch worst? UEhhehahahahehh
Zie reply hierboven :P
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 15:28:45 #146
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143555577
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Op een eerste date al je principes over boord gooien. :o
Zie daar het UIO-effect.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:28:51 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555581
Elke hetero eet idd piemels :7
pi_143555617
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo zijn ze allemaal he :+
En tot die tijd moet hmmmm ook maar effe wachten
Tot wanneer? 8)7
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:30:16 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555631
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
Tot wanneer? 8)7
Tot het uit is met z'n vriendin, en UIO en ik gedate hebben :)
pi_143555667
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Elke hetero eet idd piemels :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143555694
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tot het uit is met z'n vriendin, en UIO en ik gedate hebben :)
Gaan we dan op date? :@
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:32:16 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555698
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef hmmmmmmm het volgende:

SPOILER
Jij dus ook ;)
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:32:53 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143555722
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef hmmmmmmm het volgende:
Gaan we dan op date? :@
Wie weet :+

Maarre waar is TS -O-
pi_143555802
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maarre waar is TS -O-
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_143555810
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maarre waar is TS -O-
Vriendin van TS heeft het topic gevonden en maakt nu een grotere scene dan die gehele OP bij elkaar.
pi_143555833
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vriendin van TS heeft het topic gevonden en maakt nu meer drama dan die gehele OP bij elkaar.
SPOILER
pi_143555843
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vriendin van TS heeft het topic gevonden en maakt nu een grotere scene dan die gehele OP bij elkaar.
chicks die piemels eten op de interwebs ditdat kraskras, *scheert hoofd kaal*
pi_143555929
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

chicks die piemels eten op de interwebs ditdat kraskras, *scheert hoofd kaal*
pi_143555971
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zou ik zelf overslaan.

Britney spears niet vanwege het kapsel :P
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 15:42:29 #160
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143556061
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
Tot wanneer? 8)7
Je lijkt een beetje wanhopig jongen. Misschien moet je een topic voor singles openen hier in R&P. Zou zo maar een succesreeks kunnen worden.

B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_143556143
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Je lijkt een beetje wanhopig jongen. Misschien moet je een topic voor singles openen hier in R&P. Zou zo maar een succesreeks kunnen worden.

B-).
Ben al bang voor de consequenties.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:44:51 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143556144
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:

B-).
Niet mee spotten!!! :( ;(
Al is het wel bijna Sinterklaas/feestdagen. Dus vind dat ie wel weer open mag :Y O+
pi_143556181
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet mee spotten!!! :( ;(
Al is het wel bijna Sinterklaas/feestdagen. Dus vind dat ie wel weer open mag :Y O+
Welk topic hebben jullie het over?
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:46:51 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143556234
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

De oudste die ik zo kon vinden O+
R&P / [Centraal] Singles deel 18.
pi_143556236
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Verzameltopique voor onzekere FOK!kertjes die kunnen dwepen over de donkere dagen alleen doorkomen enzo. Echt iets voor jou dus.
pi_143556355
TS is Peter Jan Rens. :')
pi_143556358
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Verzameltopique voor onzekere FOK!kertjes die kunnen dwepen over de donkere dagen alleen doorkomen enzo. Echt iets voor jou dus.
Ow....
pi_143556409
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef chibibo het volgende:
TS is Peter Jan Rens. :')
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Lig dubbel.
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De oudste die ik zo kon vinden O+
R&P / [Centraal] Singles deel 18.
Dat is wel oud zeg dus nieuw topic beginnen?
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:54:46 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143556567
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

Dat is wel oud zeg dus nieuw topic beginnen?
als je nog verder wil posten zou ik dat niet doen }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143556667
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Re het volgende:

[..]

:( Waarom?
pi_143556689
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:57 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

:( Waarom?
Daarom :)
pi_143556702
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:57 schreef ALDOBRANDINO het volgende:

[..]

Daarom :)
Oh ok.
pi_143556733
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Re het volgende:

[..]

tsss, singles was leuk! :6
compact en kleverig.
pi_143556829
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

tsss, singles was leuk! :6
Die smiley ook van hem alsof hij de ban knop ingedrukt houdt.
pi_143556964
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Doet hij ook ;(
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 16:04:46 #176
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143557000
quote:
Hoe wenselijk ook, mods hebben geen ban knop.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_143557032
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:03 schreef ALDOBRANDINO het volgende:

[..]

Doet hij ook ;(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

SPOILER
pi_143557070
quote:
9s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Jullie hebben toch een speciaal knopje om een Admin op te roepen? :@
pi_143557079
quote:

[..]

ik had het niet tegen jou.
compact en kleverig.
pi_143557099
quote:
9s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Aha gelukkig dan maar een nieuw topic openen!

SPOILER
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik had het niet tegen jou.
Goed....
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:09:05 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143557189
ja en nu weer ontopic, elke reactie hieronder zal dat zijn :(
pi_143557234
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:
Waarom gaat TS niet bij dat mens weg als zij zo maf doet?
pi_143557254
quote:
15s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef ALDOBRANDINO het volgende:

[..]

Waarom gaat TS niet bij dat mens weg als zij zo maf doet?
Extreem goede seks?

Wat anders?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 16:15:35 #184
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143557439
quote:
3s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:
Goed voorbeeld doet volgen, Re.

Vertel jij eens over jouw ervaringen met labiele vriendinnen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_143557513
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Hij zal er genoeg hebben gehad _O- _O_
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:19:10 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143557596
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

als ik dronken ben dan ga ik wel los, ok?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 16:28:10 #187
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_143558078
quote:
16s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef Re het volgende:
als ik dronken ben dan ga ik wel los, ok?
Wat jij doet als je dronken ben, moet jij weten. Het gaat om de partners die helemaal los gaan.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:31:42 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143558244
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wat jij doet als je dronken ben, moet jij weten. Het gaat om de partners die helemaal los gaan.
oh, ok
pi_143558270
Sitting Elfling,

waarom trek jij toch altijd zo veel ongeluk aan? Ik lees het wel eens in het Depressie topic en ik snap het gewoon niet. :?
pi_143558342
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Re het volgende:

[..]

oh, ok
pi_143558377
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Gewas het volgende:
Sitting Elfling,

waarom trek jij toch altijd zo veel ongeluk aan? Ik lees het wel eens in het Depressie topic en ik snap het gewoon niet. :?
Z'n jeugd enzo. Ook dat was te lezen in een topic.
pi_143558434
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Z'n jeugd enzo. Ook dat was te lezen in een topic.
Is dat een legitieme reden?
pi_143558649
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Matig trolletje, anders onwijs labiel wijf. Kill it with fire.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:41:41 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143558704
Ik ben bang dat t allemaal waar is -O-
pi_143559918
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben bang dat t allemaal waar is -O-
Helaas wel.

quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn vorige ex had de officiele labels borderline & sociale fobie. Mijn huidige vriendin heeft die labels niet. Wat er in post 1 stond was niet direct vanaf dag 1, ook niet maand 1 of na een half jaar. Dat is er pas de afgelopen maanden ingeslopen.

Om een voorbeeld te geven:

Vanaf dag 1 was mijn huidige vriendin 100% anders dan mijn borderline ex. Mijn borderline ex, die was zielig, zocht hulp, klaagde continu over haar zelf, laag zelf vertrouwen. Vertrouwde niemand. Loog over alles en nog wat.

Mijn huidige vriendin had ballen, is vaak de wilde dame tijdens een feestje, grote bek, (leek) stabieler, Had een flinke dosis zelf vertrouwen. Etc.

Nu 1.5 jaar later lijken ze wel ontzettend op elkaar. Ik heb alleen natuurlijk wel geleerd van mijn vorige relatie met mijn borderline ex. Daar bleef ik maar aan trekken op het moment dat ze het wou uit maken. Aan deze dame trek ik nog niet met 1 vinger. Als zij oprecht weg zou willen gaan, kan dat.

Ze scheld me voor alles en nog wat uit en daarna kan ze weer poeslief zijn. Dit is iets wat ze het 1e jaar niet deed maar de laatste weken slaan bij haar wel echt de stoppen door.

Mijn historie qua relaties is overigens meer dan prima. Op 1 borderline ex na. Kun je met de vinger naar mij wijzen dat ik blijkbaar de afgelopen jaren op dit soort dames val? Natuurlijk, ik zit al jaren in therapie en heb in mijn gehele jeugd nooit een moeder gehad (die was er feitelijk/fysiek nooit). Natuurlijk komen dat soort issues vanzelf naar boven. Ik viel op mijn huidige vriendin omdat ze bijna 100% anders was tov mijn ex.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:12:16 #196
47102 Elvi
miemkwien
pi_143559983
Je weet wel dat borderline zich op verschillende manieren kan uiten? Niet iedereen heeft dezelfde set kenmerken namelijk. De 1 is meer van het zielig zijn en laag zelfvertrouwen, de ander meer van het agressieve en manipuleren.

Je hebt nu 2 keer achter elkaar beet... Hoe kan dat?
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:13:13 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143560019
En nu gedraagt je nieuwe vriendin.zich hetzelfde als je oude vriendin waar je veel ellende door hebt gehad en nog steeds..

Kan je 1 goede reden geven om dat opnieuw allemaal te willen doorstaan en het niet uit te maken en te gaan voor een meisje die dit soort shit niet heeft?
pi_143560053
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Mijn vorige ex had de officiele labels borderline & sociale fobie. Mijn huidige vriendin heeft die labels niet.

Nu 1.5 jaar later lijken ze wel ontzettend op elkaar.
Het is jouw schuld.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_143560060
Waarom 'als zij weg zou willen gaan'. Hou toch lekker de eer aan jezelf en tief dat labiele mokkel op straat en kies voor jezelf. Wat moet je met zo iemand? Zeker als je zelf niet de meest stabiele persoon bent...
En schijnbaar kon deze chick het wat beter verbergen en/of kies jij onbewust toch weer zo'n mokkel uit.

Anyway, het is nu duidelijk wat voor type ze is, dus run while you still have legs.
pi_143560137
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Cue_ het volgende:
En nu gedraagt je nieuwe vriendin.zich hetzelfde als je oude vriendin waar je veel ellende door hebt gehad en nog steeds..

Kan je 1 goede reden geven om dat opnieuw allemaal te willen doorstaan en het niet uit te maken en te gaan voor een meisje die dit soort shit niet heeft?
Dat kan ik niet. Oprecht. Geen idee.

Al had ik wel nattigheid moeten voelen toen ze zei dat het nooit langer dan 2 maand met een vent kon uithouden. Terwijl mijn vorige ex 5 jaar lang in een relatie zat met iemand die continu haar in elkaar beukte.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:16:33 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143560143
Extreme persoonlijkheden zijn dan ook best vaak aantrekkelijk, zeker als je vanuit jezelf niet zo extreem bent. Ben je een beetje introvert?

En extreem hoeft niet meteen borderline te zijn, kan ook gewoon wil en (te) spontaan zijn maar dat hoeft geen stempel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:17:28 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143560181
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kan ik niet. Oprecht. Geen idee.

Al had ik wel nattigheid moeten voelen toen ze zei dat het nooit langer dan 2 maand met een vent kon uithouden. Terwijl mijn vorige ex 5 jaar lang in een relatie zat met iemand die continu haar in elkaar beukte.
Dus je hebt geen idee waarom je nog met haar bent.. maak t dan gewoon uit joh. Lijkt me dat dat een hoop rust zal geven :)
pi_143560518
quote:

[..]

Helaas wel.

[..]

Mijn vorige ex had de officiele labels borderline & sociale fobie. Mijn huidige vriendin heeft die labels niet. Wat er in post 1 stond was niet direct vanaf dag 1, ook niet maand 1 of na een half jaar. Dat is er pas de afgelopen maanden ingeslopen.

Om een voorbeeld te geven:

Vanaf dag 1 was mijn huidige vriendin 100% anders dan mijn borderline ex. Mijn borderline ex, die was zielig, zocht hulp, klaagde continu over haar zelf, laag zelf vertrouwen. Vertrouwde niemand. Loog over alles en nog wat.

Mijn huidige vriendin had ballen, is vaak de wilde dame tijdens een feestje, grote bek, (leek) stabieler, Had een flinke dosis zelf vertrouwen. Etc.

Nu 1.5 jaar later lijken ze wel ontzettend op elkaar. Ik heb alleen natuurlijk wel geleerd van mijn vorige relatie met mijn borderline ex. Daar bleef ik maar aan trekken op het moment dat ze het wou uit maken. Aan deze dame trek ik nog niet met 1 vinger. Als zij oprecht weg zou willen gaan, kan dat.

Ze scheld me voor alles en nog wat uit en daarna kan ze weer poeslief zijn. Dit is iets wat ze het 1e jaar niet deed maar de laatste weken slaan bij haar wel echt de stoppen door.

Mijn historie qua relaties is overigens meer dan prima. Op 1 borderline ex na. Kun je met de vinger naar mij wijzen dat ik blijkbaar de afgelopen jaren op dit soort dames val? Natuurlijk, ik zit al jaren in therapie en heb in mijn gehele jeugd nooit een moeder gehad (die was er feitelijk/fysiek nooit). Natuurlijk komen dat soort issues vanzelf naar boven. Ik viel op mijn huidige vriendin omdat ze bijna 100% anders was tov mijn ex.
Gefeliciteerd je hebt je borderline ex ingeruild voor een narcist (of een ander knettergekke cluster b)
Echt waar, dump haar en blijf een paar jaar alleen totdat je geheeld bent want je laat je zo alleen maar meer stuk maken.

Misschien dat je wat aan deze site hebt.
http://www.shrink4men.com/

[ Bericht 2% gewijzigd door TerryStone op 18-08-2014 17:33:37 ]
pi_143561527
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Gefeliciteerd je hebt je borderline ex ingeruild voor een narcist (of een ander knettergekke cluster b) borderliner. Echt waar, dump haar en blijf een paar jaar alleen totdat je geheeld bent want je laat je zo alleen maar meer stuk maken.

Misschien dat je wat aan deze site hebt.
http://www.shrink4men.com/
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:59:08 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143561584
Partner van brummetje gespot
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143562542
Onder deze lijn wordt het een reeks waar iedereen TS probeert te overtuigen dat hij weg moet bij dat geschifte mokkel, al is het alleen maar om z'n eigen gezondheid, en TS hier schijt aan heeft, en blijft proberen en piepen dat ze zo gek doet:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 18:31:18 ]
pi_143563257
Kies voor jezelf; je hebt niet voor niets dit topic geopend.
pi_143563806
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Onder deze lijn wordt het een reeks waar iedereen TS probeert te overtuigen dat hij weg moet bij dat geschifte mokkel, al is het alleen maar om z'n eigen gezondheid, en TS hier schijt aan heeft, en blijft proberen en piepen dat ze zo gek doet:

Ga weg bij dat geschifte mokkel TS! Je bent het nu alweer aan het vergoelijken, terwijl ze, als je je OP nuchter hebt geschreven en ik er dus vanuit moet gaan dat je voorbeelden echt hebben plaatsgevonden, ze net zo idioot gestoord is als je ex.
quote:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
See what I did there? :+
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:07:40 #209
430565 Florentius
pi_143563905
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
Peper is lekker.

Hehehehe. ^O^

Precies, al die "my shit don't stink mensen" hier.
Beetje sad weinig tolerantie voor een iets ander perspectief naar dingen.
Of kwetsbaarheden of gekkigheden of wat dan ook.

Zou een buitengewoon trieste grauwe wereld zijn als iedereen in pak met gepoetste schoenen 9-5 ging.

De meest mooie kunst in deze wereld komt uit excentriciteit, mensen hier lijken liever dingen te zien verbranden dan de ruimte geven waarbinnen gecreeërd kan worden.

Stelletje hyperkritische, hypocriete, conformistische mee loop watjes hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 18-08-2014 19:21:38 ]
pi_143563950
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ga weg bij dat geschifte mokkel TS! Je bent het nu alweer aan het vergoelijken, terwijl ze, als je je OP nuchter hebt geschreven en ik er dus vanuit moet gaan dat je voorbeelden echt hebben plaatsgevonden, ze net zo idioot gestoord is als je ex.

[..]

See what I did there? :+
I see!
pi_143564038
Dit topic. Wat.
pi_143564054
Shit man
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_143564583
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hehehehe. ^O^

Zou een buitengewoon trieste grauwe wereld zijn als iedereen in pak met gepoetste schoenen 9-5 ging.

De meest mooie kunst in deze wereld komt uit excentriciteit, mensen hier lijken liever dingen te zien verbranden dan de ruimte geven waarbinnen gecreeërd kan worden.

De ex van TS had ook deze trekjes. Lees je even verder in in R&P, dan zie jou hoe goed haar kwetsbaarheden, gekkigheden en excentriciteit voor hem zijn geweest. :')
pi_143565050
quote:

[..]

Helaas wel.

[..]

.. Wat er in post 1 stond was niet direct vanaf dag 1, ook niet maand 1 of na een half jaar. Dat is er pas de afgelopen maanden ingeslopen.

...
Is er iets veranderd in jullie relatie de afgelopen maanden? Ben je gaan samenwonen oid? Of verloofd?
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:38:54 #215
430565 Florentius
pi_143565136
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De ex van TS had ook deze trekjes. Lees je even verder in in R&P, dan zie jou hoe goed haar kwetsbaarheden, gekkigheden en excentriciteit voor hem zijn geweest. :')
Dat is zijn keuze en zijn pleziertjes waardoor hij daarvoor kiest.
Hem daarover bashen zoals tientallen daarvoor maar al te graag in de rij staan gaat niets toevoegen.

Iedereen die graag bashed naar excentriciteit zou eens moeten lezen over wat de gouden tijden van staten en steden in het verleden veroorzaakt.

Neem florence & amsterdam, berlijn bijv. vrijheid geeft bloei tot prachtige dingen, restrictief en hypercritisch en het verdwijnt zo snel alsof je een vlam uit blaast.

Cultuur bloeit waar tolerantie voor anders zijn aanwezig is, de ruimte word gegeven aan ieder om op zijn of haar eigen manier tot bloei te komen.

Bloeien zit vaak kosten aan, soms is het gedrag als in de OP.
Ook daar moet ruimte voor kunnen zijn.
pi_143565274
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:38 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hem daarover bashen zoals tientallen daarvoor maar al te graag in de rij staan gaat niets toevoegen.

Iedereen die graag bashed naar excentriciteit zou eens moeten lezen over wat de gouden tijden van staten en steden in het verleden veroorzaakt.

Neem florence & amsterdam, berlijn bijv. vrijheid geeft bloei tot prachtige dingen, restrictief en hypercritisch en het verdwijnt alsof je een vlam uit blaast.

Cultuur bloeit waar tolerantie voor anders zijn aanwezig is, de ruimte word gegeven aan ieder om op zijn of haar eigen manier tot bloei te komen.

Bashen of bezorgdheid, gezien de eerdere 'kosten' die hij al heeft betaald?

Maar nee, jij heb liever dat we zeggen: goed zo jong! Ga zo door! Laat je bekrassen, afblaffen, voor schut zetten etc door je partner! ^O^ :')

Groei en bloei is allemaal mooi en aardig, maar niet als daardoor andere plantjes verstikt worden. Dan moet je gaan uitdunnen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:44:30 #217
430565 Florentius
pi_143565355
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Maar nee, jij heb liever dat we zeggen: goed zo jong! Ga zo door! Laat je bekrassen, afblaffen, voor schut zetten etc door je partner! ^O^ :')
Dit is hoe jij je zou voelen in eenzelfde situatie.
Is dat ook hoe hij het ervaard?

Misschien wel helemaal niet zo,
en met die andere manier van ondergaan wegen de baten wellicht wel op tegen de kosten.
pi_143565455
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:44 schreef Florentius het volgende:

[..]

Dit is hoe jij je zou voelen in eenzelfde situatie.
Is dat ook hoe hij het ervaard?
Hoe hij het nu ervaart, geen idee. Maar ik lees meer mee in R&P en daarin post hij regelmatig over hoezeer zijn ex zijn leven heeft vergald en hoe lang het duur(de) voor hij daar een beetje overheen was.

Maar ik houd erover op, SE kan prima voor zichzelf spreken, als hij daar behoefte aan heeft. Ik ga het welles-niettes spelletje verder niet met je spelen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:58:01 #219
430565 Florentius
pi_143565895
Waarschijnlijk beter,
zo meteen komen we uit op dat gekke mensen alleen maar om zouden moeten gaan met andere gekke mensen.

Dan misschien maar allemaal naar 1 locatie brengen om het goedkoper voor "normale" mensen te maken de gekken financieel te dragen en de klus is al voor de helft opgelost.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 18-08-2014 20:07:38 ]
pi_143565904
Dat is geen gekke shit TS.

Over een tijdje lig je ergens dood vanwege de zoveelste rare impuls.
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:00:26 #221
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_143566000
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:38 schreef Florentius het volgende:

[..]

Neem florence & amsterdam, berlijn bijv. vrijheid geeft bloei tot prachtige dingen, restrictief en hypercritisch en het verdwijnt zo snel alsof je een vlam uit blaast.

Ik denk dat er niet zoveel was gebeurd in Berlijn na de val van de muur als iedereen continu liep te stampvoeten. Woede staat niet gelijk aan productiviteit en een gevoel van samenhorigheid.
pi_143566242
Liefde is mooi (L)
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_143566980
quote:
TS begint..

Misschien heeft het ook met jouzelf te maken s_e.
pi_143567009
Deze OP kan ik met geen mogelijkheid overtreffen
pi_143567081
Waarom deze TT als je alleen maar over jezelf wilt lullen?
pi_143567132
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook met jouzelf te maken s_e.
Tails tell tales
pi_143567906
quote:
TS begint..

Jeetje TS, het is echt een opsomming van psychische kenmerken, als jij het kan handelen heeft ze een goede knul aan jou!
pi_143568400
[edit] Laat het gekke trekje van mijn vriendin maar nu ik de op heb gelezen. Holy shit :o

[ Bericht 19% gewijzigd door Johnny-V op 18-08-2014 21:01:37 ]
Whaaaat???? No money?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 21:17:55 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_143569504
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Johnny-V het volgende:
[edit] Laat het gekke trekje van mijn vriendin maar nu ik de op heb gelezen. Holy shit :o
Hehe ik dacht ongeveer hetzelfde, maar dan over mezelf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143569792
Het nodigt niet echt uit om alsnog op de TT te reageren nee :D
Tails tell tales
pi_143569898
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Loveless85 het volgende:

Durft snakelady inmiddels weer te posten?
pi_143571677
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:25 schreef chibibo het volgende:

[..]

Niet meer gezien sinds dat topic :D Maar goed, daar heb ik toch verder niks mee van doen :+
pi_143573900
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet meer gezien sinds dat topic :D Maar goed, daar heb ik toch verder niks mee van doen :+
Bedankt voor de tip.

Kinderen die de kans mislopen een betere relatie met hun vader te krijgen (en dat kan makkelijk, puur doordat ze ouder worden) doordat mama ze meegenomen mee heeft naar het buitenland en het contact onderhouden met papa heeft onderschat. ;(
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 04:14:44 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143580613
quote:

[..]

Niks met niet durven te maken, alles met kiezen om het niet te doen. ;)

De vader heeft overigens toestemming gegeven, ook hij is tot het besluit gekomen dat het beter is nadat hij familie en vrienden heeft geraadpleegd.
Hij heeft zelf al aangegeven minimaal 2x per jaar daar naar toe te gaan en wij 4x naar Nederland.
Uiteindelijk komen we dan dus toch uit op in ieder geval 1x per 2 maanden.

In december gaan we verhuizen.

[ Bericht 10% gewijzigd door snakelady op 19-08-2014 04:22:12 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143580641
TS geef eens wat positieve dingen van je vriendin ze moet toch echt een beest zijn in bed!
Dat maakt alles goed _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O-
pi_143581025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 04:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

De vader heeft overigens toestemming gegeven, ook hij is tot het besluit gekomen dat het beter is nadat hij familie en vrienden heeft geraadpleegd.
Hij heeft zelf al aangegeven minimaal 2x per jaar daar naar toe te gaan en wij 4x naar Nederland.

Ok doei
pi_143581060
quote:

[..]

En omtrent deze kwestie kies je om je te blijven verdedigen? Typisch.
pi_143581845
quote:

[..]

Eerst was het nog 1x per 2 weken, nu al 1x per 2 maanden. Typisch.
pi_143582470
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hehehehe. ^O^

Je begrijpt hopelijk dat Myr niet serieus was?
pi_143582746
quote:

[..]

:?
Tails tell tales
pi_143582785
quote:

[..]

Je gaat naar het buitenland, Denemarken vermoed ik, verhuizen? Grote stap... succes en veel plezier daar! ^O^

Edit: bijbehorende topic gevonden... zal (later) nog lezen ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Forbry op 19-08-2014 10:24:30 ]
Tails tell tales
pi_143582859
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt hopelijk dat Myr niet serieus was?
Het lijkt er sterk op van niet :')
Tails tell tales
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:40:49 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je gaat naar het buitenland, Denemarken vermoed ik, verhuizen? Grote stap... succes en veel plezier daar! ^O^

Edit: bijbehorende topic gevonden... zal (later) nog lezen ;)
Dank je wel!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:45:22 #244
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583365
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerst was het nog 1x per 2 weken, nu al 1x per 2 maanden. Typisch.
Als je er zelf dingen bij gaat verzinnen begrijp ik dat je zo moeilijk doet, ik vraag me alleen af waarmee je dat nog meer hebt gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wij gaan sowieso zeker minimaal een keer in de twee maanden terug naar Nederland, maar het idee is vaker.
1x in de twee weken is gewoon niet haalbaar helaas, dat is wel erg veel.
Dat is het van begin af aan al geweest.

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:47 schreef Masala het volgende:

[..]

En omtrent deze kwestie kies je om je te blijven verdedigen? Typisch.
Niet verdedigen, uitleggen, ik kom hier al even en ik weet dat er mensen zijn die wel interesse hebben.
pi_143583451
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je er zelf dingen bij gaat verzinnen begrijp ik dat je zo moeilijk doet, ik vraag me alleen af waarmee je dat nog meer hebt gedaan.

[..]

Dat is het van begin af aan al geweest.

[..]

Niet verdedigen, uitleggen, ik kom hier al even en ik weet dat er mensen zijn die wel interesse hebben.
Vieze leugenaar ben je. Notabene vanuit je eigen OP:

quote:
Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.
R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...

Hou op met je smerige spelletjes te spelen, die werken niet op mij.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:55:55 #246
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583621
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vieze leugenaar ben je. Notabene vanuit je eigen OP:

[..]

R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...

Hou op met je smerige spelletjes te spelen, die werken niet op mij.
Wauw, smerige spelletjes nog wel, misschien moet je dit niet persoonlijk nemen, het heeft namelijk niks met jou te maken, ik ken je niet eens.

Maar ex en ik zijn tot een goed besluit gekomen, hij is het er volledig mee eens, aangezien hij mij en onze kinderen een heel stuk beter kent ( in vergelijking met jij die ons helemaal niet kent) denk ik dat we er met een gerust hart vanuit kunnen gaan dat dit gewoon het beste besluit is.
pi_143583651
Neeeee geeen topickaap met sneek d'r struggles, ik lees feb '15 het 'boehoe ik zit hier nu en het is eigenlijk helemaal niet zo leuk'-topic wel.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:58:30 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143583689
Gewoon even deel 3 aanmaken :)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:58:50 #249
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583700
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeee geeen topickaap met sneek d'r struggles, ik lees feb '15 het 'boehoe ik zit hier nu en het is eigenlijk helemaal niet zo leuk'-topic wel.
Wat jij wil, als anderen er niet meer over beginnen zal ik het ook niet doen, ik gaf alleen maar antwoord op vragen. ;)
Overigens zijn er geen struggels, dit is een leuke en spannende tijd voor ons.
pi_143583834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, smerige spelletjes nog wel, misschien moet je dit niet persoonlijk nemen, het heeft namelijk niks met jou te maken, ik ken je niet eens.
Dus je geeft toe dat je eerst uitging van die 1x per 2 weken zoals ik al eerder stelde en ik dus gewoon de waarheid sprak, mooi.

quote:
Maar ex en ik zijn tot een goed besluit gekomen, hij is het er volledig mee eens, aangezien hij mij en onze kinderen een heel stuk beter kent ( in vergelijking met jij die ons helemaal niet kent) denk ik dat we er met een gerust hart vanuit kunnen gaan dat dit gewoon het beste besluit is.
Zolang jij nog lekker kan slapen met je nieuwe vent is het allemaal dikke prima, zo rol jij nu eenmaal. De rest is allemaal van ondergeschikt belang zoals we in die 2 topics allang hebben kunnen lezen.
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan, dit is een gebed zonder einde met jou.

quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Over een jaar zit ze gewoon weer in Nederland denk ik zomaar. Weddenschapje afsluiten perhaps?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 11:04:45 ]
pi_143583901
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je eerst uitging van die 1x per 2 weken zoals ik al eerder stelde en ik dus gewoon de waarheid sprak, mooi.

[..]

Zolang jij nog lekker kan slapen met je nieuwe vent is het allemaal dikke prima, zo rol jij nu eenmaal. De rest is allemaal van ondergeschikt belang zoals we in die 2 topics allang hebben kunnen lezen.
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan, dit is een gebed zonder einde met jou.

[..]

Over een jaar zit ze gewoon weer in Nederland denk ik zomaar. Weddenschapje afsluiten perhaps?
Gewoon poule'tje maken, wie de week goed heeft wint de pot. Wellicht extra bonuspunten te verdienen met dingen als;

- Wanneer verschijnt het eerste R&P topic over relatie struggles vanwege ineens dagelijks op elkaars lip zitten
- WGR topic over Deens arbeidsrecht en/of andere struggles omtrent haar baan
- OUD topic over heimwee bij kinderen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:08:03 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583929
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nogmaals, jij kent mij niet dus pretendeer ook niet dat je maar enigszins inzicht hebt over mij, mijn kinderen en mijn relatie.

Je reageert hier veel te persoonlijk op, waarschijnlijk wegens je eigen situatie, hoewel ik daar geen weet van heb aangezien ik jou niet ken, dat blijft dus bij speculeren.
pi_143583958
Wow, topictwist :O
pi_143583975
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nogmaals, jij kent mij niet dus pretendeer ook niet dat je maar enigszins inzicht hebt over mij, mijn kinderen en mijn relatie.

Je reageert hier veel te persoonlijk op, waarschijnlijk wegens je eigen situatie, hoewel ik daar geen weet van heb aangezien ik jou niet ken, dat blijft dus bij speculeren.
Te persoonlijk? Zoals je zelf al zegt, hoe kan ik persoonlijk reageren als ik jou en je hele zooitje niet ken? Ik reageer gewoon vanuit mijn eigen optiek op jouw verhaaltjes, dat je dat niet prettig vind kan ik me voorstellen, is een beetje een koude kermis na alle hosanna verhalen van je ja-knikkende omgeving. Geloof me meid, het is niets persoonlijks, ik vind het gewoon grappig om door je onzinverhalen heen te prikken omdat ik me verveel op werk.
pi_143583978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij reageert fel, aan de andere kant heeft hij wel een valide punt dat je ook hier de boel weer probeert te manipuleren door nu feiten ineens anders neer te zetten dan in je OP. Prima dat jullie overeenstemming hebben over eens per twee maanden, maar dat was niet de inzet in eerste instantie, dus ontken dat dan niet.
pi_143583992
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Cat22 het volgende:
TS reageerde niet meer dus dan maar dit.
pi_143584014
Wat is dit voor troll
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:14:04 #258
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143584085
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Te persoonlijk? Zoals je zelf al zegt, hoe kan ik persoonlijk reageren als ik jou en je hele zooitje niet ken? Ik reageer gewoon vanuit mijn eigen optiek op jouw verhaaltjes, dat je dat niet prettig vind kan ik me voorstellen, is een beetje een koude kermis na alle hosanna verhalen van je ja-knikkende omgeving. Geloof me meid, het is niets persoonlijks, ik vind het gewoon grappig om door je onzinverhalen heen te prikken omdat ik me verveel op werk.
Gelukkig weegt de mening van de mensen die ons wel daadwerkelijk kennen vele malen zwaarder, dus krijg alsjeblieft geen illusies dat jouw ongefundeerde mening ook maar enigszins impact maakt.
pi_143584132
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

TS reageerde niet meer dus dan maar dit.
Jamaar... uit de TT blijkt de twist niet en nu missen andere mensen haar aanvullende info :D
pi_143584134
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Gelukkig weegt de mening van de mensen die ons wel daadwerkelijk kennen vele malen zwaarder, dus krijg alsjeblieft geen illusies dat jouw ongefundeerde mening ook maar enigszins impact maakt.
Open dan ook geen topics over andere mensen die jouw leven zogenaamd in hun handen hebben en ga dan al helemaal niet huilie doen als mensen daar anders op reageren dan je gehoopt had, jankzakje dat je er bent. Ik ben hier niet degene die topics opent op zoek naar aandacht, dat was jij. Dus nogmaals, we gaan weer lekker ontopic en jij kan je spulletjes gaan pakken voor je reis, al goed eind goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 11:16:43 ]
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:16:30 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143584137
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij reageert fel, aan de andere kant heeft hij wel een valide punt dat je ook hier de boel weer probeert te manipuleren door nu feiten ineens anders neer te zetten dan in je OP. Prima dat jullie overeenstemming hebben over eens per twee maanden, maar dat was niet de inzet in eerste instantie, dus ontken dat dan niet.
Ik manipuleer niet, ik ben het er gewoon mee eens dat eenmaal in de maand wat te veel ik, dat realiseerde ik me al heel snel in het topic zoals je kan lezen in de link die ik hier heb geqoute.

Mijn ex en ik zijn tot een overeenkomst gekomen, dat is het enige wat belangrijk is, beide staan we achter deze beslissing.
pi_143584157
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jamaar... uit de TT blijkt de twist niet en nu missen andere mensen haar aanvullende info :D
TT is toch prima van toepassing op sneek? :7
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:18:34 #263
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143584200
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Open dan ook geen topics over andere mensen die jouw leven zogenaamd in hun handen hebben en ga dan al helemaal niet huilie doen als mensen daar anders op reageren dan je gehoopt had, jankzakje dat je er bent. Ik ben hier niet degene die topics opent op zoek naar aandacht, dat was jij. Dus nogmaals, we gaan weer lekker ontopic en jij kan je spulletjes gaan pakken voor je reis, al goed eind goed.
Dat topic was puur een uitlaatklep omdat ik in de zenuwen zat, niks meer en niks minder.
Vervolgens werd mij oa door jou verzocht geen nieuw topic aan te maken dus ga nu niet huilen dat ik je niet eerder een update heb gegeven.

Dat laatste lijkt mij verstandig.
pi_143584436
Oh, we gaan weer een typisch FOK!-rondje "als-we-maar-met-een-paar-mensen-een-zo-groot-mogelijke-bek-opzetten-"winnen"-we-per-definitie-elke-discussie-wel" tegen één persoon (en iedereen die het voor die persoon opneemt) spelen. :O

Je hoeft het niet met Snakelady eens te zijn (ben in dat topic aan het lezen geslagen), maar tyf toch eens een eind op met al die uitgekauwde, zinloze, treiterige reacties :{w
Tails tell tales
pi_143584481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Forbry het volgende:
Oh, we gaan weer een typisch FOK!-rondje "als-we-maar-met-een-paar-mensen-een-zo-groot-mogelijke-bek-opzetten-"winnen"-we-per-definitie-elke-discussie-wel" tegen één persoon (en iedereen die het voor die persoon opneemt) spelen. :O

Je hoeft het niet met Snakelady eens te zijn (ben in dat topic aan het lezen geslagen), maar tyf toch eens een eind op met al die uitgekauwde, zinloze, treiterige reacties :{w
Vechten?
pi_143584489
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vechten?
Kom maar mee naar buiten :+
Tails tell tales
pi_143584499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Forbry het volgende:
Oke we gaan dus met zijn allen ja knikken en applaudiseren voor snakelady, open jij alvast een topic? In de TT kan je dan misschien iets met censuur, stalin en jezelf gebruiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 11:29:55 ]
pi_143584502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Kom maar mee naar buiten :+
Schoolplein, straks, kleine pauze. Trek je broek maar vast uit.
pi_143584540
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke we gaan dus met zijn allen ja knikken en applaudiseren voor snakelady, open jij alvast een topic? In de TT kan je dan misschien iets met censuur, stalin en jezelf gebruiken.
Uitgekauwd. Zinloos. Treiterig. Niet de moeite waard om verder op te reageren.
Tails tell tales
pi_143584581
quote:

[..]

Ik voorzie een gezellig moment samen :+
Tails tell tales
pi_143584594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh ja shit, ik mag alleen maar conformeren aan jouw normen en waarden. Bij deze.
pi_143584600
quote:

[..]

Lutser :')

SPOILER
pi_143584604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik voorzie een gezellig moment samen :+
quote:

[..]

pi_143584613
Oh kut nu doe ik het weer.
pi_143584615
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lutser :')

SPOILER
WIL JIJ SOMS OOK VECHTEN CATTEKE?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:34:07 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143584640
Goed topic dit :+
pi_143584660
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

WIL JIJ SOMS OOK VECHTEN CATTEKE?
Je had nog niet genoeg klapjes van me gehad? ~O>

Hier niet nader te noemen bungalowpark, over een week of vier, kom maar op!
pi_143584710
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je had nog niet genoeg klapjes van me gehad? ~O>

Hier niet nader te noemen bungalowpark, over een week of vier, kom maar op!
Ik heb dan een driftkikker bij me, dus stuur die gewoon op je af :7
pi_143584719
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Oh, je weet niet wat uitgekauwd, zinloos en treiterig betekenen? Zeg dat dan gewoon. :)
Tails tell tales
pi_143584737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, je weet niet wat uitgekauwd, zinloos en treiterig betekenen? Zeg dat dan gewoon. :)
quote:

[..]

dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:38:48 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143584801
Test.
pi_143584803
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb dan een driftkikker bij me, dus stuur die gewoon op je af :7
Je kunt het alleen niet af? :D _O-
pi_143584807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Test.
WAAR IS JE SIG
pi_143584815
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je kunt het alleen niet af? :D _O-
Ik heb daar gewoon personeel voor.
pi_143584817
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Yep, blijf jij dit maar tot in den treure herhalen. Ga ik weer wat anders doen :W
Tails tell tales
pi_143584866
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Cat22 het volgende:
:7
pi_143584889
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ben een watje
Fixed :7
pi_143584894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Yep, blijf jij dit maar tot in den treure herhalen. Ga ik weer wat anders doen :W
Zoals The Sims? :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:42:30 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143584920
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

WAAR IS JE SIG
IN DE KLIKO
pi_143584987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

IN DE KLIKO
Je kwetst me.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fixed :7
Je kwetst me.
pi_143585095
Goed topic.

Snakelady, jammer dat je niet meer op mijn dm in gaat nadat je mij een kind hebt genoemd die waarschijnlijk toch niks van het leven weet.
pi_143585141
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed topic.

Snakelady, jammer dat je niet meer op mijn dm in gaat nadat je mij een kind hebt genoemd die waarschijnlijk toch niks van het leven weet.
Ik ruik een fittie.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:49:47 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143585149
Fittie :9.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:49:58 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143585156
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je kwetst me.

[..]

Je kwetst me.
Gaan we op die toer.
pi_143585209
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ruik een fittie.
Nee hoor, helemaal niet.
Snap gewoon niet waarom ze mij een dm stuurt om me aan te vallen en vervolgens niet eens netjes genoeg is om de discussie af te maken.
pi_143585227
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gaan we op die toer.
Gaan we op toer? :9
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:52:13 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143585238
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gaan we op toer? :9
Ja, jij zuidwaarts, ik met de noorderzon.
pi_143585296
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, jij zuidwaarts, ik met de noorderzon.
Ik ook dus dan zijn we eindelijk samen? *;
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:54:26 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143585312
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed topic.

Dat heb ik niet geschreven, als je dan perse wil vertellen wat ik je prive heb gestuurd vertel het dan wel zoals het is, het was niet denigrerend en het was een uitleg, daarbij vertelde ik je dat ik hoop dat je nooit in een dergelijke situatie terecht komt als je ouder bent, nadat je mij voor een slechte moeder en weet ik veel wat heb uitgemaakt.

Overigens zijn je reacties prive allerminst beledigend en zelfs begripvol, jammer dat je dat hier niet kan tonen, zou je sieren.

Daarnaast ben ik gewoonweg haast niet meer op Fok! geweest, vandaar (nog) geen reactie.
pi_143585385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat heb ik niet geschreven, als je dan perse wil vertellen wat ik je prive heb gestuurd vertel het dan wel zoals het is, het was niet denigrerend en het was een uitleg, daarbij vertelde ik je dat ik hoop dat je nooit in een dergelijke situatie terecht komt, nadat je mij voor een slechte moeder en weet ik veel wat heb uitgemaakt.

Overigens zijn je reacties prive allerminst beledigend en zelfs begripvol, jammer dat je dat hier niet kan tonen, zou je sieren.

Daarnaast ben ik gewoonweg haast niet meer op Fok! geweest, vandaar (nog) geen reactie.
Ik noemde je idd een slecht moeder in jouw topic. Geef dan ook toe dat je zei dat ik te jong zou zijn om jouw situatie te kunnen begrijpen :')
pi_143585404
Slotje kuttopic.

Succes met je vriendin ts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')