Je had nog niet genoeg klapjes van me gehad?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WIL JIJ SOMS OOK VECHTEN CATTEKE?
Ik heb dan een driftkikker bij me, dus stuur die gewoon op je afquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had nog niet genoeg klapjes van me gehad?![]()
Hier niet nader te noemen bungalowpark, over een week of vier, kom maar op!
Oh, je weet niet wat uitgekauwd, zinloos en treiterig betekenen? Zeg dat dan gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, je weet niet wat uitgekauwd, zinloos en treiterig betekenen? Zeg dat dan gewoon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Uitgekauwd. Zinloos. Treiterig. Niet de moeite waard om verder op te reageren.
Je kunt het alleen niet af?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb dan een driftkikker bij me, dus stuur die gewoon op je af
Yep, blijf jij dit maar tot in den treure herhalen. Ga ik weer wat anders doenquote:
Fixedquote:
Zoals The Sims?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Yep, blijf jij dit maar tot in den treure herhalen. Ga ik weer wat anders doen
Ik ruik een fittie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed topic.
Snakelady, jammer dat je niet meer op mijn dm in gaat nadat je mij een kind hebt genoemd die waarschijnlijk toch niks van het leven weet.
Gaan we op die toer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kwetst me.
[..]
Je kwetst me.
Nee hoor, helemaal niet.quote:
Ik ook dus dan zijn we eindelijk samen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jij zuidwaarts, ik met de noorderzon.
Dat heb ik niet geschreven, als je dan perse wil vertellen wat ik je prive heb gestuurd vertel het dan wel zoals het is, het was niet denigrerend en het was een uitleg, daarbij vertelde ik je dat ik hoop dat je nooit in een dergelijke situatie terecht komt als je ouder bent, nadat je mij voor een slechte moeder en weet ik veel wat heb uitgemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed topic.
Snakelady, jammer dat je niet meer op mijn dm in gaat nadat je mij een kind hebt genoemd die waarschijnlijk toch niks van het leven weet.
Ik noemde je idd een slecht moeder in jouw topic. Geef dan ook toe dat je zei dat ik te jong zou zijn om jouw situatie te kunnen begrijpenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geschreven, als je dan perse wil vertellen wat ik je prive heb gestuurd vertel het dan wel zoals het is, het was niet denigrerend en het was een uitleg, daarbij vertelde ik je dat ik hoop dat je nooit in een dergelijke situatie terecht komt, nadat je mij voor een slechte moeder en weet ik veel wat heb uitgemaakt.
Overigens zijn je reacties prive allerminst beledigend en zelfs begripvol, jammer dat je dat hier niet kan tonen, zou je sieren.
Daarnaast ben ik gewoonweg haast niet meer op Fok! geweest, vandaar (nog) geen reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |