Gewoon poule'tje maken, wie de week goed heeft wint de pot. Wellicht extra bonuspunten te verdienen met dingen als;quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je eerst uitging van die 1x per 2 weken zoals ik al eerder stelde en ik dus gewoon de waarheid sprak, mooi.
[..]
Zolang jij nog lekker kan slapen met je nieuwe vent is het allemaal dikke prima, zo rol jij nu eenmaal. De rest is allemaal van ondergeschikt belang zoals we in die 2 topics allang hebben kunnen lezen.
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan, dit is een gebed zonder einde met jou.
[..]
Over een jaar zit ze gewoon weer in Nederland denk ik zomaar. Weddenschapje afsluiten perhaps?
Nogmaals, jij kent mij niet dus pretendeer ook niet dat je maar enigszins inzicht hebt over mij, mijn kinderen en mijn relatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je eerst uitging van die 1x per 2 weken zoals ik al eerder stelde en ik dus gewoon de waarheid sprak, mooi.
[..]
Zolang jij nog lekker kan slapen met je nieuwe vent is het allemaal dikke prima, zo rol jij nu eenmaal. De rest is allemaal van ondergeschikt belang zoals we in die 2 topics allang hebben kunnen lezen.
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan, dit is een gebed zonder einde met jou.
[..]
Over een jaar zit ze gewoon weer in Nederland denk ik zomaar. Weddenschapje afsluiten perhaps?
Te persoonlijk? Zoals je zelf al zegt, hoe kan ik persoonlijk reageren als ik jou en je hele zooitje niet ken? Ik reageer gewoon vanuit mijn eigen optiek op jouw verhaaltjes, dat je dat niet prettig vind kan ik me voorstellen, is een beetje een koude kermis na alle hosanna verhalen van je ja-knikkende omgeving. Geloof me meid, het is niets persoonlijks, ik vind het gewoon grappig om door je onzinverhalen heen te prikken omdat ik me verveel op werk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, jij kent mij niet dus pretendeer ook niet dat je maar enigszins inzicht hebt over mij, mijn kinderen en mijn relatie.
Je reageert hier veel te persoonlijk op, waarschijnlijk wegens je eigen situatie, hoewel ik daar geen weet van heb aangezien ik jou niet ken, dat blijft dus bij speculeren.
Hij reageert fel, aan de andere kant heeft hij wel een valide punt dat je ook hier de boel weer probeert te manipuleren door nu feiten ineens anders neer te zetten dan in je OP. Prima dat jullie overeenstemming hebben over eens per twee maanden, maar dat was niet de inzet in eerste instantie, dus ontken dat dan niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, jij kent mij niet dus pretendeer ook niet dat je maar enigszins inzicht hebt over mij, mijn kinderen en mijn relatie.
Je reageert hier veel te persoonlijk op, waarschijnlijk wegens je eigen situatie, hoewel ik daar geen weet van heb aangezien ik jou niet ken, dat blijft dus bij speculeren.
Gelukkig weegt de mening van de mensen die ons wel daadwerkelijk kennen vele malen zwaarder, dus krijg alsjeblieft geen illusies dat jouw ongefundeerde mening ook maar enigszins impact maakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te persoonlijk? Zoals je zelf al zegt, hoe kan ik persoonlijk reageren als ik jou en je hele zooitje niet ken? Ik reageer gewoon vanuit mijn eigen optiek op jouw verhaaltjes, dat je dat niet prettig vind kan ik me voorstellen, is een beetje een koude kermis na alle hosanna verhalen van je ja-knikkende omgeving. Geloof me meid, het is niets persoonlijks, ik vind het gewoon grappig om door je onzinverhalen heen te prikken omdat ik me verveel op werk.
Jamaar... uit de TT blijkt de twist niet en nu missen andere mensen haar aanvullende infoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS reageerde niet meer dus dan maar dit.
Open dan ook geen topics over andere mensen die jouw leven zogenaamd in hun handen hebben en ga dan al helemaal niet huilie doen als mensen daar anders op reageren dan je gehoopt had, jankzakje dat je er bent. Ik ben hier niet degene die topics opent op zoek naar aandacht, dat was jij. Dus nogmaals, we gaan weer lekker ontopic en jij kan je spulletjes gaan pakken voor je reis, al goed eind goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig weegt de mening van de mensen die ons wel daadwerkelijk kennen vele malen zwaarder, dus krijg alsjeblieft geen illusies dat jouw ongefundeerde mening ook maar enigszins impact maakt.
Ik manipuleer niet, ik ben het er gewoon mee eens dat eenmaal in de maand wat te veel ik, dat realiseerde ik me al heel snel in het topic zoals je kan lezen in de link die ik hier heb geqoute.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij reageert fel, aan de andere kant heeft hij wel een valide punt dat je ook hier de boel weer probeert te manipuleren door nu feiten ineens anders neer te zetten dan in je OP. Prima dat jullie overeenstemming hebben over eens per twee maanden, maar dat was niet de inzet in eerste instantie, dus ontken dat dan niet.
TT is toch prima van toepassing op sneek?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar... uit de TT blijkt de twist niet en nu missen andere mensen haar aanvullende info
Dat topic was puur een uitlaatklep omdat ik in de zenuwen zat, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Open dan ook geen topics over andere mensen die jouw leven zogenaamd in hun handen hebben en ga dan al helemaal niet huilie doen als mensen daar anders op reageren dan je gehoopt had, jankzakje dat je er bent. Ik ben hier niet degene die topics opent op zoek naar aandacht, dat was jij. Dus nogmaals, we gaan weer lekker ontopic en jij kan je spulletjes gaan pakken voor je reis, al goed eind goed.
Vechten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Forbry het volgende:
Oh, we gaan weer een typisch FOK!-rondje "als-we-maar-met-een-paar-mensen-een-zo-groot-mogelijke-bek-opzetten-"winnen"-we-per-definitie-elke-discussie-wel" tegen één persoon (en iedereen die het voor die persoon opneemt) spelen.![]()
Je hoeft het niet met Snakelady eens te zijn (ben in dat topic aan het lezen geslagen), maar tyf toch eens een eind op met al die uitgekauwde, zinloze, treiterige reacties
Oke we gaan dus met zijn allen ja knikken en applaudiseren voor snakelady, open jij alvast een topic? In de TT kan je dan misschien iets met censuur, stalin en jezelf gebruiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Forbry het volgende:
Je hoeft het niet met Snakelady eens te zijn (ben in dat topic aan het lezen geslagen), maar tyf toch eens een eind op met al die uitgekauwde, zinloze, treiterige reacties
Uitgekauwd. Zinloos. Treiterig. Niet de moeite waard om verder op te reageren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke we gaan dus met zijn allen ja knikken en applaudiseren voor snakelady, open jij alvast een topic? In de TT kan je dan misschien iets met censuur, stalin en jezelf gebruiken.
Ik voorzie een gezellig moment samenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schoolplein, straks, kleine pauze. Trek je broek maar vast uit.
Oh ja shit, ik mag alleen maar conformeren aan jouw normen en waarden. Bij deze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Uitgekauwd. Zinloos. Treiterig. Niet de moeite waard om verder op te reageren.
Lutserquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Schoolplein, straks, kleine pauze. Trek je broek maar vast uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik voorzie een gezellig moment samen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Uitgekauwd. Zinloos. Treiterig. Niet de moeite waard om verder op te reageren.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
LutserWIL JIJ SOMS OOK VECHTEN CATTEKE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |