Natuurlijk is het ons leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ons leven ook echt... Overdrijven is ook een vak.
Ja, met het vliegtuig is het een uur overigens dus mocht de nood aan de man zijn zijn we snel zat weer hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef Sometimes het volgende:
Van die 6 uur zou ik niet blij worden...
Enkele reis neem ik aan?
kan allemaal wel, maar het scheiden dat is de pest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef Solo14 het volgende:
Conclusie, nooit trouwen en kinderen nemen.
Ik denk niet dat dat het probleem is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef ZoDiep het volgende:
Gewoon bellen en zeggen dat hij geen alimentatie meer hoeft te betalen, zo te horen ga je daar zes cijfers verdienen, dus dan is dat geen probleem.
Jij hoeft er niks mee, voor mij is het gewoon een uitlaatklep.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
En nu? Is dit een lief dagboek post? Of moeten 'we' er wat mee?
Het nieuwe is er na 2 jaar wel af hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS gaat naar Denemarken met haar nieuwe vriend
Dan voelt hij zich tegemoet gekomen, twee keer in de maand is al dusdanig weinig dat het hem amper iets kan schelen, dus zo trek je iemand over de streep. Denk ik danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het probleem is.
Ik heb het hem al aangeboden maar daar reageerde hij niet echt op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dan voelt hij zich tegemoet gekomen, twee keer in de maand is al dusdanig weinig dat het hem amper iets kan schelen, dus zo trek je iemand over de streep. Denk ik dan
En dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laat je kinderen gewoon hier bij hun vader.
Als je relatie straks over is, wat dan...???
Al zou ik dat willen dan zou hij dat nog niet willen, ik wilde namelijk gezamenlijk voogdij maar dat vond hij al te veel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laat je kinderen gewoon hier bij hun vader.
Als je relatie straks over is, wat dan...???
Dat is wel een goed idee ja, daar ga ik iets mee doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Zet voor jezelf op papier waarom dit belangrijk voor jou is en de kinderen leg niet de nadruk maar het is 6 uur reizen, maar leg de nadruk op de toekomst voor de kinderen, probeer een soort compromis te krijgen.
Je legt nu zelf veel te veel nadruk op hem maar je hebt zelf ook zeggenschap in hoe het gaat.
Als jij redelijk blijft is de ander dat ook. En kom op wat is 6 uur rijden nou. Het is niet alsof je ineens naar afrika verhuisd.
Omdat studeren daar gratis is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zouden je kinderen hier niet kunnen studeren? Nederland is geen ontwikkelingsland hoor
Zo'n verhuizing is natuurlijk ontzettend ingrijpend. Spreken je kinderen de taal? Kan me voorstellen dat je ex terughoudend is, ik zou het ook niet zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |