abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143414317
Wat is dat een klote gevoel.

Ik heb een kans, een kans om de toekomst voor mij en de kinderen beter te maken, om er voor te zorgen dat de kinderen later alles kunnen krijgen wat ze willen, een goede toekomst zoals studeren mochten ze dat willen.

Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.

De kinderen willen ook heel graag, ik wil heel graag maar als hij nee zegt dan houdt het op.

Maar ons leven, onze toekomst ligt nu dus in zijn handen, en hoewel ik hem begrijp geeft me dit wel een ongelofelijk machteloos klote gevoel.
Wij zitten nu al de hele week in spanning, wachtend op antwoord...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143414368
Ons leven ook echt... Overdrijven is ook een vak.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_143414384
Van die 6 uur zou ik niet blij worden...
Enkele reis neem ik aan?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_143414404
Conclusie, nooit trouwen en kinderen nemen.
pi_143414449
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ons leven ook echt... Overdrijven is ook een vak.
Natuurlijk is het ons leven.

Nu: weinig geld, iedere maand afvragen of we rond kunnen komen, iets extra's zit er voor geen van alles in en dat zal in de nabije toekomst niet snel veranderen. wonen in een klein twee slaapkamer appartement.
Dan: Genoeg geld, genoeg ruimte, een goede toekomst.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143414486
Gewoon bellen en zeggen dat hij geen alimentatie meer hoeft te betalen, zo te horen ga je daar zes cijfers verdienen, dus dan is dat geen probleem.
Who's your Stannis?
pi_143414497
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef Sometimes het volgende:
Van die 6 uur zou ik niet blij worden...
Enkele reis neem ik aan?
Ja, met het vliegtuig is het een uur overigens dus mocht de nood aan de man zijn zijn we snel zat weer hier.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:19:41 #8
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143414499
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef Solo14 het volgende:
Conclusie, nooit trouwen en kinderen nemen.
kan allemaal wel, maar het scheiden dat is de pest.
mee bekant vangde gin haas.
pi_143414515
Deja vu.
pi_143414540
En nu? Is dit een lief dagboek post? Of moeten 'we' er wat mee?
Ja doei.
pi_143414567
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef ZoDiep het volgende:
Gewoon bellen en zeggen dat hij geen alimentatie meer hoeft te betalen, zo te horen ga je daar zes cijfers verdienen, dus dan is dat geen probleem.
Ik denk niet dat dat het probleem is.
pi_143414573
TS gaat naar Denemarken met haar nieuwe vriend :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_143414591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
En nu? Is dit een lief dagboek post? Of moeten 'we' er wat mee?
Jij hoeft er niks mee, voor mij is het gewoon een uitlaatklep.
pi_143414601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS gaat naar Denemarken met haar nieuwe vriend :')
Het nieuwe is er na 2 jaar wel af hoor. ;)
Maar ik heb een baan aangeboden gekregen.
pi_143414628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het probleem is.
Dan voelt hij zich tegemoet gekomen, twee keer in de maand is al dusdanig weinig dat het hem amper iets kan schelen, dus zo trek je iemand over de streep. Denk ik dan ;)
Who's your Stannis?
pi_143414646
Laat je kinderen gewoon hier bij hun vader.
Als je relatie straks over is, wat dan...???
5 Ferrari's op videoband!
pi_143414659
Zet voor jezelf op papier waarom dit belangrijk voor jou is en de kinderen leg niet de nadruk maar het is 6 uur reizen, maar leg de nadruk op de toekomst voor de kinderen, probeer een soort compromis te krijgen.

Je legt nu zelf veel te veel nadruk op hem maar je hebt zelf ook zeggenschap in hoe het gaat.
Als jij redelijk blijft is de ander dat ook. En kom op wat is 6 uur rijden nou. Het is niet alsof je ineens naar afrika verhuisd.
pi_143414667
Zou daar zelf geen trek in hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143414670
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Dan voelt hij zich tegemoet gekomen, twee keer in de maand is al dusdanig weinig dat het hem amper iets kan schelen, dus zo trek je iemand over de streep. Denk ik dan ;)
Ik heb het hem al aangeboden maar daar reageerde hij niet echt op.
pi_143414688
Waarom zouden je kinderen hier niet kunnen studeren? Nederland is geen ontwikkelingsland hoor :P
Zo'n verhuizing is natuurlijk ontzettend ingrijpend. Spreken je kinderen de taal? Kan me voorstellen dat je ex terughoudend is, ik zou het ook niet zien zitten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_143414709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
En dat inderdaad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_143414723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Al zou ik dat willen dan zou hij dat nog niet willen, ik wilde namelijk gezamenlijk voogdij maar dat vond hij al te veel.
pi_143414755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Zet voor jezelf op papier waarom dit belangrijk voor jou is en de kinderen leg niet de nadruk maar het is 6 uur reizen, maar leg de nadruk op de toekomst voor de kinderen, probeer een soort compromis te krijgen.

Je legt nu zelf veel te veel nadruk op hem maar je hebt zelf ook zeggenschap in hoe het gaat.
Als jij redelijk blijft is de ander dat ook. En kom op wat is 6 uur rijden nou. Het is niet alsof je ineens naar afrika verhuisd.
Dat is wel een goed idee ja, daar ga ik iets mee doen.
Het voelt nu namelijk alsof ik hem aan het smeken ben en dat is ook niet goed.
pi_143414773
Zes uur met de auto is nogal wat.
pi_143414825
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zouden je kinderen hier niet kunnen studeren? Nederland is geen ontwikkelingsland hoor :P
Zo'n verhuizing is natuurlijk ontzettend ingrijpend. Spreken je kinderen de taal? Kan me voorstellen dat je ex terughoudend is, ik zou het ook niet zien zitten.
Omdat studeren daar gratis is.
Daarnaast was ik 14 jaar met mijn ex, dat is ook misgegaan.

Ze spreken de taal nog niet, kennen een paar woordjes maar dat is snel aan te leren.
ze spreken beide al Engels naast Nederlands en dat was ook zo geleerd,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')