Nee, de vrouwen hier zijn compleet gestoord.quote:
Mijn type dus!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, de vrouwen hier zijn compleet gestoord.
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
Mijn type dus!
Zeg maar dat ze me moeten DMen.
Heb je dat fok dating?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten..
Wij zouden nog eens filmpje gaan kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten..
Hij heeft geen tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij zouden nog eens filmpje gaan kijken
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
Heb je dat fok dating?
Je zit me te kloten![]()
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat.quote:
Enkel als hier een date uitkomtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat.
kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is toch een wetmatigheid bij borderliners?
Heel fok is dating.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat..
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met biefstuk bedoel je toch worst? UEhhehahahahehhquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.). Dus dat past goed in dit topic.
.
Zo zijn ze allemaal hequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.).
Op een eerste date al je principes over boord gooien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.). Dus dat past goed in dit topic.
.
Zie reply hierbovenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En met biefstuk bedoel je toch worst? UEhhehahahahehh
Zie daar het UIO-effect.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Op een eerste date al je principes over boord gooien.![]()
Tot wanneer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo zijn ze allemaal he
En tot die tijd moet hmmmm ook maar effe wachten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |