abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143567132
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook met jouzelf te maken s_e.
Tails tell tales
pi_143567906
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef sitting_elfling het volgende:
TS begint..

Ze gooide eens de peper bus over mijn eitje, toen deed ze dat ook bij haar zelf
Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Wanneer ze boos is gooit ze wel eens wat op de grond, een telefoon enzeau.
Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Ze hatsjoet/hatsjiet overal, bewust op kleding etc.
Ze scheld mensen uit in de supermarkt.
Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.

Oh ja, ik ben nog steeds met d'r ze slaapt nu naast me.
Jeetje TS, het is echt een opsomming van psychische kenmerken, als jij het kan handelen heeft ze een goede knul aan jou!
pi_143568400
[edit] Laat het gekke trekje van mijn vriendin maar nu ik de op heb gelezen. Holy shit :o

[ Bericht 19% gewijzigd door Johnny-V op 18-08-2014 21:01:37 ]
Whaaaat???? No money?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 21:17:55 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_143569504
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:54 schreef Johnny-V het volgende:
[edit] Laat het gekke trekje van mijn vriendin maar nu ik de op heb gelezen. Holy shit :o
Hehe ik dacht ongeveer hetzelfde, maar dan over mezelf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143569792
Het nodigt niet echt uit om alsnog op de TT te reageren nee :D
Tails tell tales
pi_143569898
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Onder deze lijn wordt het een reeks waar iedereen TS probeert te overtuigen dat hij weg moet bij dat geschifte mokkel, al is het alleen maar om z'n eigen gezondheid, en TS hier schijt aan heeft, en blijft proberen en piepen dat ze zo gek doet:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Durft snakelady inmiddels weer te posten?
pi_143571677
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:25 schreef chibibo het volgende:

[..]

Niet meer gezien sinds dat topic :D Maar goed, daar heb ik toch verder niks mee van doen :+
pi_143573900
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 22:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet meer gezien sinds dat topic :D Maar goed, daar heb ik toch verder niks mee van doen :+
Bedankt voor de tip.

Kinderen die de kans mislopen een betere relatie met hun vader te krijgen (en dat kan makkelijk, puur doordat ze ouder worden) doordat mama ze meegenomen mee heeft naar het buitenland en het contact onderhouden met papa heeft onderschat. ;(
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 04:14:44 #234
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143580613
quote:

[..]

Niks met niet durven te maken, alles met kiezen om het niet te doen. ;)

De vader heeft overigens toestemming gegeven, ook hij is tot het besluit gekomen dat het beter is nadat hij familie en vrienden heeft geraadpleegd.
Hij heeft zelf al aangegeven minimaal 2x per jaar daar naar toe te gaan en wij 4x naar Nederland.
Uiteindelijk komen we dan dus toch uit op in ieder geval 1x per 2 maanden.

In december gaan we verhuizen.

[ Bericht 10% gewijzigd door snakelady op 19-08-2014 04:22:12 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143580641
TS geef eens wat positieve dingen van je vriendin ze moet toch echt een beest zijn in bed!
Dat maakt alles goed _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O-
pi_143581025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 04:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

De vader heeft overigens toestemming gegeven, ook hij is tot het besluit gekomen dat het beter is nadat hij familie en vrienden heeft geraadpleegd.
Hij heeft zelf al aangegeven minimaal 2x per jaar daar naar toe te gaan en wij 4x naar Nederland.

Ok doei
pi_143581060
quote:

[..]

En omtrent deze kwestie kies je om je te blijven verdedigen? Typisch.
pi_143581845
quote:

[..]

Eerst was het nog 1x per 2 weken, nu al 1x per 2 maanden. Typisch.
pi_143582470
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hehehehe. ^O^

Precies, al die "my shit don't stink mensen" hier.
Beetje sad weinig tolerantie voor een iets ander perspectief naar dingen.
Of kwetsbaarheden of gekkigheden of wat dan ook.

Zou een buitengewoon trieste grauwe wereld zijn als iedereen in pak met gepoetste schoenen 9-5 ging.

De meest mooie kunst in deze wereld komt uit excentriciteit, mensen hier lijken liever dingen te zien verbranden dan de ruimte geven waarbinnen gecreeërd kan worden.

Stelletje hyperkritische, hypocriete, conformistische mee loop watjes hier.
Je begrijpt hopelijk dat Myr niet serieus was?
pi_143582746
quote:

[..]

:?
Tails tell tales
pi_143582785
quote:

[..]

Je gaat naar het buitenland, Denemarken vermoed ik, verhuizen? Grote stap... succes en veel plezier daar! ^O^

Edit: bijbehorende topic gevonden... zal (later) nog lezen ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Forbry op 19-08-2014 10:24:30 ]
Tails tell tales
pi_143582859
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt hopelijk dat Myr niet serieus was?
Het lijkt er sterk op van niet :')
Tails tell tales
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:40:49 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je gaat naar het buitenland, Denemarken vermoed ik, verhuizen? Grote stap... succes en veel plezier daar! ^O^

Edit: bijbehorende topic gevonden... zal (later) nog lezen ;)
Dank je wel!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:45:22 #244
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583365
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerst was het nog 1x per 2 weken, nu al 1x per 2 maanden. Typisch.
Als je er zelf dingen bij gaat verzinnen begrijp ik dat je zo moeilijk doet, ik vraag me alleen af waarmee je dat nog meer hebt gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wij gaan sowieso zeker minimaal een keer in de twee maanden terug naar Nederland, maar het idee is vaker.
1x in de twee weken is gewoon niet haalbaar helaas, dat is wel erg veel.
Dat is het van begin af aan al geweest.

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:47 schreef Masala het volgende:

[..]

En omtrent deze kwestie kies je om je te blijven verdedigen? Typisch.
Niet verdedigen, uitleggen, ik kom hier al even en ik weet dat er mensen zijn die wel interesse hebben.
pi_143583451
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je er zelf dingen bij gaat verzinnen begrijp ik dat je zo moeilijk doet, ik vraag me alleen af waarmee je dat nog meer hebt gedaan.

[..]

Dat is het van begin af aan al geweest.

[..]

Niet verdedigen, uitleggen, ik kom hier al even en ik weet dat er mensen zijn die wel interesse hebben.
Vieze leugenaar ben je. Notabene vanuit je eigen OP:

quote:
Maar dat kan alleen als mijn ex toestemming geeft, we moeten dan namelijk verhuizen, het is zo'n 6 uur rijden met de auto dus niet zo heel ver, de kinderen zou hij dan ook nog gewoon minimaal 1x in de maand zien, vergeleken met nu 2x in de maand (zijn keuze) en met vakanties.
R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...

Hou op met je smerige spelletjes te spelen, die werken niet op mij.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:55:55 #246
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583621
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vieze leugenaar ben je. Notabene vanuit je eigen OP:

[..]

R&P / Je toekomst in handen leggen van een ander...

Hou op met je smerige spelletjes te spelen, die werken niet op mij.
Wauw, smerige spelletjes nog wel, misschien moet je dit niet persoonlijk nemen, het heeft namelijk niks met jou te maken, ik ken je niet eens.

Maar ex en ik zijn tot een goed besluit gekomen, hij is het er volledig mee eens, aangezien hij mij en onze kinderen een heel stuk beter kent ( in vergelijking met jij die ons helemaal niet kent) denk ik dat we er met een gerust hart vanuit kunnen gaan dat dit gewoon het beste besluit is.
pi_143583651
Neeeee geeen topickaap met sneek d'r struggles, ik lees feb '15 het 'boehoe ik zit hier nu en het is eigenlijk helemaal niet zo leuk'-topic wel.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:58:30 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143583689
Gewoon even deel 3 aanmaken :)
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:58:50 #249
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143583700
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeee geeen topickaap met sneek d'r struggles, ik lees feb '15 het 'boehoe ik zit hier nu en het is eigenlijk helemaal niet zo leuk'-topic wel.
Wat jij wil, als anderen er niet meer over beginnen zal ik het ook niet doen, ik gaf alleen maar antwoord op vragen. ;)
Overigens zijn er geen struggels, dit is een leuke en spannende tijd voor ons.
pi_143583834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, smerige spelletjes nog wel, misschien moet je dit niet persoonlijk nemen, het heeft namelijk niks met jou te maken, ik ken je niet eens.
Dus je geeft toe dat je eerst uitging van die 1x per 2 weken zoals ik al eerder stelde en ik dus gewoon de waarheid sprak, mooi.

quote:
Maar ex en ik zijn tot een goed besluit gekomen, hij is het er volledig mee eens, aangezien hij mij en onze kinderen een heel stuk beter kent ( in vergelijking met jij die ons helemaal niet kent) denk ik dat we er met een gerust hart vanuit kunnen gaan dat dit gewoon het beste besluit is.
Zolang jij nog lekker kan slapen met je nieuwe vent is het allemaal dikke prima, zo rol jij nu eenmaal. De rest is allemaal van ondergeschikt belang zoals we in die 2 topics allang hebben kunnen lezen.
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan, dit is een gebed zonder einde met jou.

quote:
9s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Over een jaar zit ze gewoon weer in Nederland denk ik zomaar. Weddenschapje afsluiten perhaps?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 11:04:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')