abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:16:33 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143560143
Extreme persoonlijkheden zijn dan ook best vaak aantrekkelijk, zeker als je vanuit jezelf niet zo extreem bent. Ben je een beetje introvert?

En extreem hoeft niet meteen borderline te zijn, kan ook gewoon wil en (te) spontaan zijn maar dat hoeft geen stempel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:17:28 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143560181
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kan ik niet. Oprecht. Geen idee.

Al had ik wel nattigheid moeten voelen toen ze zei dat het nooit langer dan 2 maand met een vent kon uithouden. Terwijl mijn vorige ex 5 jaar lang in een relatie zat met iemand die continu haar in elkaar beukte.
Dus je hebt geen idee waarom je nog met haar bent.. maak t dan gewoon uit joh. Lijkt me dat dat een hoop rust zal geven :)
pi_143560518
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Helaas wel.

[..]

Mijn vorige ex had de officiele labels borderline & sociale fobie. Mijn huidige vriendin heeft die labels niet. Wat er in post 1 stond was niet direct vanaf dag 1, ook niet maand 1 of na een half jaar. Dat is er pas de afgelopen maanden ingeslopen.

Om een voorbeeld te geven:

Vanaf dag 1 was mijn huidige vriendin 100% anders dan mijn borderline ex. Mijn borderline ex, die was zielig, zocht hulp, klaagde continu over haar zelf, laag zelf vertrouwen. Vertrouwde niemand. Loog over alles en nog wat.

Mijn huidige vriendin had ballen, is vaak de wilde dame tijdens een feestje, grote bek, (leek) stabieler, Had een flinke dosis zelf vertrouwen. Etc.

Nu 1.5 jaar later lijken ze wel ontzettend op elkaar. Ik heb alleen natuurlijk wel geleerd van mijn vorige relatie met mijn borderline ex. Daar bleef ik maar aan trekken op het moment dat ze het wou uit maken. Aan deze dame trek ik nog niet met 1 vinger. Als zij oprecht weg zou willen gaan, kan dat.

Ze scheld me voor alles en nog wat uit en daarna kan ze weer poeslief zijn. Dit is iets wat ze het 1e jaar niet deed maar de laatste weken slaan bij haar wel echt de stoppen door.

Mijn historie qua relaties is overigens meer dan prima. Op 1 borderline ex na. Kun je met de vinger naar mij wijzen dat ik blijkbaar de afgelopen jaren op dit soort dames val? Natuurlijk, ik zit al jaren in therapie en heb in mijn gehele jeugd nooit een moeder gehad (die was er feitelijk/fysiek nooit). Natuurlijk komen dat soort issues vanzelf naar boven. Ik viel op mijn huidige vriendin omdat ze bijna 100% anders was tov mijn ex.
Gefeliciteerd je hebt je borderline ex ingeruild voor een narcist (of een ander knettergekke cluster b)
Echt waar, dump haar en blijf een paar jaar alleen totdat je geheeld bent want je laat je zo alleen maar meer stuk maken.

Misschien dat je wat aan deze site hebt.
http://www.shrink4men.com/

[ Bericht 2% gewijzigd door TerryStone op 18-08-2014 17:33:37 ]
pi_143561527
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Gefeliciteerd je hebt je borderline ex ingeruild voor een narcist (of een ander knettergekke cluster b) borderliner. Echt waar, dump haar en blijf een paar jaar alleen totdat je geheeld bent want je laat je zo alleen maar meer stuk maken.

Misschien dat je wat aan deze site hebt.
http://www.shrink4men.com/
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:59:08 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143561584
Partner van brummetje gespot
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143562542
Onder deze lijn wordt het een reeks waar iedereen TS probeert te overtuigen dat hij weg moet bij dat geschifte mokkel, al is het alleen maar om z'n eigen gezondheid, en TS hier schijt aan heeft, en blijft proberen en piepen dat ze zo gek doet:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 18:31:18 ]
pi_143563257
Kies voor jezelf; je hebt niet voor niets dit topic geopend.
pi_143563806
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Onder deze lijn wordt het een reeks waar iedereen TS probeert te overtuigen dat hij weg moet bij dat geschifte mokkel, al is het alleen maar om z'n eigen gezondheid, en TS hier schijt aan heeft, en blijft proberen en piepen dat ze zo gek doet:

Ga weg bij dat geschifte mokkel TS! Je bent het nu alweer aan het vergoelijken, terwijl ze, als je je OP nuchter hebt geschreven en ik er dus vanuit moet gaan dat je voorbeelden echt hebben plaatsgevonden, ze net zo idioot gestoord is als je ex.
quote:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
See what I did there? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:07:40 #209
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143563905
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ze gooide eens de peper bus over mijn eitje, toen deed ze dat ook bij haar zelf
Peper is lekker.

Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Ze probeert je geil te maken, tijd voor goedmaak seks. Al trek ik ze liever over z'n rug.

Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Je bent ook een lul als je te laat thuis komt nadat zij zegt dat ze van je houd. Je hoort eerder thuis te komen met een bos bloemen en chocolade.

Wanneer ze boos is gooit ze wel eens wat op de grond, een telefoon enzeau.
Indien boos op de telefoon geheel terecht. Ik smijt vooral mijn katten wel eens door het huis als ze irritant zijn.

Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
Als hij na één goedkoop smsje al vreemd wilde gaan, dan is het erg vriendelijk van haar dat ze haar vriendin daarvan op de hoogte brengt. BFF's.

We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Ze wil iets uit de supermarkt, niet bij een juwelier. Doe niet zo moeilijk.

Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
1. Een romantische dagje naar de dierentuin? :')
2. Watdefuck loop je een totaal andere kant op?

Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Het klinkt inderdaad alsof jullie eigenlijk aandacht in jullie relatie hadden moeten stoppen.

Ze hatsjoet/hatsjiet overal, bewust op kleding etc.
Weet je hoe smerig het is als je dat gewoon in de lucht doet?

Ze scheld mensen uit in de supermarkt.
Indien oudere of mensen met kinderwagen of jankende kinderen is dat volkomen terecht.

Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Wat is een dure salade? En verder vermoed ik dat je het over een potje gedroogde kruiden hebt. Iedereen weet dat verse kruiden veel lekkerder zijn.

Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.
Ze moet wel stelen als jij alles in de supermarkt te duur vindt.
Hehehehe. ^O^

Precies, al die "my shit don't stink mensen" hier.
Beetje sad weinig tolerantie voor een iets ander perspectief naar dingen.
Of kwetsbaarheden of gekkigheden of wat dan ook.

Zou een buitengewoon trieste grauwe wereld zijn als iedereen in pak met gepoetste schoenen 9-5 ging.

De meest mooie kunst in deze wereld komt uit excentriciteit, mensen hier lijken liever dingen te zien verbranden dan de ruimte geven waarbinnen gecreeërd kan worden.

Stelletje hyperkritische, hypocriete, conformistische mee loop watjes hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 18-08-2014 19:21:38 ]
pi_143563950
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ga weg bij dat geschifte mokkel TS! Je bent het nu alweer aan het vergoelijken, terwijl ze, als je je OP nuchter hebt geschreven en ik er dus vanuit moet gaan dat je voorbeelden echt hebben plaatsgevonden, ze net zo idioot gestoord is als je ex.

[..]

See what I did there? :+
I see!
pi_143564038
Dit topic. Wat.
pi_143564054
Shit man
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_143564583
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:07 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hehehehe. ^O^

Precies, al die "my shit don't stink mensen" hier.
Beetje sad weinig tolerantie voor een iets ander perspectief naar dingen.
Of kwetsbaarheden of gekkigheden of wat dan ook.

Zou een buitengewoon trieste grauwe wereld zijn als iedereen in pak met gepoetste schoenen 9-5 ging.

De meest mooie kunst in deze wereld komt uit excentriciteit, mensen hier lijken liever dingen te zien verbranden dan de ruimte geven waarbinnen gecreeërd kan worden.

Stelletje hyperkritische, hypocriete, conformistische mee loop watjes hier.
De ex van TS had ook deze trekjes. Lees je even verder in in R&P, dan zie jou hoe goed haar kwetsbaarheden, gekkigheden en excentriciteit voor hem zijn geweest. :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143565050
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Helaas wel.

[..]

.. Wat er in post 1 stond was niet direct vanaf dag 1, ook niet maand 1 of na een half jaar. Dat is er pas de afgelopen maanden ingeslopen.

...
Is er iets veranderd in jullie relatie de afgelopen maanden? Ben je gaan samenwonen oid? Of verloofd?
when hatred consumes us
we perceive enemies everywhere
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:38:54 #215
430565 Florentius
pi_143565136
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De ex van TS had ook deze trekjes. Lees je even verder in in R&P, dan zie jou hoe goed haar kwetsbaarheden, gekkigheden en excentriciteit voor hem zijn geweest. :')
Dat is zijn keuze en zijn pleziertjes waardoor hij daarvoor kiest.
Hem daarover bashen zoals tientallen daarvoor maar al te graag in de rij staan gaat niets toevoegen.

Iedereen die graag bashed naar excentriciteit zou eens moeten lezen over wat de gouden tijden van staten en steden in het verleden veroorzaakt.

Neem florence & amsterdam, berlijn bijv. vrijheid geeft bloei tot prachtige dingen, restrictief en hypercritisch en het verdwijnt zo snel alsof je een vlam uit blaast.

Cultuur bloeit waar tolerantie voor anders zijn aanwezig is, de ruimte word gegeven aan ieder om op zijn of haar eigen manier tot bloei te komen.

Bloeien zit vaak kosten aan, soms is het gedrag als in de OP.
Ook daar moet ruimte voor kunnen zijn.
pi_143565274
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:38 schreef Florentius het volgende:

[..]

Hem daarover bashen zoals tientallen daarvoor maar al te graag in de rij staan gaat niets toevoegen.

Iedereen die graag bashed naar excentriciteit zou eens moeten lezen over wat de gouden tijden van staten en steden in het verleden veroorzaakt.

Neem florence & amsterdam, berlijn bijv. vrijheid geeft bloei tot prachtige dingen, restrictief en hypercritisch en het verdwijnt alsof je een vlam uit blaast.

Cultuur bloeit waar tolerantie voor anders zijn aanwezig is, de ruimte word gegeven aan ieder om op zijn of haar eigen manier tot bloei te komen.

Bashen of bezorgdheid, gezien de eerdere 'kosten' die hij al heeft betaald?

Maar nee, jij heb liever dat we zeggen: goed zo jong! Ga zo door! Laat je bekrassen, afblaffen, voor schut zetten etc door je partner! ^O^ :')

Groei en bloei is allemaal mooi en aardig, maar niet als daardoor andere plantjes verstikt worden. Dan moet je gaan uitdunnen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:44:30 #217
430565 Florentius
pi_143565355
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Maar nee, jij heb liever dat we zeggen: goed zo jong! Ga zo door! Laat je bekrassen, afblaffen, voor schut zetten etc door je partner! ^O^ :')
Dit is hoe jij je zou voelen in eenzelfde situatie.
Is dat ook hoe hij het ervaard?

Misschien wel helemaal niet zo,
en met die andere manier van ondergaan wegen de baten wellicht wel op tegen de kosten.
pi_143565455
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:44 schreef Florentius het volgende:

[..]

Dit is hoe jij je zou voelen in eenzelfde situatie.
Is dat ook hoe hij het ervaard?
Hoe hij het nu ervaart, geen idee. Maar ik lees meer mee in R&P en daarin post hij regelmatig over hoezeer zijn ex zijn leven heeft vergald en hoe lang het duur(de) voor hij daar een beetje overheen was.

Maar ik houd erover op, SE kan prima voor zichzelf spreken, als hij daar behoefte aan heeft. Ik ga het welles-niettes spelletje verder niet met je spelen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:58:01 #219
430565 Florentius
pi_143565895
Waarschijnlijk beter,
zo meteen komen we uit op dat gekke mensen alleen maar om zouden moeten gaan met andere gekke mensen.

Dan misschien maar allemaal naar 1 locatie brengen om het goedkoper voor "normale" mensen te maken de gekken financieel te dragen en de klus is al voor de helft opgelost.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 18-08-2014 20:07:38 ]
pi_143565904
Dat is geen gekke shit TS.

Over een tijdje lig je ergens dood vanwege de zoveelste rare impuls.
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:00:26 #221
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_143566000
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:38 schreef Florentius het volgende:

[..]

Neem florence & amsterdam, berlijn bijv. vrijheid geeft bloei tot prachtige dingen, restrictief en hypercritisch en het verdwijnt zo snel alsof je een vlam uit blaast.

Ik denk dat er niet zoveel was gebeurd in Berlijn na de val van de muur als iedereen continu liep te stampvoeten. Woede staat niet gelijk aan productiviteit en een gevoel van samenhorigheid.
pi_143566242
Liefde is mooi (L)
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_143566980
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef sitting_elfling het volgende:
TS begint..

Ze gooide eens de peper bus over mijn eitje, toen deed ze dat ook bij haar zelf
Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Wanneer ze boos is gooit ze wel eens wat op de grond, een telefoon enzeau.
Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Ze hatsjoet/hatsjiet overal, bewust op kleding etc.
Ze scheld mensen uit in de supermarkt.
Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.

Oh ja, ik ben nog steeds met d'r ze slaapt nu naast me.
Misschien heeft het ook met jouzelf te maken s_e.
pi_143567009
Deze OP kan ik met geen mogelijkheid overtreffen
pi_143567081
Waarom deze TT als je alleen maar over jezelf wilt lullen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')