Hoe wenselijk ook, mods hebben geen ban knop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
Die smiley ook van hem alsof hij de ban knop ingedrukt houdt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben toch een speciaal knopje om een Admin op te roepen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe wenselijk ook, mods hebben geen ban knop.
ik had het niet tegen jou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die smiley ook van hem alsof hij de ban knop ingedrukt houdt.
Aha gelukkig dan maar een nieuw topic openen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe wenselijk ook, mods hebben geen ban knop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed....quote:
Waarom gaat TS niet bij dat mens weg als zij zo maf doet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:
ja en nu weer ontopic, elke reactie hieronder zal dat zijn
Extreem goede seks?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
Waarom gaat TS niet bij dat mens weg als zij zo maf doet?
Goed voorbeeld doet volgen, Re.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:09 schreef Re het volgende:
ja en nu weer ontopic, elke reactie hieronder zal dat zijn
Hij zal er genoeg hebben gehadquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, Re.
Vertel jij eens over jouw ervaringen met labiele vriendinnen.
als ik dronken ben dan ga ik wel los, ok?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen, Re.
Vertel jij eens over jouw ervaringen met labiele vriendinnen.
Wat jij doet als je dronken ben, moet jij weten. Het gaat om de partners die helemaal los gaan.quote:
oh, okquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat jij doet als je dronken ben, moet jij weten. Het gaat om de partners die helemaal los gaan.
Z'n jeugd enzo. Ook dat was te lezen in een topic.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Gewas het volgende:
Sitting Elfling,
waarom trek jij toch altijd zo veel ongeluk aan? Ik lees het wel eens in het Depressie topic en ik snap het gewoon niet.
Is dat een legitieme reden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n jeugd enzo. Ook dat was te lezen in een topic.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Matig trolletje, anders onwijs labiel wijf. Kill it with fire.
Helaas wel.quote:
Mijn vorige ex had de officiele labels borderline & sociale fobie. Mijn huidige vriendin heeft die labels niet. Wat er in post 1 stond was niet direct vanaf dag 1, ook niet maand 1 of na een half jaar. Dat is er pas de afgelopen maanden ingeslopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer voor mannen met losse handjes kiest dan ben je ook gewoon dom bezig, net als TS. Misschien heeft hij een labiel iemand nodig om aan zich te binden en heeft zij een instabiel persoon nodig om grensoverschijdend gedrag te kunnen vertonen. Perfect match.
Het is jouw schuld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Mijn vorige ex had de officiele labels borderline & sociale fobie. Mijn huidige vriendin heeft die labels niet.
Nu 1.5 jaar later lijken ze wel ontzettend op elkaar.
Dat kan ik niet. Oprecht. Geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Cue_ het volgende:
En nu gedraagt je nieuwe vriendin.zich hetzelfde als je oude vriendin waar je veel ellende door hebt gehad en nog steeds..
Kan je 1 goede reden geven om dat opnieuw allemaal te willen doorstaan en het niet uit te maken en te gaan voor een meisje die dit soort shit niet heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |