Gaan we dan op date?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot het uit is met z'n vriendin, en UIO en ik gedate hebben

quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
Jij dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendin van TS heeft het topic gevonden en maakt nu een grotere scene dan die gehele OP bij elkaar.quote:![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vriendin van TS heeft het topic gevonden en maakt nu meer drama dan die gehele OP bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
chicks die piemels eten op de interwebs ditdat kraskras, *scheert hoofd kaal*quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vriendin van TS heeft het topic gevonden en maakt nu een grotere scene dan die gehele OP bij elkaar.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
chicks die piemels eten op de interwebs ditdat kraskras, *scheert hoofd kaal*![]()
![]()
Je lijkt een beetje wanhopig jongen. Misschien moet je een topic voor singles openen hier in R&P. Zou zo maar een succesreeks kunnen worden.quote:.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Ben al bang voor de consequenties.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje wanhopig jongen. Misschien moet je een topic voor singles openen hier in R&P. Zou zo maar een succesreeks kunnen worden..
![]()
Niet mee spotten!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Je lijkt een beetje wanhopig jongen. Misschien moet je een topic voor singles openen hier in R&P. Zou zo maar een succesreeks kunnen worden..
![]()
Al is het wel bijna Sinterklaas/feestdagen. Dus vind dat ie wel weer open mag![]()
![]()
![]()
Welk topic hebben jullie het over?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet mee spotten!!!![]()
Al is het wel bijna Sinterklaas/feestdagen. Dus vind dat ie wel weer open mag![]()
![]()
De oudste die ik zo kon vindenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welk topic hebben jullie het over?![]()
R&P / [Centraal] Singles deel 18.![]()
Verzameltopique voor onzekere FOK!kertjes die kunnen dwepen over de donkere dagen alleen doorkomen enzo. Echt iets voor jou dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Welk topic hebben jullie het over?![]()
Ow....quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verzameltopique voor onzekere FOK!kertjes die kunnen dwepen over de donkere dagen alleen doorkomen enzo. Echt iets voor jou dus.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lig dubbel.Dat is wel oud zeg dus nieuw topic beginnen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De oudste die ik zo kon vinden![]()
R&P / [Centraal] Singles deel 18.![]()
als je nog verder wil posten zou ik dat niet doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
Dat is wel oud zeg dus nieuw topic beginnen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Re het volgende:
[..]
als je nog verder wil posten zou ik dat niet doenWaarom?
![]()
tsss, singles was leuk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Re het volgende:
[..]
als je nog verder wil posten zou ik dat niet doen
compact en kleverig.![]()
Doet hij ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die smiley ook van hem alsof hij de ban knop ingedrukt houdt.
Je mag mij niet? Mooi ik jou ook niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: