Nee zij is wel stabiel wil je concluderen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu doe je haar klinken als een psychopaat. Maar een stabiel persoon zou die shit inderdaad niet pikken.
TS heeft ook nogal wat mentale issues (zie pohi), dus wellicht staat ondertussen op het VIVA forum een vergelijkbaar topic.quote:
Dat is mogelijk... Jammerlijk is dat TS niet echt vooruit lijkt te komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft ook nogal wat mentale issues (zie pohi), dus wellicht staat ondertussen op het VIVA forum een vergelijkbaar topic.
Nee, ik snap niet hoe je dat eruit haalt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zij is wel stabiel wil je concluderen?
Zo zwaar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Is ze tijdens al deze momenten toevallig ongesteld geweest? Bedoel, wij vrouwen hebben het gewoon zwaar in die periode.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe je dat eruit haalt.
En dat is ook helemaal niet erg, dat overkomt de besten... maar krijg onderhand de indruk dat hij dit soort relaties/vrouwen, als een soort van excuus aan het gebruiken is en dat is echt verre van handig als hij vooruit wil komen...quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TS heeft ook nogal wat mentale issues (zie pohi), dus wellicht staat ondertussen op het VIVA forum een vergelijkbaar topic.
Dit.quote:
En dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu doe je haar klinken als een psychopaat. Maar een stabiel persoon zou die shit inderdaad niet pikken.
Had ergens even vlug gelezen dat hij PTSS over had gehouden aan zijn vorige relatie, dan zoek je het niet weer op lijkt mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet erg, dat overkomt de besten... maar krijg onderhand de indruk dat hij dit soort relaties/vrouwen, als een soort van excuus aan het gebruiken is en dat is echt verre van handig als hij vooruit wil komen...
Oh als dat zo was dan zou het volstrekt normaal zijn natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
Is ze tijdens al deze momenten toevallig ongesteld geweest? Bedoel, wij vrouwen hebben het gewoon zwaar in die periode.
Vind het wel knap dat je alles wat vrouwen betreft zo ultra-negatief opvat. Volgens mij ben jij echt immens gekwetst door vrouwen in het verleden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oh als dat zo was dan zou het volstrekt normaal zijn natuurlijk.
Misschien kun je hem een positieve ervaring geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je alles wat vrouwen betreft zo ultra-negatief opvat. Volgens mij ben jij echt immens gekwetst door vrouwen in het verleden.
En zo vind ik het knap dat vrouwen zoals jij het denken op te moeten nemen voor psychopate vrouwen en er een persoonlijke aanval bij te doen in de hoop critici de mond te snoeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je alles wat vrouwen betreft zo ultra-negatief opvat. Volgens mij ben jij echt immens gekwetst door vrouwen in het verleden.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ze gooide eens de peper bus over mijn eitje, toen deed ze dat ook bij haar zelf
Peper is lekker.
Wanneer ze het niet met me eens is snijdt ze me open met haar nagels. Van die lange rode strepen op je armen.
Ze probeert je geil te maken, tijd voor goedmaak seks. Al trek ik ze liever over z'n rug.
Zeggen dat ze van je houdt, kom je daarna 5 minuten te laat thuis vertraging ontzettende emotionele boel. Ze liep zonder kas en telefoon weg janked en gillend over straat.
Je bent ook een lul als je te laat thuis komt nadat zij zegt dat ze van je houd. Je hoort eerder thuis te komen met een bos bloemen en chocolade.
Wanneer ze boos is gooit ze wel eens wat op de grond, een telefoon enzeau.
Indien boos op de telefoon geheel terecht. Ik smijt vooral mijn katten wel eens door het huis als ze irritant zijn.
Ze hielp een vriendin mee om een trap te zetten voor de vriend van mijn gf haar vriendin met texten:" i want you... Blabla" en daarna LUL je wil met mij vreemd eh? En toen stuurde ze alles door naar haar vriendin. Even later lag ze te janken want ze vond het zielig voor die knul.
Als hij na één goedkoop smsje al vreemd wilde gaan, dan is het erg vriendelijk van haar dat ze haar vriendin daarvan op de hoogte brengt. BFF's.
We stonden laatst in de supermarkt en ze wou wat en ik vond dat wat prijzig. Je bent ook AlTIJD hetzelfdd, ze gooide het terug in het schap en jankte de sinkel uit.
Ze wil iets uit de supermarkt, niet bij een juwelier. Doe niet zo moeilijk.
Tijdens onze anniversary zijn we bij de dierentuin geweest. Het was vrij druk. We liepen soms door groepjes heen. Plots ging mn vriendin ergens zitten en we hadden het over wat apen. Zij ging daar heen en ik ging een andere kant op. Plots kwam ze scheldend terug, you motherfucker je liet me in mn eentje praten ik stond voor lul, geen sex vanavond en ze stampvoete weg (midden in dierenpark)
1. Een romantische dagje naar de dierentuin?![]()
2. Watdefuck loop je een totaal andere kant op?
Mijn pa kreeg kanker en eerste wat ze zei, godver dat is niet goed voor onze relatie.
Het klinkt inderdaad alsof jullie eigenlijk aandacht in jullie relatie hadden moeten stoppen.
Ze hatsjoet/hatsjiet overal, bewust op kleding etc.
Weet je hoe smerig het is als je dat gewoon in de lucht doet?
Ze scheld mensen uit in de supermarkt.
Indien oudere of mensen met kinderwagen of jankende kinderen is dat volkomen terecht.
Ik gooide eens tuinkruiden over een dure salade die ik maakte voor haar. OMG what is this green shit?? En ze gooide het op de grond. I can never trust you again.
Wat is een dure salade? En verder vermoed ik dat je het over een potje gedroogde kruiden hebt. Iedereen weet dat verse kruiden veel lekkerder zijn.
Ze steelt producten uit boerderijen. Voedsel enzeau, wanneer ze daar over aangesprollken wordt is ze ontzettend giftig.
Ze moet wel stelen als jij alles in de supermarkt te duur vindt.
Alle vrouwen zijn kuthoeren. Sws.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En zo vind ik het knap dat vrouwen zoals jij het denken op te moeten nemen voor psychopate vrouwen en er een persoonlijke aanval bij te doen in de hoop critici de mond te snoeren.
Bestaan er dan andere vrouwen dan 'psychopate' vrouwen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En zo vind ik het knap dat vrouwen zoals jij het denken op te moeten nemen voor psychopate vrouwen en er een persoonlijke aanval bij te doen in de hoop critici de mond te snoeren.
Jouw woorden, niet de mijne.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
[..]
Alle vrouwen zijn kuthoeren. Sws.
Zat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bestaan er dan andere vrouwen dan 'psychopate' vrouwen?
Dat doe ik ook, maar als hij een relatie met zo'n vrouw onderhoudt, spoort hij ook niet helemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet de mijne.
Je kan natuurlijk ook gewoon dit soort gekke shit veroordelen in plaats van het voor ze op te nemen omdat zij toevallig een vrouw is.
We weten beiden dat als de situatie omgedraaid was je niet zo zou praten.
Dat is waar maar laten we niet uit het oog verliezen wie de dader en wie het slachtoffer is in dit verhaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als hij een relatie met zo'n vrouw onderhoudt, spoort hij ook niet helemaal.
Waarom zouden we dit topic van TS serieus moeten nemen? Het leek me wel duidelijk uit de reeks over relaties met borderliners dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Dus waarom hij nou een OP post die de indruk wekt dat hij nog steeds met een borderliner het bed deelt...quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet de mijne.
Je kan natuurlijk ook gewoon dit soort gekke shit veroordelen in plaats van het voor ze op te nemen omdat zij toevallig een vrouw is.
We weten beiden dat als de situatie omgedraaid was je niet zo zou praten.
Wie zegt dat hij niet genoeg gekke streken heeft? Misschien verdienen ze elkaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is waar maar laten we niet uit het oog verliezen wie de dader en wie het slachtoffer is in dit verhaal.
Zelfkastijding. Je hebt van die types die gewoon op de een of andere manier dit soort drama nodig hebben. En straks weer een berg posts in Depressie & Angst dat het allemaal zo zwaar is, en niemand er voor hem is, of hem begrijptquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als hij een relatie met zo'n vrouw onderhoudt, spoort hij ook niet helemaal.
Misschien klopt de crazy/hot scale en heeft ze dus een gouden poes?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zouden we dit topic van TS serieus moeten nemen? Het leek me wel duidelijk uit de reeks over relaties met borderliners dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Dus waarom hij nou een OP post die de indruk wekt dat hij nog steeds met een borderliner het bed deelt...
Geen idee, ik vind het net zo'n raar topic als jij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zouden we dit topic van TS serieus moeten nemen? Het leek me wel duidelijk uit de reeks over relaties met borderliners dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Dus waarom hij nou een OP post die de indruk wekt dat hij nog steeds met een borderliner het bed deelt...
Je bent een slachtoffer als dingen je overkomen. Niet als je er zelf bewust voor kiest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is waar maar laten we niet uit het oog verliezen wie de dader en wie het slachtoffer is in dit verhaal.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent een slachtoffer als dingen je overkomen. Niet als je er zelf bewust voor kiest.
Zou je dat ook zeggen als TS een vrouw was en haar vriend haar elke dag in elkaar sloeg maar ze toch steeds bij hem bleef?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent een slachtoffer als dingen je overkomen. Niet als je er zelf bewust voor kiest.
Je neemt het alleen wel serieus. Mensen steken er nu de draak mee en dat schijn jij kwalijk te vinden, op te vatten als 'opkomen voor de dader'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het net zo'n raar topic als jij.
Ik zie een aantal posts die naar mijn idee serieus zijn en daar reageer ik op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je neemt het alleen wel serieus. Mensen steken er nu de draak mee en dat schijn jij kwalijk te vinden, op te vatten als 'opkomen voor de dader'.
Als iemand keer op keer voor mannen met losse handjes kiest dan ben je ook gewoon dom bezig, net als TS. Misschien heeft hij een labiel iemand nodig om aan zich te binden en heeft zij een instabiel persoon nodig om grensoverschijdend gedrag te kunnen vertonen. Perfect match.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als TS een vrouw was en haar vriend haar elke dag in elkaar sloeg maar ze toch steeds bij hem bleef?
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als TS een vrouw was en haar vriend haar elke dag in elkaar sloeg maar ze toch steeds bij hem bleef?
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een psychopaat is wat anders dan iemand met borderline, dat weet je he?
Helemaal niet, ik vind haar gedrag ook belachelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar jij bagatelliseert haar gedrag nogal.
En je ontkent niet dat hij ook niet behoorlijk labiel is, wat mij logisch lijkt gezien zijn PoHi en het feit dat hij alles pikt.
Ja heur, alhoewel er bij kanten op wel wat nuances zijn, afhankelijkheidsrelatie e.d. Maar daar lijkt hier al totaal geen sprake van te zijn. Dus run while you can.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oke dan heb ik je verkeerd geïnterpreteerd, mijn excuusquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind haar gedrag ook belachelijk.
Ik hoop dat het hem lukt. Hij is niet de eerste en vast ook niet de laatste die na een fucked up relatie met een borderliner/predator/misbruiker vatbaar is om weer misbruikt te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heur, alhoewel er bij kanten op wel wat nuances zijn, afhankelijkheidsrelatie e.d. Maar daar lijkt hier al totaal geen sprake van te zijn. Dus run while you can.
Ik denk dat in dit verhaal beide zowel dader als slachtoffer zijn en ik heb eigenlijk hetzelfde idee bij zijn vorige relatie (wat niet in lijn is met het beeld wat TS probeert te schetsen of waarvan hij serieus denkt dat het klopt). Maar goed, ongeacht waar (zijn jeugd?) of bij wie de schuld ligt, TS lijkt op een destructief pad te zitten als ik zo een gedeelte van zijn PoHi zie... Hoop oprecht dat hij daar vanaf kan komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat 'dom' noemen is ietwat kortzichtig. Het lijkt me niet dat dergelijke mensen hier serieus keer op keer bewust voor kiezen. Ik denk dat het voornamelijk komt door onderliggende psychologische issues van desbetreffende mensen. Als belangrijke figuren om je heen (met name opvoeders) bepaalde gedragspatronen hebben vertoond, ben je sneller geneigd dit op te zoeken bij anderen. Het is immers vertrouwd en bekend. Zo ook bij TS, zie voorgaande posts.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand keer op keer voor mannen met losse handjes kiest dan ben je ook gewoon dom bezig, net als TS. Misschien heeft hij een labiel iemand nodig om aan zich te binden en heeft zij een instabiel persoon nodig om grensoverschijdend gedrag te kunnen vertonen. Perfect match.
Bla. Fucking. Bla.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Dat 'dom' noemen is ietwat kortzichtig. Het lijkt me niet dat dergelijke mensen hier serieus keer op keer bewust voor kiezen. Ik denk dat het voornamelijk komt door onderliggende psychologische issues van desbetreffende mensen. Als belangrijke figuren om je heen (met name opvoeders) bepaalde gedragspatronen hebben vertoond, ben je sneller geneigd dit op te zoeken bij anderen. Het is immers vertrouwd en bekend. Zo ook bij TS, zie voorgaande posts.
Verder heb je volkomen gelijk. Er is werk aan de winkel, TS moet zelf dit cirkeltje gaan doorbreken. En waarschijnlijk gaat hij voordat hij dat doet nog een paar keer z'n kop stoten (zie hiervoor "Cirkel/fasen van gedragsverandering: Prochaska en DiClemente").
Uiteraard, maar de eigen verantwoordelijkheid is dan niet compleet weg of zo. Als je er keer op keer voor kiest kan je nog steeds slachtoffer zijn door de onderliggende psychologische schade die jij beschrijft, maar neemt niet weg dat ik het wel dom vind. We accept the love we think we deserve.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Dat 'dom' noemen is ietwat kortzichtig. Het lijkt me niet dat dergelijke mensen hier serieus keer op keer bewust voor kiezen. Ik denk dat het voornamelijk komt door onderliggende psychologische issues van desbetreffende mensen. Als belangrijke figuren om je heen (met name opvoeders) bepaalde gedragspatronen hebben vertoond, ben je sneller geneigd dit op te zoeken bij anderen. Het is immers vertrouwd en bekend. Zo ook bij TS, zie voorgaande posts.
Mee eens. Hopelijk sturen de reacties in dit topic hem een beetje in de juiste richting.quote:Verder heb je volkomen gelijk. Er is werk aan de winkel, TS moet zelf dit cirkeltje gaan doorbreken. En waarschijnlijk gaat hij voordat hij dat doet nog een paar keer z'n kop stoten (zie hiervoor "Cirkel/fasen van gedragsverandering: Prochaska en DiClemente").
Overduidelijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Hatsl_Flatsl het volgende:
[..]
Zelf een labiele snol in je nest liggen zeker?
Nee, de vrouwen hier zijn compleet gestoord.quote:
Mijn type dus!quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, de vrouwen hier zijn compleet gestoord.
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
Mijn type dus!
Zeg maar dat ze me moeten DMen.
Heb je dat fok dating?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten..
Wij zouden nog eens filmpje gaan kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Je plaatst maar een advertentie op dating.fok.nl. Mij een beetje aan het werk zetten..
Hij heeft geen tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij zouden nog eens filmpje gaan kijken
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
Heb je dat fok dating?
Je zit me te kloten![]()
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat.quote:
Enkel als hier een date uitkomtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat.
kloptquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is toch een wetmatigheid bij borderliners?
Heel fok is dating.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Zie je wel dat dating.fok.nl bestaat..
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met biefstuk bedoel je toch worst? UEhhehahahahehhquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.). Dus dat past goed in dit topic.
.
Zo zijn ze allemaal hequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.).
Op een eerste date al je principes over boord gooien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard komt dat er van. Momenteel heb ik wel een vriendin, maar die is zoals alle vrouwen natuurlijk wel zo gek als een deur. (Op de eerste date at ze als vega gewoon een biefstuk om maar te laten zien dat ze 'normaal' was.). Dus dat past goed in dit topic.
.
Zie reply hierbovenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En met biefstuk bedoel je toch worst? UEhhehahahahehh
Zie daar het UIO-effect.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Op een eerste date al je principes over boord gooien.![]()
Tot wanneer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo zijn ze allemaal he
En tot die tijd moet hmmmm ook maar effe wachten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |