abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143382286
Hier leg je duidelijk woorden in mijn mond. Terwijl ik bezig ben met het reageren op "Elkedagwatanders" kom jij weer met je irrelevante links en zeg je "Dat is inderdaad zijn mening". Jij bent niet mijn woordvoerder!

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:21 schreef DroogDok het volgende:
De VN zal dit niet zomaar naar buiten brengen.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:17 schreef Charismatisch het volgende:
De VN heeft ook gezegd dat IS vrouwen wil besnijden, bleek een hoax te zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:23 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Valt eigenlijk wel mee die gasten.
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:26 schreef oksel12 het volgende:
Dat is inderdaad zijn mening.

Hier verdedigt hij de jizya: Moslims eisen belasting van christenen Hier pleit hij voor de sharia: Moslims: 'Sharia gaat boven de wet'
-
pi_143382567
Hij blijft ook 'kneus' of vergelijkbare woorden tegen mij zeggen terwijl ik vrijwel niet scheld.
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #91

Dat ik heb gezegd dat het een ISIS aanhanger is klopt gewoon behalve de twee bovenstaande dingen zegt hij:
(Gaat over anti-ISIS soennieten)
Alleen de Iraakse soennieten die geld ontvangen van al-Maliki.
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #87

En dat de doodstraf voor een christelijke vrouw die met een moslim trouwt een terechte straf is volgens de islam.
pi_143382630
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef oksel12 het volgende:
Hij blijft ook 'kneus' of vergelijkbare woorden tegen mij zeggen terwijl ik vrijwel niet scheld.
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #91
Onzin. Jij begon met mij valselijk te beschuldigen en te schelden:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:55 schreef oksel12 het volgende:
Vooral niet op de inhoud ingaan daar ben je goed in, achterlijke ISIS aanhanger.
-
pi_143382683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:26 schreef Charismatisch het volgende:
Hier leg je duidelijk woorden in mijn mond. Terwijl ik bezig ben met het reageren op "Elkedagwatanders" kom jij weer met je irrelevante links en zeg je "Dat is inderdaad zijn mening". Jij bent niet mijn woordvoerder!

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is wel dergelijk relevant, het toont aan dat je een ISIS aanhanger bent. Zeker in combinatie met je andere uitspraken.
pi_143382755
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:39 schreef oksel12 het volgende:
Het is wel dergelijk relevant, het toont aan dat je een ISIS aanhanger bent. Zeker in combinatie met je andere uitspraken.
Nee, jij beschuldigt mij valselijk en nu doe je het weer. Ik wacht op een moderator en ga niet meer in op jouw reacties.
-
pi_143382771
pi_143382829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Onzin. Jij begon met mij valselijk te beschuldigen en te schelden:

[..]

Daarom zeg ik vrijwel, ik deed het een keer terwijl jij dat vele keren deed en ook in andere topics. Niet te vergeten het woord 'gristen' wat je steeds gebruikt (niet tegen mij).

Het is duidelijk dat jij begon met persoonlijke aanvallen, mij twee keer uit maken voor een kloon van iemand anders zonder dat ik je toen ooit persoonlijk had aangevallen.

Dat je een ISIS aanhanger bent ziet iedereen en heb ik keurig onderbouwt. In tegenstelling tot jouw beschuldiging dat ik een 'homo-zionist' zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door oksel12 op 13-08-2014 16:55:34 ]
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:57:31 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143383180
Hallo, even geen ruzie meer maken en lief spelen, dan kom ik het over en kwartiertje uitzoeken
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 17:00:20 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143383266
quote:
die is dicht

die gare bitchfight die erna komt moet ik ff inlezen hoor, ik snap er de ballen van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:08:03 #285
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143383486
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

die is dicht

die gare bitchfight die erna komt moet ik ff inlezen hoor, ik snap er de ballen van
Volgende topic ,graag schopje naar F&L
NWS / Van agnost/atheist naar gelovig

Van agnost/atheist naar gelovig

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 13-08-2014 17:24:23 ]
There is only one religion
pi_143383606
NWS / Zeemeerminnen en dat soort dingen Waarom is mijn topic gesloten? Dit slaat nergens op ik wou hem alleen verplaatst hebben
pi_143383611
Kan iemand me hierbij helpen?
  Moderator woensdag 13 augustus 2014 @ 17:13:54 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143383644
omdat het een superkut topic is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:17:38 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143383756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

[..]

Beste mods, ik wil graag dat er opgetreden wordt tegen oksel12 (kloon van gebande SadPanda?) die woorden in mijn mond legt en mij constant valselijk beschuldigt en lastert. Hij dwingt mij constant om mezelf te verdedigen waardoor we offtopic gaan en het topic ontspoort.
Inderdaad nergens voor nodig.

quote:
Jij wordt, eerder dan Oksel in dat topic, persoonlijk met je 'jij gaat zeker op Geert stemmen'

quote:
Hier begin je zelf weer met een jij-bak. Jij wil illegale invasies. Gristenen, dat soort denigrerende verbasteringen doen het niet goed in een discussie

quote:
Dat is weer niet tof inderdaad. Maar eerlijk is eerlijk, als je verdedigend post richting de Jizya (geen idee wat het is verder, maar het zal wel wat engs zijn), mogen mensen best daarnaartoe verwijzen om zich een beeld te vormen van waar ze jou en je denkbeelden moeten plaatsen.

quote:
Weer nergens voor nodig.
quote:
Samenvatting: Oksel moet ophouden met overal dat ene stokpaardje richting jou overal bij betrekken want het is vervelend en je stookt de boel er alleen maar mee op. Daar staat tegenover dat je daar zelf ook wat van kan, ook zonder dat je geprovoceerd wordt. En als je een extreme mening etaleert, moet je er ook rekening mee houden dat je je daarvoor moet verdedigen.

Jullie moeten elkaar niet zo opzoeken.

disclaimer: dit is nog maar de eerste post, nu ga ik de rest van de ruzie lezen.
Laffe huichelaar
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:18:19 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143383777
quote:
Ik ben met je ens dat het een overkill is en dat we daar een oplossing voor moeten vinden. Hoe, daar gaan we over overleggen. Komen we op terug
Laffe huichelaar
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:18:47 #292
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143383795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:12 schreef helencarol het volgende:
NWS / Zeemeerminnen en dat soort dingen Waarom is mijn topic gesloten? Dit slaat nergens op ik wou hem alleen verplaatst hebben
Ik ga zo kijken of een mijner collegea in een ander forum hem willen hebben.
Laffe huichelaar
pi_143383819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben met je ens dat het een overkill is en dat we daar een oplossing voor moeten vinden. Hoe, daar gaan we over overleggen. Komen we op terug
Thnx. :)
pi_143383933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

(geen idee wat het is verder, maar het zal wel wat engs zijn)
Jizya is dat niet-moslims veel extra belasting moeten betalen, moeten bekeren tot de islam of gedood worden. ISIS doet dat met christenen:
http://www.theguardian.co(...)m-to-iraq-christians

En dat steunt hij dus. Lijkt me dus niet vreemd dat ik zeg dat hij een ISIS aanhanger is, zeker in combinatie met zijn pleidooi voor de sharia en andere uitspraken.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:30:48 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143384131
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:20 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Onzin, jij beschuldigd mij van het zijn van een kloon toen ik nog niet eens wat persoonlijks had gezegd:
NWS / Pure genocide door IS

Klopt, dat is niet zo netjes, meteen kloon gaan roepen omdat je er inhoudelijk niet meer uitkomt

quote:
Idem

quote:
Ik leg jou helemaal niks in de mond, de laatste keer zei ik:
"Dat is inderdaad zijn mening.

Hier verdedigt hij de jizya: Moslims eisen belasting van christenen Hier pleit hij voor de sharia: Moslims: 'Sharia gaat boven de wet' "

Iedereen ziet dat dat waar is, geef me maar eens een bericht waar ik dingen in jou mond leg en wat niet waar is?
Bij alles wat hij zegt over de jizya beginnen en daarmee elke mening en elk argument ontkrachten, ook als het daar volledig los van staat, iis dan niet woorden in de mond leggen, maar wel gigantisch kut. Drogreden, en niet bevorderlijk voor het topic

quote:
Jij maakt me daarin tegen uit voor 'homo-zionist' terwijl ik nooit heb gezegd dat ik homo ben en dat ook niet ben:
NWS / [Centraal] Irak en ISIS #89
Dit is natuurlijk niet acceptabel, dat gescheld. Echter kan ik me wel weer voorstellen dat als je voor de zoveelste keer iets erbij haalt wat nauwelijks ontopic is, je je enigszins geërgerd voelt.

Hiervoor geldt dezelfde samenvatting als hierboven, gewoon ophouden met elkaar opzoeken. Met een kleine tip voor jou als toevoeging. Als je op de datum in een post klikt, krijg je in je adresbalk een link naar die bewuste post. Dat leest voor mij beduidend makkelijker.
Laffe huichelaar
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:34:53 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143384243
Ja, de rest ook gelezen en ik blijf hierbij:

Oksel moet ophouden met overal dat ene stokpaardje richting jou overal bij betrekken want het is vervelend en je stookt de boel er alleen maar mee op. Daar staat tegenover dat je daar zelf ook wat van kan, ook zonder dat je geprovoceerd wordt. En als je een extreme mening etaleert, moet je er ook rekening mee houden dat je je daarvoor moet verdedigen.

Jullie moeten elkaar niet zo opzoeken.

En voor Charismatisch:

Scheld eens niet zo.

Algemeen:
Niet op elkaar reageren als je je aangevallen voelt, doe een TRetje. Dan kijk ik er dan naar. Nu zover achteraf kan ik er lastig meer wat aandoen, behalve deze analyse
Laffe huichelaar
pi_143384249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hiervoor geldt dezelfde samenvatting als hierboven, gewoon ophouden met elkaar opzoeken. Met een kleine tip voor jou als toevoeging. Als je op de datum in een post klikt, krijg je in je adresbalk een link naar die bewuste post. Dat leest voor mij beduidend makkelijker.
Prima. :)
Dat weet ik, alleen zit ik op de mobiel en kan dat daarmee niet.
pi_143384258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Jij wordt, eerder dan Oksel in dat topic, persoonlijk met je 'jij gaat zeker op Geert stemmen'
Ja, klopt. Was een reactie op Wiebeldak. Hij had nog niet eerder in het Irak-topic gepost en kwam het topic binnenvallen met onderstaande reactie. Het was dus meer een vraag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben altijd een SP stemmer geweest door de jaren heen maar door dit soort conflicten en 'incidenten', zal dat toch gaan veranderen qua keuze.
Dit soort beesten zijn een gevaar voor iedere fatsoenlijke samenleving. Dat moet uitgeroeid worden tot op het bot. Ook hier in Nederland en Belgie en Frankrijk, en Duitsland en Engeland, maar Rusland en China niet want die hebben het wel onder controle, de kanker die de radicale islam heet.

Dat moest ik even kwijt.
quote:
Hier begin je zelf weer met een jij-bak. Jij wil illegale invasies. Gristenen, dat soort denigrerende verbasteringen doen het niet goed in een discussie
Doel je op deze reactie? NWS / [Centraal] Irak en ISIS #89
Ik reageerde op de term "haatbaard" en een user die bekendstaat als een neo-con. Ik gaf aan dat er twee miljoen christenen in Irak leefden voordat de neo-cons die hij steunt een illegale oorlog begonnen.

quote:
Dat is weer niet tof inderdaad. Maar eerlijk is eerlijk, als je verdedigend post richting de Jizya (geen idee wat het is verder, maar het zal wel wat engs zijn), mogen mensen best daarnaartoe verwijzen om zich een beeld te vormen van waar ze jou en je denkbeelden moeten plaatsen.
Ik heb nergens voor de jizyah gepleit. Mijn reactie was op de FP en niet het forum, en moet je in de context zien van de vele anti-islamitische reacties die daar gepost worden en een user die het christendom ging verdedigen en als "slachtoffer" neerzette en dus de islam als dader. Ik maakte alleen een vergelijking tussen de rechten en plichten van christenen in een islamitische staat en Noord-Korea, en ik gaf aan dat je in een islamitische staat vele malen minder belasting betaalt dan in Nederland het geval is.
-
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:38:45 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143384340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ja, klopt. Was een reactie op Wiebeldak. Hij had nog niet eerder in het Irak-topic gepost en kwam het topic binnenvallen met onderstaande reactie. Het was dus meer een vraag.

[..]

[..]

Doel je op deze reactie? NWS / [Centraal] Irak en ISIS #89
Ik reageerde op de term "haatbaard" en een user die bekendstaat als een neo-con.
Op die manier sta jij bij user bekend als wat oksel steeds zegt. Ook kut als je daarop steeds beoordeeld wordt ipv wat je zegt.

Jij reageert zo op haatbaard en de reputatie van de users. Mensen reageren op jouw post weer op hoe jij reageert en op jouw reputatie. En zo reageren mensen daar weer op en tada, dan heb je een kuttopic. Als je iets ziet waarvan je vindt dat het niet kan, moet je even TRen. Niet op gelijksoortige wijze reageren. Want zoals je ziet, dan reageert men daar weer op.
Laffe huichelaar
pi_143384347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ga zo kijken of een mijner collegea in een ander forum hem willen hebben.
Thanks, ik hoor graag van je! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')