Dit is toch niet te geloven? Gekker kun je het gewoon niet verzinnen.quote:Een gering aantal strijders van ISIS kan mogelijk aanspraak maken op een langer verblijf in Nederland.
Na aankomst in Nederland leek in eerste instantie sprake te zijn van uitlevering aan Syrië maar een internationaal verdrag zorgt ervoor dat de aanvroeg voor asiel gerespecteerd moet worden.
Het zou gaan om vijf mannen van een doodseskader voornamelijk bekend van uitgelekt beeldmateriaal waarop onthoofdingen te zien zijn. Of de mannen zelf ook deel hebben genomen aan deze praktijken is niet bekend.
Of ze vermoorden hier iemand en mogen nog vele jaren blijven...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
Aanvraag zal niet goedgekeurd worden en men zal gewoon weer naar Syrie gaan. Storm in een glas water/
Jawel, het gaat over moslims dus er zal en moet gereld worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
Zolang de aanvraag niet wordt goedgekeurd slaat dit topic nergens op.
Ik ben geen jurist, maar zit ik er heel ver naast als ik zeg dat het niet bewezen is dat ze strafbare feiten hebben gepleegd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:34 schreef DroogDok het volgende:
Waarom niet gelijk voor het internationaal strafhof?
Dat staat toch nooit vast voordat iemand voor een rechtbank komt....daar is de rechtbank juist voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar zit ik er heel ver naast als ik zeg dat het niet bewezen is dat ze strafbare feiten hebben gepleegd?
Je zal toch eerst een reden moeten hebben om ze te dagvaarden lijkt me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat staat toch nooit vast voordat iemand voor een rechtbank komt....daar is de rechtbank juist voor.
Ja, dat is betrokkenheid bij de strijd in Syrie en alles wat volgde uit het initiële politie/AIVD-onderzoek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zal toch eerst een reden moeten hebben om ze te dagvaarden lijkt me.
Dan nog lijkt het me nou niet bepaald een sterke zaak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, dat is betrokkenheid bij de strijd in Syrie en alles wat volgde uit het initiële politie/AIVD-onderzoek.
Daarvoor dagvaard je iemand toch, kut.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar zit ik er heel ver naast als ik zeg dat het niet bewezen is dat ze strafbare feiten hebben gepleegd?
Na het grote succes van piraten die hier asiel aanvragen, is het wellicht tijd om dat verdrag op te doeken. Asielaanvragen behandelen moet een gunst zijn, geen verplichting.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef Kandijfijn het volgende:
We moeten asielaanvraag in behandeling nemen omdat we daarover een verdrag hebben getekent.
Boehoe slachtoffer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Jawel, het gaat over moslims dus er zal en moet gereld worden.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Na het grote succes van piraten die hier asiel aanvragen, is het wellicht tijd om dat verdrag op te doeken. Asielaanvragen behandelen moet een gunst zijn, geen verplichting.
Zal je niet eerst wat sluitend bewijs op tafel moeten kunnen leggen dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarvoor dagvaard je iemand toch, kut.
Dus ook niet aan de VS?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:08 schreef Charismatisch het volgende:
Nederland levert niet mensen uit aan barbaarse regimes waar ze de doodstraf kunnen krijgen.
Ze staan op beelden waarop onthoofdingen te zien zijn!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zal toch eerst een reden moeten hebben om ze te dagvaarden lijkt me.
Is dat strafbaar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze staan op beelden waarop onthoofdingen te zien zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |