abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:41:28 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143348800
quote:
VVD: 'IS-DEMONSTRANT = TERRORIST'
#ISIS
IS-sympathisanten faciliteren de propagandaoorlog en terroristische strijd van IS.
Als het aan de VVD ligt, worden pro-IS-demonstranten die hun boekje te buiten gaan als terroristen behandeld en vervolgd.
Dat zegt VVD-Kamerlid Klaas Dijkhoff in gesprek met NU.nl. Volgens Dijkhoff faciliteren de IS-sympathisanten de propagandaoorlog en terroristische strijd van IS, door middel van haatzaaiende en opruiende teksten.

Justitie moet creatief zijn en lef tonen, vindt de VVD’er. Minister Opstelten (VVD) van Veiligheid en Justitie noemde gewelddadigheden in de Schilderswijk eerder al "onaanvaardbaar."
Is steun aan terroristen geven hetzelfde als terrorisme? Ik vind dat dan weer een boude conclusie. Als het zo zou zijn dan moest je iedere IS-sympathisant of ISIS-bewoner oppakken, want terrorist.
http://www.powned.tv/nieu(...)trant_terrorist.html
[/quote]
The End Times are wild
pi_143348843
Zolang we in oorlog zijn met IS geen verkeerde gedachte. Als de oorlog straks voorbij is en het kalifaat een krater in de woestijn dan verdwijnt internationaal ook de steun en het moraal.
pi_143348850
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Is steun aan terroristen geven hetzelfde als terrorisme? Ik vind dat dan weer een boude conclusie. Als het zo zou zijn dan moest je iedere IS-sympathisant of ISIS-bewoner oppakken, want terrorist.
http://www.powned.tv/nieu(...)trant_terrorist.html
[/quote]

Prima toch, ben je in een klap van dat hele zooitje af.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143348935
Mooizo doe maar opsluiten die radicaalgekkies.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:45:53 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_143348982
Als dat betekent dat die halve garen uitgeleverd mogen worden aan Guantanamo Bay ben ik voor (hoewel ik tegen Guantanamo Bay ben, maar ik ben nog meer tegen wannabe bin Laden's in Nederland).
  Eindredactie Games dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:46:37 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_143349011
Eens met TS dat het een vreemde uitspraak is. Ik kan me echter niet aan de gedachte onttrekken dat het smerige onkruid dat IS(IS) heet en alles wat er mee te maken heeft gewoon lekker in de kiem gesmoord mag worden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:50:54 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143349212
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Nintex het volgende:
Zolang we in oorlog zijn met IS geen verkeerde gedachte. Als de oorlog straks voorbij is en het kalifaat een krater in de woestijn dan verdwijnt internationaal ook de steun en het moraal.
We zijn niet in oorlog met IS.

Er staat in de OP trouwens niet dat een IS-demonstrant gelijk staat aan en terrorist. Een demonstrant die tijdens de demonstratie de wet overtreedt staat gelijk aan een terrorist.

Ik vind er wat voor te zeggen
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:02:29 #8
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_143349724
Zelfs het hebben van terroristische gedachten maakt je nog geen terrorist. Plannen maken om iets te doen wel. Er ligt een grens bij de gedachte en het daadwerkelijk willen uitvoeren. Dat je sympathiseert met dergelijke lui betekent wel dat je niet helemaal goed in je bovenkamer bent en daarom wellicht een mogelijk risico bent, ook qua invloed op mensen die erg beinvloedbaar en/of gefrustreerd zijn en waarin het hand in hand gaat met een geloof waar mensen best fanatiek in kunnen zijn en het boven alles plaatsen. Ik vraag me wel af wat je daarin preventief volgens de wet kan doen. Vrij weinig lijkt me, maar het lijkt me wel goed om te kijken of er iets gedaan kan worden. Mensen die tijdens demonstraties strafbare feiten plegen moeten sowieso opgepakt worden.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_143349795
Alles en iedereen die achter IS staat en dat op welke manier dan ook uit moet direct het land uit gezet worden. En iedereen die het daar niet mee eens is moet eens de walgelijke filmpjes en foto's van de afgehakte kinderhoofdjes op hekken gespiest gaan kijken.
pi_143349844
Een glijdende schaal omdat de definitie van terrorist nogal beweegt; en voor een overtreding zijn al maximum straffen vastgesteld.

anders kun je preventief NVU, Stormfront, extreme-PVV-ers alvast ruimen voor het gedachtengoed wat ze ondersteunen zonder er zelf bij betrokken te zijn.
pi_143349970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef SirHammerlock het volgende:
Een glijdende schaal omdat de definitie van terrorist nogal beweegt; en voor een overtreding zijn al maximum straffen vastgesteld.

anders kun je preventief NVU, Stormfront, extreme-PVV-ers alvast ruimen voor het gedachtengoed wat ze ondersteunen zonder er zelf bij betrokken te zijn.
Dit.
Wetsovertreders moeten normaal binnen de geldende wetten gestraft worden.
Niet naar gelang de waan van de dag.
Make my day!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:13:58 #12
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_143350253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Furdinand het volgende:
Alles en iedereen die achter IS staat en dat op welke manier dan ook uit moet direct het land uit gezet worden. En iedereen die het daar niet mee eens is moet eens de walgelijke filmpjes en foto's van de afgehakte kinderhoofdjes op hekken gespiest gaan kijken.
Op grond waarvan? Ik snap de reaktie en vind IS ook walgelijk, maar dat 'land uitzetten' is vrij lastig te doen bij mensen met een NL paspoort...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_143350356
Mooi. Opsluiten en nooit meer loslaten die figuren.
  Forum Admin dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:16:40 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_143350373
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Op grond waarvan? Ik snap de reaktie en vind IS ook walgelijk, maar dat 'land uitzetten' is vrij lastig te doen bij mensen met een NL paspoort...
Juist diegene die afreizen naar het conflict kun je wel het paspoort afpakken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_143350588
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Juist diegene die afreizen naar het conflict kun je wel het paspoort afpakken.
Zijn daar wetten voor dan? Mensen die naar een conflictgebieden reizen het paspoort afpakken?
Lijkt mij erg sterk. Lullig voor journalisten ook.
Make my day!
pi_143350841
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wetten kan je veranderen.
Iedereen die de daden door IS goedkeurt zal mogelijk hetzelfde kunnen doen mochten zij de kans krijgen.
Levenslang opsluiten is te duur en ik ben tegen de doodsstraf dus moeten ze maar in de woestijn waar hun "vriendjes" zitten gedumpt worden.
pi_143350952
Goed stuk man.
Zonder wrijving geen glans
pi_143351024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er staat in de OP trouwens niet dat een IS-demonstrant gelijk staat aan en terrorist. Een demonstrant die tijdens de demonstratie de wet overtreedt staat gelijk aan een terrorist.

Dus een wildplassen tijdens een IS demonstratie wordt dan ook opeens een terrorist.

Dit is niet meer dan goedkoop populisme van de VVD, de simpele zielen hier trappen er in en denken dat de rechters opeens ook hierin mee zullen gaan. Dat de rechters dan alles afwegen en het merendeel vervolgens vrijspreken dan mogen de domme populisten weer gaan roeptoeteren dat we alleen linkse rechters hebben. Dom volk.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:31:32 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_143351089
Sjiekhendige manier om de hele roedel Sjchieldersjweikpaupers in één keer naar Guantanamo te sturen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_143351114
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Prima toch, ben je in een klap van dat hele zooitje af.
Hele zooitje? Wat zal het zijn over heel Nederland bekeken. 60?
pi_143351233
Gewoon weer een VVD-er die zijn diepgevoelde afkeer van de rechtsstaat en de vrijheid van meningsuiting ventileert.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:34:52 #22
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_143351264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon weer een VVD-er die zijn diepgevoelde afkeer van de rechtsstaat en de vrijheid van meningsuiting ventileert.
Dat ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_143351361
quote:
Eigenlijk best een terroristisch standpunt zou Ivo zijn partijgenoot niet preventief moeten laten oppakken en kijken wat de rechter er van vind.
pi_143351931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Precies. Op die manier kunnen ook de terroristen van organisaties als Greenpeace aanpakken. Die overtreden ook wetten in hun strijd naar hun ideaal en vallen daarbij ook burgers lastig en zaaien angst.

quote:
Common definitions of terrorism refer only to those violent acts that are intended to create fear (terror); are perpetrated for a religious, political, or ideological goal; and deliberately target or disregard the safety of non-combatants (e.g., neutral military personnel or civilians)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:49:33 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143351967
quote:
Gewoon Weltscherz weer die zijn diepgewortelde haat tegen vrijheid van meningsuiting ventileert.
Haatbaarden die middeleeuwse moordenaars ondersteunen, vrijheid van meningsuiting moet kunnen
VVD persoon die vind dat ze hard aangepakt moeten worden als ze te ver gaan, schande, rechtsstaat in gevaar, haatzaaierij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')